Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag är precis hemkommen från en veckas semester i Tunisien, och något som verkligen värmde mitt hjärta där var alla dessa underbara...
Svar
6
· Visningar
1 300
Övr. Katt Usch, vet inte vad jag ska göra.. Har 2 underbara grabbar som jag annonserat ut ÖVERALLT! Nu har jag fått ett erbjudande av en... 2
Svar
31
· Visningar
3 677
Senast: Ströga
·
Övr. Katt Tänkte bara fråga om det är fler än jag som klickertränar sin katt? Själv klickertränar jag min svarta gosing, han kan nosmarkering...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: Vimsevilja
·
Övr. Katt Totalt underbar! http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo
Svar
14
· Visningar
1 762
Senast: Shenzi
·
H
Övr. Katt Hej! Som ny här på kattforumet har jag ett par frågor. Det är så att min sambo och jag är ute efter stallkatter, tanken är att de...
Svar
10
· Visningar
1 609
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt (Särskrivet med flit, det är alltså en förvildad tamkatt) Uppe vid min mors stuga går en mindre katthona ensam. Tunn och tussig. Mamma... 2
Svar
20
· Visningar
1 873
Senast: lynxlady
·
Övr. Katt Min kastrerade hankatt på strax över året har börjat med en :devil: vana - helst vid 0430-0445 på morgonen - att börja jama och gnälla...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: ellipsis
·
N
Övr. Katt Jag bor i hyreslägenhet och har problem med en granne i samma hus, dock annan trappuppgång. Eller egentligen inte problem kanske. Men...
Svar
15
· Visningar
1 867
Senast: NataliTM
·
Övr. Katt I går flyttade Thure in hos mig..en underbart söt kattkille på 12 veckor :love::love: Han har varit jätteduktig och går på lådan ...
Svar
10
· Visningar
1 363
Senast: Fiorano
·
A
Övr. Katt Eller för att vara helt exakt så är jag inte hundra på att det är just den av mina 3 katter, men just han har alltid haft dille på att...
Svar
5
· Visningar
1 406
Senast: Atalantha
·
Övr. Katt Undrans om denna artikeln är svaret på mina funderingar på om jag inte borde ha nån mer katt...
Svar
7
· Visningar
1 040
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Langa hita bilder på era katter som liiten och som den ser ut nu! :) (ja, fullt medveten om att 8 veckor var för tidigt att...
Svar
15
· Visningar
1 668
Senast: enjoyable
·
N
Övr. Katt Vi fick för ca 1 år sen en ny granne. Hon hade två katter. Hon berättade att den ena var omplacerad för att den var elak mot andra... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
17 332
Senast: Giganten
·
Övr. Katt ...och man blir ju fast direkt :angel: Så söta och mysiga. Hjärtat blöder ju när man vet hur de hamnat där... några som bara dumpats i...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: aiquen
·
Övr. Katt Min ena katt har under hela sommaren "kommit och gått" väldigt mycket... Han är en sådan individ som inte trivs när det är mycket liv...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: Zantha
·
N
Övr. Katt För några veckor sedan hade vi gäster och ställde därför ut mat till våra katter så de kunde äta ute ( tycker inte om när det är mycket...
Svar
6
· Visningar
1 202
Senast: Nemo1
·
Övr. Katt Jag har just skaffat två små kattflickor på 15 veckor. De ska vara lagårdskatter och jag har haft dem instängda i lagården ett par dagar...
Svar
9
· Visningar
2 025
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Jag måste bara; ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag ska köpa katt :banana::bump Jag har velat det sen jag var liten, men eftersom jag hyr en lägenhet av... 2
Svar
23
· Visningar
2 264
Övr. Katt Är det verkligen sant?! Blir dom så stor ni som har denna ras?? Eller är det fejk?
Svar
19
· Visningar
8 149
Senast: gulkiwi
·
Övr. Katt Finns det? Jag har bra länge varit allergisk mot katter, men det verkar som om det avtagit lite. Min sambo vill väldigt gärna ha...
Svar
9
· Visningar
12 447
Senast: Acses
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka