Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Tips på torrfoder med lågt fett/protein men samtidigt bra innehåll utan massa spannmål och skit. Är det light varianten man ska kika...
Svar
4
· Visningar
798
Övr. Hund Skulle vilja ha tips på bra leksaker att använda som belöning då vi tränar agility (eller annars också). Min hund är inte så...
Svar
19
· Visningar
2 072
Övr. Hund Stötte på ett nytt torrfoder innan idag, nämligen Four Friends. Verkade rätt bra med hög kötthalt/ animaliska produkter och...
2
Svar
24
· Visningar
16 008
Övr. Hund Finns det några här på forumet som lever ensamma med sina hundar? Dvs ingen relation där man hjälps åt med hunden utan man har allt...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Har lästa här att flera gjort det. Mina doggar älskar blodpudding, iaf när den är färsk eller vad man ska säga. Jag som försöker vara...
2
Svar
22
· Visningar
17 853
Senast: RubinNovak
·
Hundhälsa Vill bara slänga ut en liten varning för Lick Treat, som de bl a sålde på Stora Hund i Älvsjö. En belöning som ser ut som en deodorant i...
2
Svar
36
· Visningar
11 557
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Ja alltså de behöver ej bli bästa vänner bara låta bli varandra. Min syster ska nämligen skaffa en 1 årig raskatt som kommer hem...
Svar
9
· Visningar
6 253
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Jag passar en liten hund just nu som är nästan 3 år gammal. Första gången vi träffades så var hon 8 veckor och hon har bott hos mig...
Svar
3
· Visningar
1 027
Senast: Magiana
·
Hundhälsa Funderar på att testa ett färskfoder till vovve. Jag skulle vilja testa Bravo vilt men vad jag kan se finns inte det i Umeå. Tror inte...
Svar
18
· Visningar
1 568
Senast: Tink
·
Hundhälsa Min hund blev sjuk igår natt, vaknade av att han for runt och hade ont (vad jag förstod i magen). Så det va bara upp och ta på sig och...
2
Svar
22
· Visningar
4 596
Senast: Linnea F
·
Hundhälsa Har en bekant som varit till vet idag, och fått veta att deras hund har halsfluss. Dom fick pencillin till den. I familjen finns 3...
Svar
3
· Visningar
2 304
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Vår tjeja har varit dålig i helgen och kräkts. I lördags kom en strumpa upp och natten till måndagen så kom strumpa nr 2 upp. Hon...
Svar
5
· Visningar
1 356
Senast: supersara
·
Hundhälsa Jag var hos veterinären i morse med Ixi. Åkte in pga att fläckarna i ögonen har blivit större men även för att hon under helgen helt...
2
Svar
26
· Visningar
5 361
Senast: Grana
·
Övr. Hund Har länge längtat efter ett eget djur, är uppväxt med dom och nu vill jag ha mitt eget, men man får vara lite realistisk så hund får det...
Svar
17
· Visningar
8 081
Senast: Laa
·
Hundhälsa Är det så eller kan de få inåtvända nysningar utan att det beror på något särskilt? Min vovve har vid tre tillfällen de senaste två...
Svar
11
· Visningar
14 682
Senast: movi
·
Hundhälsa Sexårig rottweilerhane, kastrerad sedan två års ålder ca. Igår hittade ägaren två stycken knölar på honom, en på armbågen och en på...
Svar
3
· Visningar
929
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag har under en längre tid planerat att skaffa min första hund och hade äntligen bestämt mig att tiden va inne nu när jag ska plugga på...
Svar
17
· Visningar
9 078
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Min mammas hund har visat sig ha diskbråck i första kotan innan svansen,hade även en stor inflamation där,så han låg på djursjukhuset...
2
Svar
21
· Visningar
33 011
Senast: hundmatte
·
Övr. Hund Vi har ju pratat hemma lite om att vi skulle ta bort vår schäferkille Aros redan för ett par veckor sen, och då kom ju även tankar på ny...
Svar
14
· Visningar
1 916
Senast: movi
·
Övr. Hund Det har nu gått drygt två månader sedan jag blev attackerad av grannens hundar och jag skrev om incidenter här och även problemet med...
Svar
3
· Visningar
1 468
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp