Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag behöver ett koppel som går att binda upp hundarna i, som INTE går sönder varken vid kraftiga ryck eller när de tuggar på dem... 2
Svar
32
· Visningar
10 203
Senast: Hoppelhase
·
J
Övr. Hund Ja min hund är ganska räd för vatten jag har försökt att hjälpa honom så att han inte ska vara räd för vatten men han är det ändå...
Svar
9
· Visningar
4 529
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Bara en stilla undran, då jag blev väldigt förvånad; Mammas lilla hund blev ormbiten, och blev väldigt sjuk. Mamma tog hunden till... 2
Svar
24
· Visningar
2 806
Senast: Lizah
·
Övr. Hund Våran Amstaff valp på 4 månader är helt underbar. Vi gör allt med honom och han reagerar positivt på allt! När han har vanliga tuggben... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
12 095
Senast: Frukten
·
B
Hundavel & Ras Ber så hemskt mycket om ursäkt för att det blev långt men jag är desperat och måste få hjälp att se på saken! Snälla läs och hjälp mig... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 249
Senast: Grana
·
W
Hundavel & Ras Ja, precis som rubriken, kan aussie vara en ras för mig ? Jag har just nu två bordercollies, en gammal som mest skrotar med samt en tik...
Svar
8
· Visningar
1 251
Senast: Wermlandstossa
·
Övr. Hund Min mamma är dagmatte till en valp som torde vara runt 5 månader nu. Valpen är extremt ettrig på katten som min mamma har. Som det är nu... 2
Svar
20
· Visningar
6 319
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Fick en smärre panikattack i morse då jag klippte hundens klor. En böld mellan två tår, och viss hudirritation mellan de andra. Mellan...
Svar
0
· Visningar
1 121
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Tänkte bara att någon annan än jag kunde roas av min lillemans stollehyss när han badat ^^ Senare drog han race på soffan, klättrade på...
Svar
7
· Visningar
1 078
Hundavel & Ras Jag har länge varit säker på att när det är dags för en ny jycke att det blir en Dansksvensk gårdshund. Den passar mig nog bättre än de...
Svar
4
· Visningar
1 837
·
Hundhälsa I våras, ungefär i samband med att min elvaåriga schäfer normalt skulle börja fälla vinterpälsen, bytte jag foder till Standardt...
Svar
11
· Visningar
3 550
Senast: Lizah
·
Hundavel & Ras är lagomt miljöskadad av mitt jobb och har senaste veckan lyssnat på tikens bebismage med stetoskop för att se om man KAN höra något...
Svar
2
· Visningar
1 236
Senast: Laa
·
Hundhälsa Fick hem en alldeles underbar liten valp för 2 veckor sedan (Hope alias Loppan). En korsning schäfer (87,5%), labrador (12,5%) som nu... 2
Svar
34
· Visningar
5 359
Övr. Hund Åååh jag bara MÅSTE få skryta lite om min härliga hund :D! Min aussie Lyxa, född 2009-07-01, och jag var och tävlade lydnad igår... 2
Svar
24
· Visningar
2 515
Senast: Lionheart
·
Hundavel & Ras Planerad framtida hund: - medelstor - inte för omfattande pälsvård - frisk ras - normalt byggd - inte jakthund (apportör går bra)...
Svar
17
· Visningar
1 528
Övr. Hund Inget speciellt upplägg, annat än att träna lite tillsammans, umgås och ha trevligt med vovvarna :) Jag sköter markservicen och lagar... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
16 052
·
Hundavel & Ras Så var det äntligen dags att skaffa hund igen. Som vissa av er vet så har jag tidigare haft Dvärgpinscher, en ras som fortfarande ligger... 2
Svar
29
· Visningar
2 830
Senast: Hawaii
·
Övr. Hund Jag fick syn på en video på youtube där en hund drog sin husse som åkte på sin skateboard och jag tycker att det är en briljant idé! Och...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Får en privatperson registrera en valpkull i skk? Eller måste man ha en registrerad kennel?
Svar
4
· Visningar
986
Övr. Hund Ja, hur svarar man "nej" på den frågan utan att verka ogin eller späda på fördomar mot rottweilers? Oftast är det små barn i åldern... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 633

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka