Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Den 2/5 (knappt 4 veckor sedan) fick vår katt ungar. Hon mös med en vildkatt så det var inget planerat. Jag har ingen koll på vad som...
Svar
7
· Visningar
1 749
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Tips på effektivt medel mot fästingar, ej halsband?
Svar
13
· Visningar
1 785
Senast: limona
·
Katthälsa Nu börjar jag tröttna på en av (har två kastrerade hanar på 2 år) mina katters bajsproblem. Han är en mycket kräsen katt med sanden i... 2
Svar
23
· Visningar
4 331
Senast: nangiialaa
·
Övr. Katt På onsdagsmorgonen for vår lilla 10 månader gamla Ludde ut som vanligt, fullt frisk och allt. Kvällen innan var han som vanligt, busade...
Svar
12
· Visningar
3 827
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hur brukar ni göra om ni tar med katten när ni hälsar på hos folk, tar ni med lådan då? nu har jag tagit med lådan om jag planerar att...
Svar
7
· Visningar
24 235
Senast: _FiA_
·
Övr. Katt Min kära (nu ickekära) Minimannen har de senaste veckorna satt det i system att leva rövare ca 30 min varje natt kl 4. Det finns... 2
Svar
27
· Visningar
5 986
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt När låter ni de små få gå runt i hela bostaden? Mina små blir 7 v på fredag. 2
Svar
23
· Visningar
4 004
Övr. Katt Jag hittar tyvärr ingen kattvakt & jag & sambon har planerat en resa ihop. Nu funderar jag på kattpensionat & tänkte höra mig för vad...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Fick papperna till katterna idag och kollade igenom dom. I en av papperna där det var goda råd från uppfödaren om allt från hälsa till...
Svar
6
· Visningar
1 233
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Min lilla Jycke har så konstig kroppsform; framdelen är skapligt hull på och lite muskulös, men bakkroppen är så förtvivlat benig...:(...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Milene
·
Katthälsa Kattmaten har gått åt snabbare än planerat och jag har ingen möjlighet att ta mig till stan fören i slutet på veckan så jag måste köpa...
Svar
4
· Visningar
5 358
Senast: MayGrace
·
Katthälsa Vår lille kisse ca 10 månader är ofta snorig och lite täppt i näsan. Han är vaccinerad och kollad av veterinär. Veterinären sa att hans...
Svar
3
· Visningar
1 787
Senast: MayGrace
·
Övr. Katt Vi har en tråd för bilder så jag tänkte att vi kunde ha en tråd för filmer också! Det går ju visserligen att posta videoklipp i... 2
Svar
34
· Visningar
6 049
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Som någon kanske minns var jag tvungen att avliva min Cornish Rex-hona Skinny för ett tag sedan och efter drygt tretton år med... 2
Svar
36
· Visningar
5 507
Senast: Milene
·
Övr. Katt Varför lägger min katt alla sina mjuka leksaker i vattenskålen? :D
Svar
4
· Visningar
1 207
Senast: fluffig
·
Övr. Katt Det finns väl inget som är så lätt som att vara efterklok? Ångrar mig så bittert, men det hjälper ju inte nu. Bor sedan fyra år i ett...
Svar
10
· Visningar
1 990
Senast: Lotus
·
Katthälsa Jag hämtade i december hem två kattungar ur en snödriva hos en tant ute i skogen. Dom var totalt 3 stycken men en annan tjej tog den...
Svar
9
· Visningar
1 597
Senast: EmmaW
·
Övr. Katt Hej! Jag har en katthona som snart ska få bebisar och jag undrar hur hon beter sig dagarna innan och timmarna innan hon ska föda...
Svar
5
· Visningar
1 409
·
Katthälsa Varje morgon sen 2 v tillbaka lyfter hon ur nån eller några av ungarna ur hagen. Bara på morgonen. Hon lägger dom på en madrass under...
Svar
9
· Visningar
1 348
·
Övr. Katt Så, lilla Ellen blir 6 veckor gammal nu i dagarna. Lillflickan är till stor del norsk skogkatt - mamma är 50 % skogkatt och pappa är...
Svar
7
· Visningar
5 385
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?