Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har fem stallkatter där 3 av dom "häckar" i stallet i princip jämt, dom drar också jämt. Dom två andra håller sig ofta borta och en av...
Svar
3
· Visningar
1 014
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Bör man ha något hemma? Vilken fråga, men jag fick en lista när jag var på en stor djurbutik tidigare i veckan med saker de tyckte att...
Svar
9
· Visningar
1 790
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min lilla hittekatt har fått en sten i urinblåsan (= urinsten? Antar jag?) Hon kom till mig 2002, då var hon strax under året gammal...
Svar
6
· Visningar
1 979
Senast: Shark
·
Katthälsa Gammelkatta har klåda. Överallt. Kollad av veterinär och hon har ingen ohyra. Så då kom förslaget att hon kan ha allergiska symtom...
Svar
8
· Visningar
1 377
Senast: Nafayette
·
Övr. Katt Jag har ett dilemma som jag aldrig varit med om tidigare så jag tänkte kolla vad era tankar kring det hela är. Jag har en katthona på... 2
Svar
22
· Visningar
7 260
Senast: Shark
·
J
Katthälsa Hej. Är det någon som har tips på vad jag kan använda för solskyddsfaktor till mina katter? Jag har två Devon Rex och en Sphynx...
Svar
7
· Visningar
3 425
Senast: JusticeGirl
·
Övr. Katt Jag ska flytta och funderar över var jag ska göra av kattlådan i den nya lägenheten - det vore väldigt skönt att kunna gömma undan den...
Svar
16
· Visningar
5 134
Senast: aiquen
·
Övr. Katt en av gammelkatterna har dragit på sig ohyra... :crazy: har ett schampo hemma, men beroende på om det är löss eller loppor ska...
Svar
12
· Visningar
8 152
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Var har ni era katter försäkrade o vad har ni för premie? Jag har två Birmor, födda 05 o 06. Tog över dem förra året o de var då... 2
Svar
39
· Visningar
3 821
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Läste i metro häromdagen om att många katter blir så kallade "sommarkatter". Föräldrar köper en kattunge för att ha till sina barn ute...
Svar
5
· Visningar
1 377
Senast: sows
·
Katthälsa Har adopterat två kattungar via kattkommandoSYD och de hämtas om en vecka. Tros vara ca 12veckor enl våg och vet. vaccinerades med...
Svar
3
· Visningar
1 159
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Jag har en katt som har börjat med att vägra att komma in. Vi flyttade till min kille omkring december.Allt har gått jättebra försen...
Svar
3
· Visningar
1 415
Senast: bengeten
·
Katthälsa Finns det något man kan spraya på katten runt öronen för att skydda mot knotten? Min ena katt blir helt sönderbiten runt öronen och jag...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Vad har ni för åsikter om att använda laserpekare som leksak till katt? Köpte en nyligen och på den stod det att den var...
Svar
9
· Visningar
6 746
Senast: gulkiwi
·
Övr. Katt Hej. Jag undrar om det finns någon som har erfarenhet av detta. Vi har en kastrerad hane på tre år hemma, som vi haft sedan han var...
Svar
3
· Visningar
1 239
Senast: zassoo
·
Katthälsa igår hämtade jag en 14 veckors perserkille, helt bedårande, han har spunnit och myst konstant! han är silvertabby. Jag har haft perser...
Svar
10
· Visningar
1 847
Senast: jassica
·
F
Katthälsa Hej! Jag har precis fått hem en ljuvlig liten kattunge som nu är ca 13 veckor. Uppfödaren har tyvärr bara gett honom Whiskas Junior...
Svar
4
· Visningar
27 744
Senast: ullo
·
Övr. Katt Vart har alla bondkatter tagit vägen? Skulle vilja ha en helt vanlig bondkatt men hittar knappt några på nätet. Det enda som finns är... 2
Svar
30
· Visningar
8 660
F
Katthälsa Hej! Jag hoppas att det finns ngn snäll själ där ute som kan hjälpa mig med en sak. Igår fick jag nämligen hem min lilla kattunge och...
Svar
3
· Visningar
2 714
Senast: Zilla3
·
Katthälsa Har en ragdoll kattunge (född i feb) och hennes mage mår verkligen inte bra.. Hon är lös i magen och fiser väldigt mycket. Hon är...
Svar
0
· Visningar
1 405
Senast: Sofie.S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka