Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Lille Thure som flyttade in hos mig den 21 Augusti och då vägde endast 865 gr, växer så det knakar;) Han ligger nu på en vikt av...
Svar
1
· Visningar
1 128
Senast: Sastra
·
Övr. Katt När vi var ute och red i dag så av en slump bestämde vi oss för att ta en liten extra sväng. Tur var väl det för när vi kommit en liten...
Svar
13
· Visningar
1 561
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hur kan man se på katten att den med säkerhet är dräktig? Har två flickor som jag inte har hunnit kastrera ännu, Jag vet att risken... 2
Svar
23
· Visningar
3 855
Senast: Chima
·
Övr. Katt Eller är det "bara" någon sorts huskatt? Den syntes i ett filmklipp på http://svtplay.se/t/102924/doobidoo - ca 44:35 in i...
Svar
6
· Visningar
1 470
Senast: Tassetass
·
Övr. Katt Det känns ju som att det är lite mode att när man flyttar hemifrån så skaffar man katt, oavsett om man har tid för den eller inte. Så...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: REIN
·
Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
2 320
Senast: alice
·
Övr. Katt Berätta lite för mig om ragdolls! Är mycket nyfiken på rasen. Så småningom kommer maken och jag att skaffa ny katt, inte ännu men tanken...
Svar
9
· Visningar
3 120
Övr. Katt Alla kattälskare borde se dessa små tecknade kortfilmerna i serien "Simon's Cat": The Box Snow Business Hot Spot Fly Guy...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: REIN
·
Övr. Katt Fascinerande hur katter fungerar. Siameshanen, Yaki, är sju år i november. Och NU plötsligt har poletten trillat ner ang vad man ska...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: DarkInNight
·
Övr. Katt Våran kastrerade hankatt försöker para sig med våra 2 honkatter.. :o Så fort han ser dom biter han tag i nacken och hoppar på dom...
Svar
11
· Visningar
3 851
Senast: Puttis
·
Övr. Katt här är en av kattungarna jag har hemma nu :love: söt som socker! S*Big Silvers Prinsses Irene
Svar
12
· Visningar
1 693
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Är på jobbet, ute och svänger runt med bilen. En siames bestämmer sig för att korsa vägen, utan att direkt se sig för. Eftersom vi... 2
Svar
20
· Visningar
2 389
Senast: Holger
·
Övr. Katt Hej! Jag och min karl ska bli med katt inom relativt snar framtid, en hankatt. Uppfödaren har nu gett oss en förfrågan om att...
Svar
5
· Visningar
5 760
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Katt Hej på er. Nu är jag tillbaka efter ett års frånvaro. Jag har tyvätt fortfarande inte någon ryss i huset men förr eller senare...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Pippi73
·
Övr. Katt Vad gör jag nu då? Grannen sa att de hade en katt i sitt garage och undrade om den var våran, men det var det inte. Nu har katten...
Svar
12
· Visningar
1 487
Senast: mian1
·
S
Övr. Katt Igår morse fick vår katt fem underbara kattungar i vår säng. Kattmamman var jätteduktig och allt gick superbra, även under dagen och... 2
Svar
21
· Visningar
2 642
K
Övr. Katt Har inte sett någon sånn här tråd här i katt forumen, så jag tänkte att vi kan ha en sånn tråd för alla med katter som har lust att visa... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 581
Senast: Guldaskig
·
Övr. Katt Min hundbäddskissande 15 åriga hane dog i dag. Vet ej hur. Hittade honom under databordet liggandes död. Han levde på morgonen, var ute...
Svar
7
· Visningar
1 348
Senast: fluffig
·
L
Övr. Katt Hej alla kunniga människor! *varning för långt inlägg* Jag och mitt ex bodde ihop med två katter och två hundar. För två år sen...
Svar
13
· Visningar
1 369
Senast: louiseekroth
·
H
Övr. Katt Har ett stort problem med min 6månaders honkatt hon förstör lägenheten. Detta problem har jag haft i ca 1,5 mån. Hon drar bort bitar...
Svar
4
· Visningar
1 401
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet