Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Äntligen (!) fick jag chansen att delta på en grytträning med Ian. Vi gav oss av till Östermalma för att träffa en livs levande grävling... 2
Svar
39
· Visningar
6 035
Senast: skrabbe
·
Övr. Hund Min dvschnauser har sedan i förrgår börjat yla i hundgården, innan skällde han och hoppade mot stängslet när någon kom men låg annars...
Svar
12
· Visningar
2 861
Hundavel & Ras Nästa år blir det för hoppningsvis en valp här hemma. Första tanken är ju såklart bearded collie, men som en kompis sa: "Du har ju bara... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 322
Senast: Miao
·
Övr. Hund Hallå Buke, en fråga När man ger färska märgben ska hunden då kunna äta upp själva benet också? Jag frågade i djuraffären och jo...
Svar
8
· Visningar
4 535
Senast: Banni
·
Hundavel & Ras Vilken hund passar våra familj? -familjehund (tycker om barn och katter) -kan hänga med på det mesta, bra på att ställa om sig...
Svar
5
· Visningar
1 707
Senast: Worlds
·
Hundavel & Ras Bring it on! Vill veta allt och lite till. Bilder, info och massa snack!
Svar
1
· Visningar
837
Senast: Milosari
·
N
Övr. Hund Hejsan:) tänkte höra om det finns andra sibbeägare i Jönköping som är intresserade av att träffas; låta hundarna leka av sig, utbyta...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: TIzzANO
·
Övr. Hund Imorgon ska min älskade lill-skrutta vandra vidare. Tiden är bokad och jag är 110% trygg med mitt beslut (snälla, ifrågasätt inte...
Svar
11
· Visningar
2 187
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Min mamma har börjat prata om att hon vill skaffa en mindre hund efter att hon har gått i pension (om ca 2-3 år). Vi har en boxertik nu...
Svar
2
· Visningar
1 428
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Efter ett snack med Sareks uppfödare överväger jag att kastrera honom. Han blir totalt låst när han känner doft av löptik :(. Det har...
Svar
15
· Visningar
3 902
Senast: Dorro
·
Hundhälsa http://www.cutiepiepolly.se/2013/07/farliga-tuggben.html?m=1 Nu ger inte vi våra hundar köpta hundben bara älghorn så det här kanske är...
Svar
9
· Visningar
1 931
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Min knas älskar att träna men går mkt lätt upp i varv och blir lätt speedad. Ibland får han riktiga knäpp och springer som en tok runt i...
Svar
13
· Visningar
2 239
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Nu är våran King Charles Cavaliervalp 8 månader och har lämnat valppälsen bakom sig och börjat bli riktigt långhårig o fin. Ska säga...
Svar
6
· Visningar
2 313
Senast: Tussinussen
·
Hundavel & Ras Såg en tråd på ett annat forum och tänkte att vi kunde göra en liten undersökning här också! Vilken är den vackraste hundrasen enligt... 10 11 12
Svar
233
· Visningar
27 025
Senast: Eina
·
Övr. Hund Läste just på fb att en bekant till mig har varit och köpt sig en blandrasvalp från blocket. Han har ingen erfarenhet, kunskap eller... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
18 405
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Min lilla vovva har blivit otroligt skotträdd och skygg för män, jag vet inte vad som hänt, vad hon reagerat på. Troligen har det med...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: PrittePuff
·
Hundavel & Ras Någon som vet hur det funkar? Suttit 30 minuter i kö hos SKK deras juridiska avdelning men ingen ville svara! Jag och min syster har...
Svar
10
· Visningar
1 709
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Har en tik just nu och har tänkt lite på om jag skulle ha en till hund. Eller ja, om "pappa" ska ha en hund. Men det är ändå jag som...
Svar
16
· Visningar
3 237
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Jag har en blandrastik på lite över 2år. Hon går fint i kopplet förutom när man är på något nytt ställe (ska lukta överallt) men det är...
Svar
10
· Visningar
2 377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S

Hästrelaterat

Tillbaka