Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har bestämt mig för att sätta över min Rottisvalp (15v) på färskfoder. Men jag funderar lite, dels över vilka märken som är... 2
Svar
35
· Visningar
3 177
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Eller vad tror ni? Han har haft så förut, det är rosa och svullet och irriterat och han slickar på det, och sedan försvinner det. Vad...
Svar
9
· Visningar
15 700
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag kikar runt på en del kennlar (för jag ska bli med valp nästa år:laugh:) och då har jag stött på en avelshanne med näthinneveck, jag...
Svar
1
· Visningar
1 397
Senast: Laa
·
B
Övr. Hund Hur gör jag bäst för att träna min 14 veckor gamla vorstehtik i inkallning? Hon är en ganska så självständig madame som nu efter att...
Svar
9
· Visningar
2 546
Övr. Hund Min älskade hund som har varit med mig genom härliga och svåra stunder, genom tårar och glädjerus, genom sorg och glädje. Det lilla...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: pepp
·
Övr. Hund Min phalene hane har nog kommit i trotsåldern eller nått för han kan absoluut inte lyda genast när man säger åt honom saker.:rofl: Vid...
Svar
11
· Visningar
1 105
Hundhälsa Vår papillonhane (Chip) på 13 år har den senaste tiden lagt sig till med en del konstiga beteenden. När vi är ute i trädgården kan han...
Svar
7
· Visningar
7 134
Senast: Sickan
·
T
Hundavel & Ras Hej! Måste bara fråga vilken hundras ni anser passa bäst till freestyle? En hund som varken behöver mycket pälsvård eller överdrivet...
Svar
7
· Visningar
2 329
Senast: Bejbie
·
M
Övr. Hund Är lite nyfiken hur era hundar beter sig vid olika sitautioner: :love: - Inomhus (vid dörren, osv...) - Utomhus? - Främmande? -... 2
Svar
33
· Visningar
2 859
Senast: fryckan
·
C
Övr. Hund Var ute och lekte med min 4 åriga dotter på en lekplats inne i stan i närheten av hennes dagis för en stund sedan då hon älskar att vara...
Svar
19
· Visningar
1 991
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Hejsan! Jag har en liten chihuahua här hemma. Och undrar hur ni tränar era? Min är otroligt "trög". Hon lyssnar jätte fint om man...
Svar
8
· Visningar
998
Senast: Bejbie
·
Hundavel & Ras Har blivit lite nyfiken på vad det är för ras våra grannar har, men har tyvärr få tillfällen att fråga då man ser dem så himla sällan...
Svar
4
· Visningar
1 260
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Igår såg jag en hund som gick konstigt och tänkte direkt på ryggproblem. Men jag är ingen veterinär, så jag tänkte höra med er om ni...
Svar
6
· Visningar
4 487
Senast: Lupin
·
E
Hundhälsa Hej! Jag är i skrivande stund på jakt efter en ny hund och har efter en tids funderande kommit fram till att det är schäfer jag vill...
Svar
10
· Visningar
1 627
Senast: PIRU
·
Hundavel & Ras Vill veta allt! Tex varför vorsteh inte är uppdelad på hårlag utan som olika raser? Och om man ändå kan para över päls/rasgränserna... 2
Svar
24
· Visningar
10 196
Senast: Laa
·
Hundavel & Ras Sett att det finns många "rasväljar"-trådar, men jag väljer ändå att göra en egen. Skulle nämligen behöva tips på hundraser att titta på... 2 3
Svar
51
· Visningar
10 313
Senast: aljan
·
Hundavel & Ras Jag har tråkigt, så tänkte kolla med er vilken hund ni tror passar mig? Mina önskemål; - Helst korthårig (ej strävhårig) - Gillar...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: jarnroos
·
Hundhälsa Över hur lång tid ska man fasa över hunden på nytt foder? Jag har bytt foder på min 5½ månaders valp av olika anledningar och just nu...
Svar
10
· Visningar
2 019
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Har precis klippt Elvis och vad hittar jag i hans päls om inte äckliga loppor :crazy:. Antar att jag kommer hitta det på Douglas också...
Svar
18
· Visningar
4 208
Senast: Flash5
·
Övr. Hund Här kommer en liten bild på mitt nyförvärv En härlig liten tik som ska tjänstgöra med mig om några dagar på polisstationen ;) Sen... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 041
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025