Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni som har både häst och hund, hur ser era dagar ut för att hinna med utan stress? Jag har precis avslutat en utbildning och börjat...
Svar
10
· Visningar
1 298
Senast: Ramona
·
L
Övr. Hund Min hanhund (okastrerad 2,5år) kan umgås med i princip alla andra hundar, han har alltid kommit bra överens med allt mellan tikar till...
Svar
2
· Visningar
1 392
Senast: LinnLaakso
·
Övr. Hund Tävlade min första lydnadsetta för en vecka sen och är på det stora hela nöjd :) Men för att vi ska lyckas med målet, ett förstapris i...
Svar
8
· Visningar
1 200
Senast: _Runaway_
·
Hundhälsa Någon som vet om även proteinerna i vegetabilierna (t.ex. ris, majs, potatis) brukar vara hydrolyserade i allergifoder som Hill's z/d...
Svar
12
· Visningar
2 827
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Hej. Motorcykel är precis införskaffad. :bump: En Suzuki LS650 Savage -94 för de intresserade. Jag har en del frågor till er...
Svar
10
· Visningar
8 474
Senast: Rie
·
Övr. Hund Nu kommer dem, trådarna om hur jag ska få ordning på min lilla galning till valp. Nyss fyllda 5 månader har han insett att det inte bara...
Svar
9
· Visningar
1 279
Hundavel & Ras Ja, jag vet. Detta måste vara den miljonte rastråden... Jag funderar nu på nästa hund. Det kommer inte vara aktuellt förens om minst...
Svar
12
· Visningar
1 393
Senast: Boerperd
·
Hundhälsa Som om inte märkliga foderreaktioner, mag- och tarmbesvär och annat smått och gott skulle vara nog så har min unghund fått mjäll...
Svar
3
· Visningar
2 402
B
Övr. Hund Hej tänkte höra om det finns några Riesenägare här på nätet? Jag såg att det i alla fall ska finnas fyra till enligt rasuppdateringen... 2
Svar
36
· Visningar
4 156
Senast: black pearl
·
Hundhälsa Ska ta det från början. Hunden är en mellanpudel som just fyllt 1 år. För ca 2 veckor sedan började han få som lite lite våteksem...
Svar
13
· Visningar
4 871
Senast: fijja
·
Övr. Hund Min hund är en riktig matte hund. han vill bara vara med mig och följer minsta steg jag tar, han kan vara själv hemma, men när vi är i...
Svar
6
· Visningar
1 292
Senast: KasperTim
·
Hundhälsa Går det att göra det? Några nackdelar? Hur gör man? Kan man para som vanligt löpet efter? Hur länge blir det uppskjutet? Hur...
Svar
3
· Visningar
1 684
Senast: SannaMark
·
Hundhälsa När jag var på hemvägen på kvällspromenaden med hunden var det en som frågade om jag sett att min hund liksom släpade vänster bakben...
Svar
5
· Visningar
8 878
Senast: Nila
·
Övr. Hund Jag vet iallafall att jag själv gillar när folk delar med sig av hundarnas MH, så här kommer en film från idag när vi var iväg med... 2
Svar
25
· Visningar
3 055
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Har för några dagar sedan fått några hästar hem till gården, vilket inneburit att elstängslet sattes på. Vår lite mer än ett år gamla...
Svar
9
· Visningar
4 728
Senast: Annie_92
·
Hundhälsa Ja jag undrar om någon här gjort en leveroperation på sin hund, och hur mycket det då kan kosta ungefär? Jag vet att det kan variera...
Svar
1
· Visningar
1 293
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Har en underbar kh collie på snart 2år. Hon hänger med på allt och givetvis blir det många långa promenader. Har varit lite sugen på att...
Svar
10
· Visningar
1 905
Senast: lil-sis
·
Hundavel & Ras En liten lek, skriv om dig och din personlighet, vad du gillar och behöver så ska vi andra gissa/tycka till vilken ras du varit om du... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 141
Senast: zassoo
·
Övr. Hund Jag har läst i flera trådar här på sista tiden att folk förespråkar att man ska lägga omkull olydiga hundar eller alfarulla dem eller... 9 10 11
Svar
211
· Visningar
27 366
Senast: Dalmas
·
Hundhälsa Loka (golden retriever) har varit gasig och fisigt grönjävliga fisar en vecka, vi pratar ordentlig stank och rejäla brakskitar...
Svar
0
· Visningar
783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka