Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Är det bara jag som är blödig? Såg en text inne på en sida som verkligen fick mig att fälla tårar :cry... 2
Svar
23
· Visningar
2 579
Senast: TeamLundVer
·
  • Låst
Övr. Hund Någon mer som var och såg Cesar Millan igår på Hovet i Stockholm?? Jag var där och jag tyckte det var en fantastisk "show" eller vad... 23 24 25
Svar
480
· Visningar
32 736
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Japp, premiären är avklarad för Vilja :laugh: Hon tyckte att det var jättekul och skötte sig finfint! Hon fick "Very Good" och...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Nila
·
G
Övr. Hund I slutet av december åkte jag upp till Sthlm och hämtade hem en liten, liten krake. Jag hade tidigare varit hundvakt åt henne så hon har...
Svar
14
· Visningar
1 812
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Har en schäfer på snart 8 månader, och funderar lite kring när det är dags att låta honom följa med på löpturer? Han går mycket lös...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: Flixon
·
B
Hundhälsa En av mina bullar röntgades igår och nu är jag såklart skitnervös över resultatet :crazy: Såhär ser HD-plåten ut, vad tror ni? :confused: 2
Svar
38
· Visningar
8 356
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag behöver tips och input på hur vi ska jobba med att stärka Ivans inre trygghet, han behöver lite mer självförtroende för att kunna... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 406
Övr. Hund Mina frågor gäller 2 olika hundar och det är kompisars hundar det gäller. Hund 1: blandras , Rottweiler ,Schäfer o GD. Omplacering... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 345
Senast: vallhund
·
I
Hundavel & Ras Så var det dags igen att få tips och råd om diverse hundraser från er här på Bukefalos. Men till skillnad från i det förflutna så är... 2
Svar
32
· Visningar
12 602
Senast: Izzie
·
Övr. Hund Tydligen är det roligare att gå långpromenader när det är vinter än under sommaren. Både jag och hundarna tappar kondition nu för att vi... 2
Svar
20
· Visningar
2 437
Senast: dobbis
·
A
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera på att skaffa en hund till inom en snar framtid. Har redan en rottweiler tik på 1,5år och letar väl efter någon...
Svar
1
· Visningar
603
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Ja, jag klipper vovven med sax i vanliga fall vilket funkar bra men jag skulle behöva klippa rent/raka henne under öronen (pälsen där är...
Svar
6
· Visningar
1 144
Senast: nyponros
·
Hundhälsa Det här är en sån där nattfunderarfråga som ploppat upp i mitt huvud. Det kommer ju upp vikttrådar nu och då här på buke, och vissa...
Svar
15
· Visningar
2 343
Övr. Hund För ett par månader sedan började jag så smått introducera apportbocken i Ebuns (RR tik på 1,5år) liv. Började med att klicka på allt...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Här har jag äntligen efter så många år en rottisflicka!!!! Ägt henne nu i 1 år o tre månader... Hunnit halvvägs genom...
Svar
16
· Visningar
2 206
Senast: brandkattis
·
Övr. Hund Hej! Vi ska åka norrut över sommaren och sitter och funderar om vi ska bila eller om vi ska åka tåg. Tåget är enklare och billigare men... 2
Svar
28
· Visningar
5 994
Senast: stjarnfrugt
·
N
Övr. Hund Hej! Jag äger en 3 årig okastrerad alaska husky kille. Och jag har nu flyttat in hos en kompis. Min kompis har en 4 årig...
Svar
9
· Visningar
6 475
Senast: tanten
·
Hundhälsa Rubrikens namn är namnet på ett giftfritt fästingmedel (i pulverform),som ges i maten varje dag. Såg reklamen för pulvret i en... 2
Svar
21
· Visningar
3 569
Senast: Disen
·
Övr. Hund Hur ska jag få till ett sånt? Har kört fast fullständigt. Idag har vi avslutning på Allmänlydnadskursen, och jag vet att övriga... 2
Svar
37
· Visningar
7 816
Hundhälsa Min lilla amstaffprins Hugo, 4 år, började klia sig idag. Kanske två gånger i timmen, ofta på samma ställe, men ibland på andra ställen...
Svar
5
· Visningar
1 442

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka