Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Oavsett om du köper en huskatt, raskatt eller en oregistrerad raskatt (räknassom huskatt) så tänk på följande. En kattunge ska vara...
2
Svar
24
· Visningar
2 537
Senast: Sol
·
E
Övr. Katt Hej hörrni! Jag vet att många vet det redan, men jag vill ändå höja ett varningens finger åt Euroshoppers "klumpbildande" kattsand...
Svar
19
· Visningar
3 727
Senast: Atalantha
·
Övr. Katt :( Kan katthem ta emot katter som inte är hemlösa? I Västra Götaland? Jag har en renrasig Exotic som jag älskar mycket, men min son...
Svar
6
· Visningar
1 504
Senast: doglover
·
Övr. Katt denna bild tog jag då hon hade fått sina ungar. förra året.
Svar
0
· Visningar
95
Senast: annie_cool
·
Övr. Katt Efter mycket funderande fram och tillbaka har jag och sambon kommit fram till att vi inte kan ha kvar vår lilla prinsessa. Vi har nästan...
Svar
12
· Visningar
1 231
Senast: Shenzi
·
G
Övr. Katt Jag och min sambo har två katter men de hänger just nu väääääldigt löst... De har klöst sönder en soffa, en schäslong och en matta. Vi...
Svar
15
· Visningar
2 118
Senast: gerbera
·
Övr. Katt kan det stämma det? min granne plingade på nyss och påstod att min (sedan många år kastrerad) honkatt har varit inne hos henne och...
Svar
3
· Visningar
1 758
Senast: bengeten
·
S
Övr. Katt Har en liten katt som älskar att gräva i blomjorden i våra blomkrukor. Hon leker med stora jordbollar som hon vräker ur. Det är inte så...
Svar
1
· Visningar
2 308
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vi fick med två katter i husköpet och en av dem är en liten hona på ca 2 år. Vi flyttade in nu 1 maj och har inte hunnit med att fixa...
Svar
3
· Visningar
3 474
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Jo nu är det såhär:) Min syster har precis skaffat sin första katt. Jag har haft katt innan i två år, men det var ett tag sen nu. Har...
Svar
10
· Visningar
1 407
Senast: Atalantha
·
Övr. Katt Har haft katter i nästan hela livet och nu har jag några frågot som pluppade upp:D 1) varför ställer de svansen rakt upp när de...
2
Svar
22
· Visningar
3 875
Senast: marieka
·
Övr. Katt Tänkte jag kunde starta en liten bildlek som går ut på att man lägger in bild/bilder på sin katt för att sedan se om någon annan har en...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 353
Senast: Yhlva
·
T
Övr. Katt Har fastnat för en speciell kattras . Så nu var jag jättesugen på att köpa en katt till . Har redan en katt av denna rasen . Den jag har...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 023
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag ska ansöka om ett stamnamn till min kattuppfödning, och jag har två ord jag gärna vill ha med (men inget måste): Mini (efter min...
Svar
9
· Visningar
1 123
Senast: Araminta
·
Övr. Katt Hittade detta klipp alldeles nyss på en katt som attackera en barnvakt efter att barnet råkade riva ner ett glas eller något. Själv...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt De flesta här vet säkert att man inte ska ta kattungar från mamman före 12 veckors ålder. Nu står det i djurskyddslagen också. 9 §...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
43 824
Senast: Veronica B
·
T
Övr. Katt Det har varit en konstig kattdag för mig och jag känner att jag måste ventilera och be om råd. Jag har två crx hon kastrater som går...
Svar
10
· Visningar
1 566
Senast: Tant Gredelin
·
Övr. Katt Alla vi som har katt vet ju hur stora personligheter alla våra kissar är! Alla har sina små egenheter och speciella saker för sig. Jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 214
Senast: yuitj
·
A
Övr. Katt Mina 2 katter äter mest pellets men de har fått in vanan att de får lite mjukmat till frukost och sen på kvällen också. De tigger...
Svar
5
· Visningar
1 737
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Min vän finns inte mer... Han har alltid ju funnits där..., imorgon får jag vakna upp till en värld som han inte längre tillhör. 13...
Svar
7
· Visningar
1 053
Senast: Popcorn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp