Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Såg en hund på stan igår, den såg absolut ut som nån slags retriever, jag tänkte direkt på en stor labrador. Inte lika styv och stubbig... 2
Svar
33
· Visningar
3 931
Senast: Pegasus63
·
Hundhälsa Någon som provat detta medel. Fungerar det. Fixodida Zx
Svar
2
· Visningar
1 192
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Från att ha varit livrädda för vatten så har mina 2 Dvärgschnauzer blivit helt galna i att bada. Jag tycker ju detta är superkul :)...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Har hamnat i en knepig situation, dvs gått och kärat ned mig i en liten parson hane som söker ett eget hem. Jag har aldrig någonsin...
Svar
14
· Visningar
1 447
Senast: lil-sis
·
Hundavel & Ras Registreras det nånstans att man gått den? Tänkte om man förlorar sina diplom etc? Kom bara att tänka på det nu när jag satt och anmälde...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Laa
·
N
Övr. Hund Jag har 3 underbara hundar som jag älskar och de gör mig lycklig varje dag. Men tyvärr har jag problem JÄTTE problem med en av dom. Han... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 416
Senast: Brandgul
·
V
Övr. Hund Hejsan! Har en liten Siberian Huskey valp på 9 veckor som har bott hos oss i en vecka nu som vi håller på att göra rumsren. Problemet...
Svar
6
· Visningar
14 705
K
Hundhälsa Hej! För ca en timme sedan ar jag och trimma min lilla kille och mitt i allt hör jag ett gnäll, tänker inte mkt på det men när jag...
Svar
4
· Visningar
5 573
Senast: kikksan89
·
Hundhälsa Den lilla ettriga JRTn ska väl inom de närmsta månaderna flytta tillbaka till sin husse och matte, som är utflyttade till England (han...
Svar
10
· Visningar
1 182
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Här om dagen när jag var ute med mina hundar såg jag en större grå (hund?) i skogen. Men efter tanke så vet jag inte om det var varg... 2
Svar
28
· Visningar
4 240
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Någon som vet om man får ta med hund in på området, som ej är anmäld till utställningen?
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Lupin
·
M
Hundavel & Ras Hej! Jag undersöker lite olika raser inför kommande hundköp och skulle vilja få lite förslag från er! Det här livet skulle vår... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 416
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Ska foder verkligen mögla i en helt oöppnad säck torrfoder? Tänker på att eftersom säcken är gjord i plast och ingen luft tillförs så...
Svar
5
· Visningar
1 474
Övr. Hund Okidoki fick mail idag fran kanadensiska SAR organisationen... De har blivit ombedda att starta ett team i narheten av mig o Kaiser o...
Svar
8
· Visningar
1 076
Senast: Bewildered
·
Hundavel & Ras Igårkväll träffade jag en enorm engelsk bulldogg, många har jag sett men aldrig så enorma. Allt var gigantisk. Började prata med ägarna...
Svar
11
· Visningar
1 574
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag förlorade min gråa vän nu i Maj, sorgen är oändlig, kom som en chock men ändå inte. Men nu skaffade jag mig ändå en ny valp för 1...
Svar
5
· Visningar
1 592
Senast: Empire
·
Övr. Hund Det här har ingenting med hans (omdiskuterade) metoder att göra. Men jag råkade slå på teven nu precis när "Mannen som talar med hundar"...
Svar
9
· Visningar
1 492
Senast: Hoppelhase
·
A
Hundhälsa Har en Tibetansk Spaniel på 3 år som precis blivit "ensam" hund. Hon är en omplacerings hund som kom direkt från kenneln till oss då hon...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: Swat
·
C
Hundavel & Ras Jag letar efter en hundras som fungerar att ha som familjehund. Det ska vara en ras som är känd för att vara snäll mot barn, inte kräva... 2 3
Svar
50
· Visningar
9 117
Senast: Home
·
Hundavel & Ras Først; dette er ikke ment som noen blandingsavlstråd nummer 276. Men etter en diskusjon et helt annet sted på internett, vender jeg...
Svar
12
· Visningar
1 410
Senast: avur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka