Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min kattunge på ungefär fem månader är en riktigt liten charmkille. Han är lugn, kelig och sover större delen av dagen. Den där andra...
Svar
5
· Visningar
1 082
Katthälsa Vilket torrfoder är bäst att ge till överviktiga katter som behöver gå mer i vikt? Det behöver vara ett foder som man kan ge relativt...
Svar
17
· Visningar
1 495
Senast: Tassetass
·
Katthälsa En av våra katter, som får gå ut och in, var inte hemma i fredagsmorse och inte heller på eftermiddagen när jag var hemma en snabbis...
Svar
4
· Visningar
775
Senast: miiiiiiia
·
Katthälsa "Våran" hemlösa katt har en benställning eller snarare en gång som jag aldrig sett hos katter förut. Iofs är jag ingen kattmänniska i...
Svar
1
· Visningar
2 573
Senast: Shark
·
Katthälsa Ja, som rubriken säger, vad är era åsikter/tankar kring att gå ut med innekatt i sele? Jag hade planer på att ta ut vår katt i sele...
Svar
11
· Visningar
20 062
Senast: CeciliaT
·
Katthälsa ... kattunge har jag fått hem. Hon är 15 veckor och är drygt 10 cm mindre än min andra som är 14 veckor. Hon har diareé och tycks inte...
Svar
9
· Visningar
1 369
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Vem har koll? En veterinär sa nyligen:Torrfoder är det allra bästa, det innehåller alla viktiga näringsämnen och katter dricker så...
Svar
12
· Visningar
1 412
Övr. Katt Min älskade katt som jag har haft ända sedan jag valde ut henne från hennes syskonskara för nio år sedan avlivas imorgon på grund av att...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: cello
·
Övr. Katt Lite konstig rubrik, men iallafall, vad tänker ni på när ni hör namnet Boris? alltså vad får ni för associationer? Vad skulle ni... 2
Svar
20
· Visningar
3 899
Senast: tassel
·
Katthälsa En av mina katter har lyckats med konststycket att ramla ner i en hink spillolja.... Inga mängder men hon är rejält FLOTTIG!! HUR får...
Svar
7
· Visningar
3 026
Senast: Texaz
·
Övr. Katt Hej! Nu skulla jag tippa på att ungarna är ca 8 veckor och här är liv o rörelse vill jag säga. Kattsand o kattmat köps i parti o...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Sol
·
Övr. Katt Just det, världens goaste verkligen! :love::love::love: Han kommer från våra släktingar som blivit allergiska, och vi som har saknat...
Svar
6
· Visningar
1 353
Övr. Katt Jag och sambon är i svängarna och ska skaffa en liten kisse, båda är totala nybörjare, så har lite frågor! - Vad behöver vi...
Svar
17
· Visningar
1 466
Senast: sandra87_
·
C
Övr. Katt Jag tänkte att alla kattmänniskor här på buke som tränar lydnad och trix med sina katter kunde samlas i den här tråden så kan vi få lite...
Svar
0
· Visningar
575
Senast: Chiqitita
·
Katthälsa Har ett gäng kattungar som nu är flyttklara. De är 12+ samt 14+ veckor. En mamma blev påkörd för några veckor sedan, men den mamman som...
Svar
0
· Visningar
783
Senast: kisse
·
L
Katthälsa Min katt är väldigt kräsen av sig när det gäller mat... Hon har ätit Royal Canins torrfoder sedan hon var liten (hon är nu 9 månader)...
Svar
4
· Visningar
1 088
Övr. Katt Nån som vet om dessa kan vara skadliga på något vis? Yoga älskar dom och verkar inte reagera allergiskt på dom heller.
Svar
0
· Visningar
607
Övr. Katt Jaaaa! Nu är det äntligen på gång. Min F1a (hälften devon hälften britt) Feliformia Dragonforce är dräktig. Pappa katt... han är...
Svar
10
· Visningar
1 433
Katthälsa Jag har en gammal kattfröken på 15 år som i våras fick diagnosen gifstruma (hypertyreos). Hon har också problem med levern. Vi fick...
Svar
7
· Visningar
4 600
Senast: Sassy
·
Katthälsa Nu frågar jag igen ang. min kattunge som egentligen är jättego. Ibland blir han nämligen arg (tror jag då) och inte så där lekarg när...
Svar
6
· Visningar
2 877
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka