Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har länge velat ha en egen hund och har väntat på det rätta tillfället. Jag har arbete fram till slutet av oktober, sedan är det... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 242
Senast: Grålly
·
Q
Hundavel & Ras Jag funderar på att skaffa dvärgpinscher! Någon här som har en? Jag funderar dock på om allt som jag läst stämmer med verkligheten och...
Svar
14
· Visningar
10 869
Senast: Pacita
·
M
Hundavel & Ras Hej! Jag ska skaffa en hund men vet inte rikigt vilken ras. Funderar på tollare så jag vill gärna höra om tollaren passar mig. Min...
Svar
12
· Visningar
4 056
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Vår lapphundsvalp har blivit halt på bakbenen, och är framförallt vinglig och stel när hon vilat en längre stund. Veterinären har...
Svar
9
· Visningar
1 577
Senast: Amk
·
Övr. Hund Ja, frågan ställdes i rubriken. Hunden spårade inte alls igår, regnade när jag la spår men sol när vi spårade. Kan dock vara andra...
Svar
13
· Visningar
4 300
Senast: muppia
·
Hundträning Hej! Skulle vara kul att få läsa lite era hundar, vad och hur ni tränar, trixs, Har ni några tips kanske? (A) osv. Kan ju vara lite kul...
Svar
13
· Visningar
1 724
Senast: MamaJustify
·
Övr. Hund Har man för avsikt att prata omkull den som ringer? Älskar man att prata med folk som efter en fråga inser att utannonserad hund inte är...
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: Rie
·
Övr. Hund Varför inte? Förra året när han fortfarande hade valppäls (långhårig collie) funkade det bra. Men i år har han haft flera, tänkte...
Svar
18
· Visningar
1 542
Senast: muppia
·
S
Övr. Hund Vi funderar på att kastrera vår vorsteh (2,5 år) p g a grannarna har tikar och det stressar honom väldigt mycket. Jag har ringt runt...
Svar
0
· Visningar
637
Senast: Sickan
·
Övr. Hund vilken är den bästa boken om hundspråk du har läst? är lexikon i hundspråk av A Hallgren något att ha?
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Blandrastik
·
H
Övr. Hund Valpen vaccineras ju först av uppfödaren, sedan 12 veckor efter att man fått hem den, men när ska nästa vaccination ske? Ett år efter...
Svar
10
· Visningar
15 944
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Det kanske har skrivits om det här förr, men jag har en fråga om hur många gånger per dag ni ger er hund mat? Om ni ger en gång, är... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 589
Senast: Eijya
·
Övr. Hund Min Beauceron bara HATAR flugorna! Dom förpestar hans liv i huset med att sitta på honom och reta honom när han bara vill koppla av...
Svar
18
· Visningar
4 259
Senast: martha
·
Hundhälsa Hur ser det ut? Det finns ett foder som har animaliska protein runt 38% mot 18% fett (i ett annat version är det 44% mot 18%). Det finns...
Svar
6
· Visningar
1 421
Senast: rahl
·
Hundhälsa Nu fick det vara nog. Jag har gråtit hela dagen, och sitter nu med en klump i halsen och tårarna på gång igen. Fan, fan, fan.... Så här... 2
Svar
26
· Visningar
4 397
Senast: Bejbie
·
Övr. Hund Det var nyligen någon som pratade med min syster när hon var hundvakt att man aldrig ska släppa ihop just 2 hanar och 1 tik tillsammans...
Svar
14
· Visningar
1 841
Senast: DiezelDoris
·
Hundhälsa Hur långt, hur länge och hur fort cyklar ni med era hundar? Min rottishane Taz är snart två år och jag har nyligen börjat cykla med...
Svar
12
· Visningar
17 113
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Fick nyss veta att min vän är hos vet med hennes hund och de vet inte om tiken kommer att klara sig :( Hon blev igårkväll/natt påkörd... 2
Svar
30
· Visningar
3 231
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund vi har antligen borjat tavla igen. Har ar de flesta tavlingar innomhus (tack och lov da det ar for varmt ute just nu) och pagar hela...
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag skickade i veckan in ett träckprov (Kolla Masken) på min tik, vilket jag gjort några gånger tidigare också. Svaret var, precis som...
Svar
7
· Visningar
1 479
Senast: Hoppelhase
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka