Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Mormor har alltid ställt upp och passat katten när jag t.ex. hamnat på sjukhus. Och när jag var en vecka i turkiet hade hon honom boende...
Svar
2
· Visningar
1 427
Senast: GotAsecret
·
Övr. Katt En av kvarterets katter pinkar in sitt revir i halva (hela) grannskapet. De sista 2-3 månaderna har våra ytterdörrar varit...
Svar
5
· Visningar
1 119
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Ja vilket är det:confused: På bukehund har vi ju i många trådar diskuterat vad som är bäst,och de flesta är väl ändå överens om att man...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt ...mycket ska man läsa innan ögonen trillar ur...:crazy: Piercade katter såldes som "gothkatter" Vad kommer här näst? Tatuerade...
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: Hobnob
·
Övr. Katt Vad använder ni för borstar till era långhåriga raser? Jag har två långhåriga katter, en perserkorsning hane på snart ett år. Och en...
Svar
5
· Visningar
1 522
Senast: linslus
·
Övr. Katt Har velat ha katt i hela mitt liv men pappa är dödsallgerisk. Kanske lyckats övertala honom nu dock om att jag ska få ha en misse i... 2
Svar
37
· Visningar
4 765
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min äldsta katt som är nu 8år i år och är kastrerad har börjat parat sig med min minsta som är 9mån som också är kastrerad, båda är...
Svar
5
· Visningar
1 530
Senast: Limelight
·
Övr. Katt Jag är lite nyfiken på hörn toalådor. Badrummet i min nya lägenhet är för litet för att jag ska få plats med en vanlig toalåda så jag...
Svar
12
· Visningar
1 494
Senast: Magica
·
Övr. Katt Abbie har patellaluxation med medial luxering. Men jag funderar lite på om det är någon skillnad på medial vs lateral för katten...
Svar
5
· Visningar
13 113
Senast: Loa_69
·
Övr. Katt Vad är viktigt att tänka på när man köper katt på bl*cket eller liknande? vaccinering, kastrering, vetrinärbesikning?
Svar
7
· Visningar
1 046
I
Övr. Katt Min kära katt är en hittekatt. Hon behöver avmaskas och Axilur är inhandlat. Det är förenat med livsfara att ta tag i katten och trycka...
Svar
11
· Visningar
1 145
Senast: IslaBonita
·
Övr. Katt Vi har för närvarande en mindre kattkarda som varken gör från eller till. De är delvis raskatt och är lite lurvigare än...
Svar
7
· Visningar
2 038
Senast: Kakis
·
Övr. Katt nää, det går inte :mad:
Svar
2
· Visningar
824
Senast: R8n
·
Övr. Katt Jag som inte alls kunnat klassa mig som en kattmänniska, även om jag vuxit upp med katt, har förbarmat mig över katten som strukit runt... 2
Svar
39
· Visningar
2 857
Senast: ciillla
·
Övr. Katt Min katt är väldigt slö. Det är förmodligen lite av ett personlighetsdrag, men jag vill ändå aktivera henne lite. Det är en...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: sthu
·
Övr. Katt Behöver lite kloka ord och råd! Har två små kissar - en hona på 16 månader och en hane på ungefär 8 månader. Vi bor i lägenhet, och...
Svar
6
· Visningar
1 491
Övr. Katt Säg hej till sötskrutten Bigi som jag var upp och hämtade hos pappa i helgen. :) Han är lite kladdig i ögat så vi har en tid bokad hos...
Svar
13
· Visningar
1 408
Senast: Winni
·
Övr. Katt Vi har fått hem en till jourhemskatt att rehabilitera för senare omplacering, en kille med ett något annorlunda utseende. Han har liksom...
Svar
13
· Visningar
1 390
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har lämnat katterna hos kattvaken ikväll. Ska resa bort imorgon och kommer hem torsdagkväll, så inatt sover jag alldeles ensam. :eek...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: yvobos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka