Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har hittat en 6årig cornish rex-hona som jag funderar på att köpa. Hon är osteriliserad. Vad kostar det ungefär att operera en honkatt... 2
Svar
20
· Visningar
3 032
Senast: Reykur
·
H
Övr. Katt Min katt fick för ca 1 ½ vecka sen ett sk sår på svansen o det blev lite varig, han blev av med pälsen just där, inget öppet sår utan...
Svar
7
· Visningar
11 750
Z
Övr. Katt Har en galen vilde:love: på två år hemma som kräver att man busar med henne flera gånger om dan tyvär så blir hon fort uttråkan så jag...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: MayDay
·
Övr. Katt min katthona på dryga 1år är hopplös på att kissa i min säng under nattetid, någon som varit med om detta problemet och kanske har nåt...
Svar
4
· Visningar
1 480
Senast: MayDay
·
Övr. Katt För ett par veckor sedan började det sitta en katt på våran altan, brydde mej inte nåt vidare om den första dagarna. Men snart tog jag...
Svar
11
· Visningar
1 339
Senast: Prick
·
Övr. Katt Längst ner på ansökan om stamnamn finner man: Klubbattest - ansökan sänds via kattklubben till Sverak. Ska jag skicka min ansökan till...
Svar
5
· Visningar
1 177
Senast: Blueeyes
·
A
Övr. Katt Nu drar jag det här kort efter mitt tredje försök utan att tråden ville publiceras. :devil: Iaf, köpte en kattunge idag, från...
Svar
13
· Visningar
1 564
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har din katt någon rolig egenhet som ni bara älskar??:) Min minsta katt SKA alltid ha sitt morgongos och kli under hakan, varje dag...
Svar
13
· Visningar
1 391
Senast: Mirela
·
Övr. Katt Mager som en sticka och skrek som en stucken gris... :(
Svar
9
· Visningar
1 265
Senast: Rhodugune
·
R
Övr. Katt Nu har vi efter några års uppehåll på kattfronten blivit med katt igen. Två små troll har flyttat in och kattlådan är tillbaka i hallen... 2
Svar
29
· Visningar
5 056
N
Övr. Katt Har en kull bondisar födda 23 maj. Visste ni att sådana växer på träd??? Lilla Pumlan, enda tjejen i kullen men tuffast av alla...
Svar
7
· Visningar
1 333
Senast: NiAl
·
Övr. Katt Jag fick hastigt och lustigt en kattunge för ett par dar sen, har inte en aning om hur gammal han är, men gissar på runt 8-9 veckor...
Svar
16
· Visningar
8 858
Senast: Meibla
·
Övr. Katt Snälla hjälp mig1 Detta är inte tänkt som en annons eller efterlysning o jag hoppas den får vara kvar för min pappas skull. Han bor...
Svar
10
· Visningar
1 472
Senast: Bison
·
S
Övr. Katt En kollega smsade mig idag (då hon vet att jag och sambon letar katt) om en (antagligen) hemlös katt som strövar omkring där hon bor...
Svar
15
· Visningar
1 660
Senast: Ströga
·
Övr. Katt .. När ett husdjur går bort. I natt blev vår katt Sixten påkörd :( Imorse kl 07 var det någon vänlig själ som tog sig tid att flytta...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt Har en liten spelevink, 2-4 veckor gammal, som just nu matas för hand var 3:e timme. Är det ok att fortsätta med detta eller är det mer...
Svar
5
· Visningar
1 235
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt Två katter har sedan ett par dagar mer eller mindre flyttat in hos mina föräldrar. Det är två honor, små slanka katter, men verkar vara...
Svar
8
· Visningar
1 689
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Det har sina fördelar att bo nära vattnet. Och sina nackdelar. Tjejerna har skaffat en ny polare, polaren är inte polare med tjejerna...
Svar
7
· Visningar
1 021
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Min ena katt använder duschen som toa.Jag tror att det kan bero på att han inte trivs med att vara inne.Eller tror ni att det finns...
Svar
16
· Visningar
5 174
Övr. Katt Är det någon som varit tvungen att ta bort katten trots att den inte är sjuk? Känns helt galet men vad ska man göra? Har försökt allt... 2
Svar
28
· Visningar
6 531
Senast: Magic Mika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka