Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

I
Övr. Katt läste i ett vecko blad om 6 nya raser.två av dom blev jag total kär i.tyvärr har jag ingen kort eller länk,men karnsje någon kan hitta... 2
Svar
35
· Visningar
13 077
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Dom slutade tydligen tillverka den ett tag, men började igen efter protester. Tycker dock den är dammigare nu än tidigare?
Svar
0
· Visningar
698
Senast: MissFideli
·
L
Katthälsa Hej! Jag ska kastera min honkatt som nu blivit 6 månader, men kan inte bestämma mig vart... Vetrinärer är ju såå dåliga på att skriva ut...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Min katt har sen 2 veckor tillbaka börjat bita mig väldigt mycket. Känner inte igen detta beteende alls från andra katter jag har...
Svar
15
· Visningar
2 978
Senast: TryMe
·
Katthälsa Min katt på snart 2år har som sagt blivit jättehängig och har inte alls lust att äta. Och eftersom hon har stor aptit och tigger som en...
Svar
3
· Visningar
1 850
Senast: bengeten
·
Katthälsa Nu har jag en fråga angående vår fina gamla Alex, 15 år. En riktig gammal gentleman som är född här på gården och har levt ett bra och...
Svar
9
· Visningar
1 590
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Har två kastrerade honkatter och ena har blivit så jäkla ful i pälsen.. Som svinto nästan och har därför funderat på att byta foder...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: Lindon
·
Övr. Katt jag ska bli foster mamma till en liten katt snart och jag har funderat på det här med balkong och katt. jag bor i Australien så det...
Svar
1
· Visningar
6 356
Senast: Cheeserica
·
Katthälsa Hur länge kan man lämna en katt ensam egentligen? har en bekant som kan lämna sin innekatt i en vecka utan tillsyn...! (överfull...
Svar
19
· Visningar
3 847
Senast: Giganten
·
Övr. Katt Vänder mig till de som är insatta i katters sociala relationer och deras signaler sinsemellan. Har 2 katter, en hona 8 år och en hane 12...
Svar
0
· Visningar
1 030
Senast: mackan
·
Övr. Katt Nu har mina katter börjat fälla. Båda är korthåriga men den ena har en väldigt "fluffig" päls. Underbar att ta på men guuuud vad han...
Svar
5
· Visningar
3 519
Senast: Sassy
·
Katthälsa Har sökt runt lite bland trådarna men inte tyckt att jag hittat det jag letat efter riktigt. Har två katter, varav honan är riktigt... 2 3
Svar
49
· Visningar
10 771
Senast: Kratus
·
Övr. Katt haha måste dela med mig av den här videon för dom som inte har sett! Någon som är lite hungrig eller?:D...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Celija
·
Övr. Katt Skall snart flytta till ny lägenhet, och har fått en liten idé att jag kanske skulle vilja ha en katt (eller två?). Har på grund av... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 797
Senast: Celija
·
Katthälsa Jag har en ungkatt med lite knorr på svansen. Är det detta som kallas kroksvans? Hon har inga problem att räta ut svansen och krokar...
Svar
9
· Visningar
8 243
Senast: Shark
·
Övr. Katt Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag tog hem en katt nån månad innan jul för jag tyckte min andra katt behövde lite sällskap...
Svar
16
· Visningar
4 302
Senast: dee79
·
Katthälsa Min ena katt, kastrerad hona, går på toaletten o försöker kissa men det kommer bara några droppar så jag misstänker starkt att hon har...
Svar
5
· Visningar
2 158
Senast: hjarterdam
·
Övr. Katt Sambon och jag har kärat ner oss i en kull kattungar :o Tid, plats och ekonomi finns för en katt till, men frågan är hur det funkar med...
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Nu idag fick jag hem min katt efter att jag flyttat från orten där jag tidigare arbetade och bodde. Jag jobbade som hästskötare och fick...
Svar
4
· Visningar
2 179
Senast: MiaMaria
·
Övr. Katt jag ska om några år skaffa katt och tänkte då ha den som innekatt. Dock tänkte jag gå promenader med den. (om den vill;)) Men kom och...
Svar
12
· Visningar
2 127
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?