Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Hundhälsa Min ena hund har har lyckats leka galning på semestern så pass att jag är orolig för hans höfter. Han har inte ont och så och är...
Svar
3
· Visningar
4 062
Senast: Blandrastik
·
Hundavel & Ras Skriv upp vilka fördelar/nackdelar ni kommer på om Australian Shepherd. Ni som har tid får även (gärna) berätta lite om hur ni tänker...
Svar
18
· Visningar
11 068
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Är ett tag sen jag tränade hund på brukshundsklubb, men tänkte nu att jag skulle börja med min unghund. Ska ringa runt lite på måndag...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Han är SJUKT snabb, det ska han ha credd för. Men när han drar samtidigt som han pekar finger åt mig, och helt plötsligt har ludd i... 2
Svar
38
· Visningar
3 385
Senast: Lager
·
Övr. Hund Jag och lill-vovvan ska börja en kurs i nästa vecka som bygger på Kenth Svartberg's bok: "Bra relation". Jag har inte läst boken än utan...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: Lona
·
Övr. Hund Har just precis avslutat en läger vecka som IPO instruktör. Helt underbart har det varit många härliga hundar har det varit God mat...
Svar
0
· Visningar
720
Senast: PIRU
·
Hundavel & Ras Mina småttingar är sådär roade av att bada ( i sjön alltså, hatar badkar ). Själv älskar jag att bada och speciellt med hundar. Vissa...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: Tahari
·
Hundhälsa Nikita har ont någonstans men jag vet inte var. Det började i lördags med att hon var ovillig att hoppa in i husbilen men det gick efter...
Svar
8
· Visningar
918
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Än är sommaren inte slut, men jag vill i alla fall gärna veta: vad har ni gjort för skojigt med era hundar under sommaren? Provat på...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Ämelie
·
Hundavel & Ras Jag har ett par vänner som bestämt sig för att de vill ha en fransk bulldogg. Jag tycker väl idén i sig är sådär (vad gäller rasval iaf)...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: fetange
·
Hundhälsa Upptäckte för en kort tid sedan att Atlas hade en liten vit fläck i ena ögat. Hans syn var inte försämrad så jag tänkte att jag... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
22 056
Senast: Varmblod90
·
S
Hundavel & Ras Vilken/vilka raser kan ni föreslå vid följande önskemål: 1. bor på gård och ska kunna gå lös utan att ge sig ut på egna strövtåg 2. gå... 2
Svar
34
· Visningar
3 305
Senast: Sickan
·
Q
Hundavel & Ras Hej! Min kompis är inte allergisk men så kallad känslig för vissa raser. Hon söker en hund som inte är så allergiframkallande. Jag har...
Svar
14
· Visningar
7 974
Senast: Qasta
·
M
Hundhälsa Jag vill inte ha något kemikaliskt fästingmedel till mina hundar men fick tips att använda grumme, hjälper att hålla de små otygen borta... 2
Svar
25
· Visningar
11 387
Senast: MamaJustify
·
Övr. Hund Jag har varit på semester med mina hundar. Jag har två hyfsat väluppfostrade småttingar på 5 och 7 år. Normalt i våran vardag är att...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Jag har länge velat ha en egen hund och har väntat på det rätta tillfället. Jag har arbete fram till slutet av oktober, sedan är det... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 242
Senast: Grålly
·
Q
Hundavel & Ras Jag funderar på att skaffa dvärgpinscher! Någon här som har en? Jag funderar dock på om allt som jag läst stämmer med verkligheten och...
Svar
14
· Visningar
10 866
Senast: Pacita
·
M
Hundavel & Ras Hej! Jag ska skaffa en hund men vet inte rikigt vilken ras. Funderar på tollare så jag vill gärna höra om tollaren passar mig. Min...
Svar
12
· Visningar
4 053
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Vår lapphundsvalp har blivit halt på bakbenen, och är framförallt vinglig och stel när hon vilat en längre stund. Veterinären har...
Svar
9
· Visningar
1 577
Senast: Amk
·
Övr. Hund Ja, frågan ställdes i rubriken. Hunden spårade inte alls igår, regnade när jag la spår men sol när vi spårade. Kan dock vara andra...
Svar
13
· Visningar
4 299
Senast: muppia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår