Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Motion är aktivering lär ju hundarna få oavsett väder men hur gör ni när det är såhär varmt? Ger ni er ut ändå eller väntar ni till... 2
Svar
20
· Visningar
2 465
Senast: _Runaway_
·
Övr. Hund Min ungtik har haft sitt första löp, som varit splittat. Den andra perioden startade för drygt fyra veckor sedan och det kommer...
Svar
7
· Visningar
1 868
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Ja, Kan man frysa om märgben efter att dem tinat och man använt dem?
Svar
2
· Visningar
2 359
Senast: Illiana
·
Hundavel & Ras Har skrivit någon tråd tidigare om min hunds övervikt. Har även fått diagnosen HD på båda bakbenen.:( Va hos vetten i förra veckan på...
Svar
16
· Visningar
1 556
Senast: mian
·
Hundhälsa Skrev för några dagar sedan på ett annat forum, kopierar in det här. Nu har problemet blivit värre och jag vänder mig till allmänkunniga... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 507
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Idag var sista gången på vår nybörjarkurs i agility. Det har varit en jättebra kurs och jisses så mycket vi har lärt oss! Vi...
Svar
0
· Visningar
834
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Läste på ett annat forum om en betydelse av nej som jag gillade. Där gick det ut på att man lärde in att "Nej!" istället för att betyda... 2
Svar
24
· Visningar
2 493
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Den 31 Maj somnade min gentleman in för gott. Livsgnistan fanns inte längre hos honom och helgen innan bestämde vi oss för o låta...
Svar
16
· Visningar
1 587
Senast: Fragile
·
Hundhälsa Vad gör man? En hund hade rejäl närkontakt med skabbräv idag. Är det någon som vet om man kan sätta in något förebyggande preparat...
Svar
6
· Visningar
980
Hundhälsa Riktigt gamla hundar kan bli senila, men händer det att det kommer i tidigare ålder också? Jag är uppriktigt förbryllad över Loka...
Svar
16
· Visningar
2 521
Senast: Migo
·
L
Övr. Hund Ska skicka in papper på min nya hund till jordbruksverket. Där har ägaren skrivit namnet på valpen såklart.. Men, hunden ska inte ha...
Svar
6
· Visningar
1 293
Senast: Viva
·
Övr. Hund Jag har aldrig sett "miniaussies" förut, har ni? http://www.answers.com/topic/miniature-australian-shepherd Ser lite häftiga ut... 2
Svar
27
· Visningar
5 245
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hej! Jag ska om några veckor få hem världens goaste lilla skrutt, en unghund på åtta månader... Men börjar få lite kalla fötter, är rädd...
Svar
8
· Visningar
1 280
Senast: mian
·
  • Låst
Övr. Hund Först och främst, jag vet att detta ämne är snarast aggressivt påhoppat av alla besserwissers som finns där ute och jag har tvivlat på... 35 36 37
Svar
730
· Visningar
58 637
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Vi har hört av oss till polisen, och de ska hämta upp henne. De har dock inte fått in några anmälningar om en försvunnen hund. Hon är...
Svar
6
· Visningar
2 009
B
Övr. Hund Jag har en hund sedan tidigare, men är sugen på en till lagom till nästa sommar när vovven blir två år. Dock funderar jag på hur jag ska...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Jag har börjat inse att Ixi börjar bli lite väl tjock och funderar på att byta till ett annat foder, för just nu känns det som att det... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 411
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hittade på en gammal filmsnutt där jag filmat våran gammelman och valpen! :love: Där var valpen ca 10-12 veckor,och nu när han är 7...
Svar
6
· Visningar
1 161
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Antar att det bara är en tidsfråga innan den första fästingen dyker upp, minns att de var väldigt tidiga förra året.. Vad kommer ni... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
12 743
Senast: vallhund
·
Övr. Hund En person sa till mig (jag vet vilken person det är men vill inte skriva det här) att om man släpper in tio hundar i ett rum så börjar... 2
Svar
23
· Visningar
2 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka