Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa hej! hur gammal är/blev den äldsta golden retrivern? skulle vilja veta.., min blev 16 år tacksam för svar
Svar
1
· Visningar
1 700
Senast: Viveka
·
Hundhälsa Ailu igen. Såg tidigare idag han han är röd/blodig runt en av de bakre tänderna. Han är ju fem månader nu så han ska ju tappa tänder och...
Svar
3
· Visningar
929
Senast: Jenka
·
Hundhälsa En facebookbekant (djurrättsaktivist) tycker att Skansen-Jonas uttalande är förkastligt i följande artikel...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 317
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Ska ut och resa igen.. och ska ta med min dvärgpinscher tik. Men har hundar lätt för att anpassa sig till värme? Då ja kommer åka i juni...
Svar
8
· Visningar
1 443
Senast: Smurfoff
·
Hundhälsa Min tvååriga hund har fått en liten utväxt på örat. Googlat runt lite och ser att det finns något som kallas hudtagg/skintag, är det...
Svar
4
· Visningar
5 005
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa http://www.musch.se/produkter/musch-barf-produkter Jag hade inte hört talas om det här tidigare tills nyligen då en bekant talade sig...
Svar
15
· Visningar
3 470
Senast: rahl
·
Övr. Hund ...in på en hemsida för en organisation för omplaceringshundar. Det fanns både svenska hundar och utländska. Många var blandraser...
Svar
11
· Visningar
1 741
Senast: RubinNovak
·
Hundavel & Ras Jag har velat fram och tillbaka mellan många olika raser, alltifrån Chihuahua till Bullterrier till Afghanhund till Doberman. Men en...
Svar
19
· Visningar
3 980
Senast: Milosari
·
Hundträning Visste egentligen inte hur jag skulle skriva rubriken. Jag har en hane på 2 år som tyvärr har blivit hundrädd/hundaggressiv mot...
Svar
17
· Visningar
2 379
Senast: KasperTim
·
Hundhälsa Ja vad är bäst att göra? :crazy: Ziva äter för tillfället på Profine Light och hon är fin i hull och päls bortsett från att hon har...
Svar
2
· Visningar
729
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenheter av jaktcockern? Om man jämför med vanlig cocker, hur stor skillnad är det på dessa? Om man jämför med en...
Svar
14
· Visningar
10 961
Senast: snurrkola
·
Övr. Hund Lutar åt att skaffa en hund för första gången, en bordercollie. Jag har två katter hemma på 5 och 7 år. Hur går katter och hundvalpar...
Svar
14
· Visningar
3 317
Senast: Bison
·
Hundhälsa en tik på 3,5 år som aldrig tidigare varit skendräktig eller påverkad efter löpen. slutade löpa för typ en månad sen, och denna gången...
Svar
7
· Visningar
5 776
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Vi har just hämtat hem en dvärgschnauzervalp på 10 veckor. Nu har vi problem att komma på vad hon ska heta. Vi har en ds som heter...
Svar
18
· Visningar
1 339
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Någon som har erfarenhet av rasen? Skriv gärna så mycket ni kan om den. Hur man aktiverar den bäst, hur dom är som "familjehund" osv :)...
Svar
10
· Visningar
4 576
Övr. Hund Blir ni nervösa inför tävling? Och när blir nerverna ett problem enligt er? Jag har funderat en hel del på detta den senaste tiden...
2
Svar
23
· Visningar
3 415
Hundhälsa Funderar lite på att skaffa en hundvalp för första gången. Efter hur lång tid kan man börja lämna dom själva hemma? Hur lång tid...
2
Svar
27
· Visningar
27 575
Senast: Sandra78
·
Hundavel & Ras Igår kom min E-kull med dvärgschnauzer p/s till världen! Hela 7 stycken blev det, varav 5 hanar och 2 tikar. Nu vill jag ha namnhjälp på...
2
Svar
27
· Visningar
3 931
Senast: igbest
·
Hundhälsa Sover era hundar samtidigt som er eller måste ni gå ut och rasta dom någon gång under natten? Vid vilka tider brukar ni vara ute och...
2
Svar
27
· Visningar
8 118
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag insåg häromdagen att jag är "rädd" för vissa typer av hundar. Rädd kanske är lite överdrivet, men jag tycker att de är lite...
Svar
4
· Visningar
795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp