Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

H
Övr. Katt Var går er gräns för hur kallt det får vara när ni inte längre låter era katter gå ut vintertid? Jag har själv både stallkatter och... 2
Svar
23
· Visningar
5 935
Senast: Hobnob
·
Övr. Katt Jag känner till en familj som från början hade 4 kattor. Förra sommaren fick 3 av deras kattor kattungar och 4 av ungarna blev kvar. Vet...
Svar
2
· Visningar
883
·
Övr. Katt Har sökt lite men blev inte nöjd med resultatet, skulle behöva lite nya förslag. Har använt ever clean, den grå sanden med inslag av... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
15 136
Senast: Luxus
·
Övr. Katt Jag var på öppet hus idag på Stockholms katthem. Det var massor av folk där, man fick köa genom byggnaden :eek: Tänkte dela med mig av...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Swat
·
Övr. Katt Har fått två nya bedårande inneboenden idag. Två år gamla honkatter. Den ena är riktigt framåt och kaxig och har utforskat alla...
Svar
3
· Visningar
2 893
Senast: Vita_N_6520
·
Övr. Katt Har någon tips på vad för klösbräda som är populärast bland katterna. Kanske till och med var man kan införskaffa för en inte enorm summa?
Svar
3
· Visningar
1 014
Övr. Katt Såg att det fanns en sån här tråd på hund forumet och tyckte det skulle finnas en här också! Findus Koira (ej jag som är... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 208
Senast: Snäjkie
·
Övr. Katt Jag skriver egentligen å min sambos vägnar. Vi har en katt (som är helt hans och därmed hans ansvar) och hon bajsar inne. Hon är...
Svar
17
· Visningar
1 481
Senast: DarkInNight
·
Övr. Katt Har lite frågor angående mat. Min katt äter Whiskas torrfoder o whiskas blötmat. (självklart juniormat) Han får ½ påse blötmat på...
Svar
3
· Visningar
1 167
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er... 2
Svar
30
· Visningar
5 280
Senast: Alexandra_W
·
O
Övr. Katt Hej, om jag har postat i fel forum, var vänlig säg till eller flytta denna. Efter sjukt långa värkar kom det en kattunge som visade...
Svar
10
· Visningar
10 686
·
Övr. Katt Det är standard varje kväll, när vi går och lägger oss kommer hon och hoppar upp i sängen. Så fort vi rör oss anfaller hon våra fötter...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Heulwen
·
L
Övr. Katt den här lilla tjejen hem till oss 2
Svar
20
· Visningar
1 761
Senast: Winni
·
Övr. Katt Jag är mamma åt två kattägare och får på så sett uppleva katter. 2 glada bonkatter på 3 år. Jag tycker de verkar ha väldigt dåligt...
Svar
7
· Visningar
7 276
Senast: klippson
·
Övr. Katt Min älskade katt har dött:cry: Han var helt normal i morse, men när jag kom hem från jobbet så låg han död på trappan, under...
Svar
16
· Visningar
1 506
Senast: Mysgrisen
·
C
Övr. Katt Har precis skaffat katt (igår :love:) och han fann sig väldigt snabbt tillrätta. När han kom hem så var det första han gjorde att äta...
Svar
14
· Visningar
5 501
Senast: Breakdown
·
Övr. Katt Katten min mjällar, vilket schampo ska jag köpa? Eller finns det något annat som rekommenderas?:) Han verkar dock inte ha några...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: pimy
·
Övr. Katt Har en 7 årig kastrerad han katt. Han är helt fixerad av att äta snören. Har blivit opererad för 1 1/2 år sedan då snöret han åt helt...
Svar
7
· Visningar
6 570
Övr. Katt Jisses vad fort tiden går när man har småtroll hemma. Tyckte det var nyss som dom föddes. Här har vi Alfons. Sen Alice.
Svar
2
· Visningar
1 028
Senast: Wild Rein
·
Övr. Katt Min lilla hittekatt Kiwi? 30/9 2009 kom hon hit, efter att ha blivit dumpad i skogen nära vägen några km härifrån Det är 4½ månader...
Svar
14
· Visningar
1 369
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka