Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Igår fann vi ett gäng kattungar i ett grishus vi har på gården. Vi har ingen egen katt och vi vet inte vems det var. 4 härliga...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 404
Senast: DarkInNight
·
S
Övr. Katt På den här bilden säger jag farväl till min bästa vän och livskamrat. Han vilar tryggt i min famn som så många gånger förut. Vi befinner...
Svar
9
· Visningar
1 446
Senast: Mandh
·
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7257690.ab *morr* :mad:
Svar
1
· Visningar
904
Senast: Mandh
·
Övr. Katt ....för en riktigt söt kattunge :love: Längtar ihjäl mig tills lilla damen kommer hem! Min andra katt kommer nog bli glad, han är...
Svar
11
· Visningar
1 562
Senast: Winni
·
Övr. Katt Har påbörjat min första sommar som ägare till en långhåring. Kattan är 8 månader och, med undantag för vita tassar, svart som natten...
Svar
4
· Visningar
6 930
Senast: millus
·
P
Övr. Katt Här är några vårbilder på mina katter. Har ni varit ute med kameran nånting?
2
Svar
30
· Visningar
3 883
Senast: Ingela_S
·
Övr. Katt Sonen på två år tycker det är hysteriskt roligt att jaga katten här hemma samtidigt som han skriker. Dock tycker ju inte hon att det...
2
Svar
35
· Visningar
3 245
Senast: Smulis
·
Övr. Katt För att inte kisse ska smita ut. Vad har ni? Bilder?
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: Smulis
·
Övr. Katt tänkte bara charma er med lite bilder på min kull :) det e full rulle är hemma kan jag lova ;) och värre blir det :D S*Big silvers...
Svar
4
· Visningar
1 195
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Det kommer komma en tid då jag måste flyga med min katthona. Jag har köpt en bur som ska vara godkänd för flygning och har tagit reda på...
2
Svar
22
· Visningar
4 033
Senast: Guldaskig
·
Övr. Katt Jag & min sambo var & hämtade en liten 12 veckors kattunge igår.. Så otroligt söt! 50% birma 50% perser. Han har växt upp på Royal...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt Vi ska nu flytta till lägenhet med balkong och jag letar efter nät att sätta upp. Jag vill ha sånt mjukt nät, nylonnät eller vad det nu...
Svar
8
· Visningar
4 602
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Ja, som rubriken lyder. Jag gissar att svaret är att det är väldigt svårt, när de väl fått för sig. Problemet med katten är inte att...
Svar
12
· Visningar
6 448
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nästa lördag ska jag och min nuvarande rummis hjälpas åt att flytta. Han har körkort (det har inte jag) och vi har tänkt låna en lastbil...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Solvira
·
Övr. Katt ...till varför jag INTE ska skaffa katt! Har gått och blivit tokförälskad i en katt på ett av katthemmen i närheten och ja... Hjälp...
Svar
13
· Visningar
1 190
Senast: Jenka
·
F
Övr. Katt Hjälp jag har haft min katt i två år vi skaffade en kattunge för ungefär ett och halvt år sen som de lovade va en hona... Och sedan...
Svar
14
· Visningar
6 432
Senast: Frusty
·
Övr. Katt Jag har hittills använt Pussi Kompakt i kattlådan och har varit fullt nöjd med det, men nu med två katter, en låda och liten lägenhet...
Svar
13
· Visningar
1 914
Senast: cili
·
Övr. Katt I vintras kom det en typ sommarkälling till vårt stall, helt utmärglad och raggig. Hon var superkelen och stannade några veckor/månader...
2
Svar
30
· Visningar
5 726
Senast: NiAl
·
Övr. Katt Jag bor i lägenhet och har ingen möjlighet att låta katten springa ut och in som den vill. Inget jag heller skulle göra om jag hade...
Svar
7
· Visningar
1 277
Senast: Guldaskig
·
S
Övr. Katt Kan en och samma kull ha 2 olika pappor?
Svar
7
· Visningar
1 436
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp