Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag är precis hemkommen från en veckas semester i Tunisien, och något som verkligen värmde mitt hjärta där var alla dessa underbara...
Svar
6
· Visningar
1 300
Övr. Katt Usch, vet inte vad jag ska göra.. Har 2 underbara grabbar som jag annonserat ut ÖVERALLT! Nu har jag fått ett erbjudande av en... 2
Svar
31
· Visningar
3 677
Senast: Ströga
·
Övr. Katt Tänkte bara fråga om det är fler än jag som klickertränar sin katt? Själv klickertränar jag min svarta gosing, han kan nosmarkering...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: Vimsevilja
·
Övr. Katt Totalt underbar! http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo
Svar
14
· Visningar
1 762
Senast: Shenzi
·
Katthälsa Vi har två katter so hårar ngt fruktansvärt - året runt, sommar som vinter. Vi blev rekommenderade av veterinären att köpa ngn dyr...
Svar
1
· Visningar
1 053
Katthälsa Jag tycker att det är en evig djungel det här med kattmat.. Så jag tänkte ställa lite frågor så kanske jag får nå vett i skallen! 1... 2
Svar
20
· Visningar
2 516
Senast: Sannah Finn
·
H
Övr. Katt Hej! Som ny här på kattforumet har jag ett par frågor. Det är så att min sambo och jag är ute efter stallkatter, tanken är att de...
Svar
10
· Visningar
1 609
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt (Särskrivet med flit, det är alltså en förvildad tamkatt) Uppe vid min mors stuga går en mindre katthona ensam. Tunn och tussig. Mamma... 2
Svar
20
· Visningar
1 873
Senast: lynxlady
·
Övr. Katt Min kastrerade hankatt på strax över året har börjat med en :devil: vana - helst vid 0430-0445 på morgonen - att börja jama och gnälla...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: ellipsis
·
N
Övr. Katt Jag bor i hyreslägenhet och har problem med en granne i samma hus, dock annan trappuppgång. Eller egentligen inte problem kanske. Men...
Svar
15
· Visningar
1 872
Senast: NataliTM
·
S
Katthälsa För två dagar sedan hämtade jag hem min nya Misse. Det var tänkt som sällskap till min äldre herre på 7 år. Han har börjat med allt för...
Svar
8
· Visningar
5 906
Senast: Sannah Finn
·
F
Katthälsa För ca fyra veckor sedan skaffade jag mig min första katt. Det var en hankatt på 12 veckor. Jag hade han som utekatt och allt verkade...
Svar
14
· Visningar
1 999
Senast: Petunia
·
Övr. Katt I går flyttade Thure in hos mig..en underbart söt kattkille på 12 veckor :love::love: Han har varit jätteduktig och går på lådan ...
Svar
10
· Visningar
1 366
Senast: Fiorano
·
P
Katthälsa Hej! Nu är jag orolig för min kära katts hälsa igen och den här gången tänkte jag se vad jag kan få för kloka svar här, då både jag och...
Svar
3
· Visningar
2 389
Senast: Heulwen
·
P
Katthälsa Hej! Jag har en kattunge på 12 veckor som har en grön/svart fläck på tungan. Är det någon som vet vad det kan vara? Har ringt till...
Svar
2
· Visningar
6 131
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt Eller för att vara helt exakt så är jag inte hundra på att det är just den av mina 3 katter, men just han har alltid haft dille på att...
Svar
5
· Visningar
1 410
Senast: Atalantha
·
Katthälsa Vad kostar det i månaden? Vad innehåller försäkringen? Har ni behövt utnyttja den? Vilket bolag? Sen undrar jag en annan sak, hur... 2
Svar
29
· Visningar
7 501
Senast: Sol
·
Övr. Katt Undrans om denna artikeln är svaret på mina funderingar på om jag inte borde ha nån mer katt...
Svar
7
· Visningar
1 040
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Langa hita bilder på era katter som liiten och som den ser ut nu! :) (ja, fullt medveten om att 8 veckor var för tidigt att...
Svar
15
· Visningar
1 670
Senast: enjoyable
·
N
Övr. Katt Vi fick för ca 1 år sen en ny granne. Hon hade två katter. Hon berättade att den ena var omplacerad för att den var elak mot andra... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
17 335
Senast: Giganten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka