Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Mitt i flyttkaoset och trots det faktum att mitt hus för närvarande är lika organiserat som ett bombat horhus i Beirut (:angel:) pga att...
Svar
14
· Visningar
2 079
Senast: Calazirya
·
Hundhälsa Hejsan vet inte om detta är rätt ämmne att ta upp men ändå ochej. Våran hund som är 4 år och har nu i dag bajsat inomhus han har gjort...
Svar
8
· Visningar
1 151
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Hallå! Har sökt lite i forumet men inte riktigt känt att folk varit i samma situation som mig. Jag har två hundar, en Jack Russel och...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hur gör ni med kisspaus för ER själva? OM ni reser ensamma? Jag kommer ha en med mig dit men två hem och inget resesällskap. Jag antar... 2
Svar
26
· Visningar
3 249
Senast: CassyJo
·
Övr. Hund Någon som känner någon i Getinge i halmstads/falkenbergs trakten? Jag sålde en vuxen Röd Dvärgpinscher tik dit för ca två veckor... 21 22 23
Svar
459
· Visningar
56 321
Senast: Zizzy
·
Hundhälsa Alice (4,5 månaders RR valp) har nog varit i kontakt med något olämpligt. Hon har typ nässelutslag över nästan hela kroppen! Ser ut...
Svar
1
· Visningar
4 095
Hundhälsa Idag är jag på besök hos min mamma, och jag fick nyss reda på att min syster ska komma också, med en valp. Och som jag vet att min hund...
Svar
1
· Visningar
897
Övr. Hund Nu på lördag är det äntligen dags att åka hem till Sverige. :banana: Jag har bott i Spanien ett tag och hann skaffa hund under tiden...
Svar
11
· Visningar
891
Senast: Allobosia
·
Hundhälsa Vovve har utslag på magen, någon som har sett det här förr och vet vad det är för något? De verkar inte klia eller irritera, och de är...
Svar
7
· Visningar
4 109
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund En vän till mig skaffade ett år sedan en Border Collie för att ha att valla sina får med. När hon köpte hunden så var dess föräldrar... 2
Svar
33
· Visningar
4 178
Senast: CassyJo
·
Övr. Hund Jag har ju siktet inställt på att starta ÖKL på jaktprov i höst, det är bara det att vi har en sak som hindrar oss: Eftersöksgrenarna...
Svar
14
· Visningar
1 416
Senast: Swat
·
Hundavel & Ras Är det någon som har erfarenhet av Beaglar? Jag sköter just nu en Beagle men har den inte här hemma, jag går istället till honom på... 2
Svar
37
· Visningar
3 596
Senast: movi
·
Hundhälsa Finns en hund på ön som oftast (eller alltid?) rastas med munkorg. Eller det är en sån där svart i tyg som man trär på, inte en korg i...
Svar
4
· Visningar
1 727
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Och varför? Den troliga orsaken till Niunias polyartrit var just vaccin så vi ska troligtvis inte vaccinera henne. Det är väldigt få... 2 3
Svar
56
· Visningar
12 035
Senast: Fan of Bill
·
Hundhälsa Min ena hund(Schäfer) har råkat ut för detta elände, är precis hemkommen ifrån veterinären. Upptäckte fistlarna natten till söndagen...
Svar
5
· Visningar
7 899
Senast: linafina
·
Hundhälsa Hur kinkiga är SKK på när det ska tas? Måste det tas innan/exakt när hunden fyller ett år eller kan det vänta någon dag extra... 2
Svar
25
· Visningar
8 555
Senast: Shark
·
V
Övr. Hund ja jag brukar ju roa mig med att sitta och spana på hästannonser är lite av ett beroende faktiskt om jag nu får erkänna det själv,:o nu...
Svar
5
· Visningar
1 074
Senast: vickis-pajala
·
Övr. Hund Jag har ett minne av en bok, som kallas något i stil med "valpens första år" eller så, och är en bok där man själv får fylla i t.ex. när...
Svar
3
· Visningar
1 134
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Hva tester man ved shunt-testing? Hvor tidlig tester man ad/hd, og kan man være sikker på at valpen er fri/har lav grad hvis foreldre...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Hej! Nästa år när jag gått ut skolan ska jag ev. skaffa hund om tid/pengar etc. finns till och tänkte då höra om ni har förslag på...
Svar
4
· Visningar
1 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Förslag på passande matskål?
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Tillbaka