Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund RC har meddelat att de med omedelbar verkan återkallar värmedynor med deras logga på. Det har visat sig att gelén inuti i dynan är...
Svar
0
· Visningar
752
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Funderar på om lillhunden är sjuk, i förrgår efter han hade varit ute i hundgården en stor del av dagen kom han in och spydde grönt...
Svar
7
· Visningar
1 064
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min sexmånaders jaktlabbe hetsåt en gummisnodd, i storlek så att man kan trä den kring handleden, ca fem mm bred. Jag hann knappt blinka...
Svar
6
· Visningar
5 471
Senast: blizz
·
Hundhälsa Det har varit en hel del 'recalls' av hundmat har i USA pa sista tiden. Jag vet inte riktigt vilken mat da Mandy bara far Orijen och den...
Svar
0
· Visningar
1 314
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Vi har en fem månaders toypudelvalp hemma. Hon är väldigt social, positiv och framåt. Det enda problemet är att hon vid några tillfällen...
2
Svar
28
· Visningar
5 157
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa vad göra med en hund som får panikångest där det är mycket folk?
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hej, jag och min sambo äger en hane, vi har just nu tiken hemma för parning, det är dag 9 nu och hon är villig. Det första de gjorde...
Svar
2
· Visningar
1 220
Senast: Lillefot
·
Hundavel & Ras Här kommer ännu en tråd om att hitta rätt ras! Till nästa sommar ska jag och sambo köpa hund och planerar nu att börja besöka lite...
2
Svar
36
· Visningar
4 675
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Och vi har satt oss i kö. Fick precis reda på att det bara blev en tik i kullen så det blir hane för oss. Min sambo ville helst ha tik...
Svar
18
· Visningar
1 610
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hon är inte min på pappret än (men det är en ren formalitet) men Nikka är definitivt här för att stanna. Det blev ingen schnauzer eller...
Svar
5
· Visningar
920
Övr. Hund Jag är ny inom agilityn och har tränat sen i somras med min hund som snart är 2 år. Nu har jag funderingar på att börja tävla och har...
Svar
10
· Visningar
1 610
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Upptäckte idag att min whippet har en knöl på ena frambenet. Den är väldigt mjuk och känns som att den innehåller vätska (känns alltså...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Misiaczek
·
Övr. Hund Lat, okunnig och pank. Behöver ett staket till valpen, vad är enklast och billigast? Eller hur har du löst det så hunden kan vara ute i...
Svar
16
· Visningar
10 275
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
10 561
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Nu har jag börjat tänka att skaffa en bur till tävlingar. Jag kommer åka med både hundar och har ingen som kan passa den andra medan jag...
Svar
18
· Visningar
2 711
Senast: rahl
·
Övr. Hund Vilka håller på med rallymix? :) Vi ska börja så ska vi ut och tävla 4 maj :devil:
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: rahl
·
Övr. Hund http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4861473/dogs-went-for-jade-lomas-anderson-throat-when-she-came-back-with-pie.html O lite...
2
Svar
22
· Visningar
4 294
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Nu har äntligen killen visat intresse för färskfodret :laugh: Så nu har vi kört det några dagar men det är något jag undrar över...
Svar
9
· Visningar
8 312
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Har en tik på 9 år som för ca 4 veckor sen började kissa inne. Tog henne till vet. där det konstaterades UVI. Fick antibiotika men det...
Svar
4
· Visningar
4 286
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Ivan har brutit sig in i en påse med nötter och russin. :crazy: Jag har provat med salt, men han kräks inte. Det har fungerat förut...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
26 662
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp