Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu går jag iof händelserna lite i förväg, men jag behöver försöka lugna min oro. Sambon och jag har två helt fantastiska katter som är...
Svar
9
· Visningar
2 451
N
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7847845.ab Stackars liten :(
Svar
12
· Visningar
2 275
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt Hur har ni som har katterna på balkongen löst det? Sitter här just nu och sliter mitt hår...Köpte ett Netty-nät som verkade bra och...
Svar
11
· Visningar
6 174
Senast: REIN
·
Övr. Katt Nu har mina kattungar, som föddes i stallet i början av sommaren, hunnit bli gamla nog att flytta "hemifrån". Nu är det så att jag har...
Svar
8
· Visningar
1 127
Senast: MiaMaria
·
Övr. Katt Vad kan det bero på? Han började med det när han hade sin förra kattlåda, han växte ur den (även om han fick plats) och det tog mig...
Svar
18
· Visningar
10 110
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Vilken kattsand luktar minst? Och vad kostar den ungefär? Jag är inte speciellt nöjd med Eldorados. 2 3
Svar
52
· Visningar
11 903
Senast: hundar
·
Övr. Katt För att göra en lång historia kort så dök det plötsligt upp en honkatt här, dagen efter att vi hade avlivat våra förra stallkatter (pga...
Svar
7
· Visningar
13 628
Senast: Gnapp
·
J
Övr. Katt hej jag undrar om någon här använder bästis kattmat *torrfoder* till sina katter.. funderar på att köpa det o skulle vilja veta om det...
Svar
1
· Visningar
2 697
Senast: Nina_kanin
·
Övr. Katt Min väninna har kattungar, de är sex små pojkar som blir 8 veckor på lördag. Min bror ska ha en av kattungarna när de är stora nog... 2
Svar
22
· Visningar
8 924
Senast: Majvi
·
Övr. Katt För ett par veckor sedan kastrerade jag min ena honkatt. Hon är mamma till min andra honkatt som snart är 5 månader. Innan hon...
Svar
5
· Visningar
1 151
Senast: Micks
·
Övr. Katt Jag, sambon och våra två katter har flyttat från våran stora gård till en lägenhet.. Det går jätte bra att ha katterna inne, dom trivs...
Svar
16
· Visningar
8 731
Senast: Nina_kanin
·
Övr. Katt Vår ena kattunge (6 månader) är lite märklig. Han är supergosig, snäll och mysig på alla sätt. Men när han är extra kelsjuk slickas han...
Svar
4
· Visningar
1 281
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Jag har bestämt mig för att skaffa en Cornish rex, men det verkar ju helt omöjligt att hitta nån i Skåne?! :confused: Har letat i...
Svar
4
· Visningar
3 142
V
Övr. Katt Hej Buke! Har varit hemma med mina nyförvärv i ca en timme nu:) De är 1 år och kastrerade pojkar. Har varit innekatter i...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: versatile
·
S
Övr. Katt Har haft mina två katter i drygt tre veckor nu. Den ena (Tanza) bara bets och revs, både på oss (min sambo och mig) och på den andra...
Svar
16
· Visningar
3 571
Senast: Saril
·
Övr. Katt Skaffade två katter för snart 3 veckor sen, ett syskonpar på ca 4månader. Båda två är underbara, sociala och trevliga katter. Har känt...
Svar
2
· Visningar
1 507
Senast: REIN
·
Övr. Katt Hoppas det är okej för moderatorn. Försvann från Chapmansgatan 2 vid 19-tiden i kväll. Hittelön är utlovad. Inte min katt men en vän...
Svar
9
· Visningar
1 130
Senast: Sol
·
K
Övr. Katt Hej - jag har ett för mig jättestort problem. Jag är ganska nybliven änkling. Jag bor i egen fastighet med mina två bortskämda svarta...
Svar
5
· Visningar
1 706
Senast: tesora
·
Övr. Katt Hur gör man det på bästa sätt?! :confused: Ska ev flytta (håll tummarna att vi får huset :p ) då kommer vi att föra ihop mina två...
Svar
10
· Visningar
4 015
Senast: Kratus
·
Övr. Katt Ska skaffa polare till min 5 månader gamla siamestjej så hon får en lekkompis... Förrutom siames/oriental....vilka raser motsvarar...
Svar
7
· Visningar
1 023
Senast: Acses
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka