Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vi har 2 hanhundar. En njuffe på snart 5 år och en staff på snart 2 år. Det har hittills aldrig ens varit i närheten av gruff mellan...
Svar
10
· Visningar
1 283
Övr. Hund Min valp har nu hunnit bli 15 veckor och har ända tills för ca 3-4 dagar sedan alltid kunnat vara lös. Jag har inte behövt vara orolig...
Svar
17
· Visningar
5 232
Senast: Grålly
·
Övr. Hund Jag har tre utekatter i åldern 1, 3 och 5 varav den äldsta är ganska grinig mot dom andra två och sätter dom på plats ofta. I morgon...
Svar
2
· Visningar
1 080
Senast: Ainon
·
Hundhälsa Nu är jag fundersam och hoppas på några vettiga svar. Jag har börjat med narkotika sök i jobbet och belönar med kong den minsta röda...
Svar
9
· Visningar
3 064
Senast: PIRU
·
Hundhälsa Efter sista besöket hos KB så ändrade hon helt i medicineringen. Cortisonet tålde hon inte längre då hon kissade massor av det, även... 2
Svar
39
· Visningar
5 901
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Att det förekommer idioter inom alla sorters avel visste vi ju alla, men kände ändå att jag ville dela med mig av denna länken...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Våran snart 2 åriga hane (kastrerad) har börjat morra mer och mer. Inte åt mig eller sambon utan mot folk som kommer hem till oss eller...
Svar
9
· Visningar
2 584
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Ja...nu är det ju så att jag antagligen har fått praktikjobb i spanien. Eftersom min ex-sambo inte kan ta hela ansvaret för honom... 2
Svar
22
· Visningar
4 872
Senast: Lager
·
Övr. Hund Konstig rubrik kanske, men iaf, ett par bekanta ska skaffa hund ihop, han ska jaga med hunden, han jagar mycket och ofta. Tidigare har... 2
Svar
21
· Visningar
2 915
Senast: Zuzzi
·
Övr. Hund För ca 6 månader sedan tog jag över en amstaff/pitbull tik på 3år. Fd. ägaren ville inte tala om varför han inte kunde ha henne kvar då...
Svar
5
· Visningar
1 858
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Någon som vill dela med sig? Skulle vilja ha ett bildspel med hundar som bakgrund på datorn, gärna vinthundar :love:
Svar
3
· Visningar
1 566
Senast: Melli
·
Övr. Hund ...tricks. Vet inte om de redan finns en sån här tråd, ta bort den isf. Jag vill att de som vill skriver hur de har lärt sin hund ett...
Svar
8
· Visningar
1 863
Senast: Aslan
·
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Pali
·
Hundavel & Ras Vad tror ni det gömmer sig för något i honom? Han är reggad som finsk lapphund hos jordbruksverket och hans mamma är finsk lapphund (har...
Svar
14
· Visningar
6 589
Senast: Kibani
·
Hundhälsa *Varning för äckligt innehåll* Jag är så j*vla förbannad, och snart orkar jag inte mer. Min familj tog över en 3-årig airedaleterrier... 2 3
Svar
49
· Visningar
15 876
Senast: H_lena
·
Övr. Hund Vad menas med tjh 1,2,3?? Vad är skillnaden dem emellan alltså?
Svar
0
· Visningar
730
Senast: zitrus
·
Övr. Hund En fråga till er som klickertränar eran hund OCH tränar/tävlar lydnad, agillity eller annat! Hur gör ni? Om ni tex lär hunden fot, ni... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 160
Senast: Cocos
·
Övr. Hund ... för några månader sedan (eller längre än så?) var det någon här på hundforumet som ville bolla idéer till ett företagsnamn...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Blueberry
·
M
Hundhälsa Jag har en rastgård med en stor isolerad hundkoja, gott och väl tillräckligt stor för mina två hundar. Bara en ingång. När jag lämnar...
Svar
12
· Visningar
1 456
Senast: Lager
·
Hundavel & Ras Jag tänkte att det skulle vara både roligt och intressant med en tråd med olika blandraskombinationer. Kanske är de underliga/knäppa... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
32 776
Senast: Russin8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur