Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har någon ett bra tips mot min katts problem? När han går på lådan sätter han sin för nära kanten så att han kissar lika mycket i...
Svar
3
· Visningar
968
N
Katthälsa Vi har en hittekatt som e ca 5 år, han har varit ensamkatt hela tiden och trivs bra med det. Han ställer sig och jamar vid dörren när...
Svar
2
· Visningar
1 017
Senast: Naggur01
·
Övr. Katt I onsdags 4:e augusti passerade vi Tingsryd och stannade för en fika vid rastplatsen strax före avfarten mot Kalmar. Ganska snart fick...
Svar
7
· Visningar
1 513
Senast: Ann
·
Övr. Katt Jag kommer att skaffa en kattunge inom det snaraste , tyvärr kommer den att vara ca 7 veckor när den flyttar till mig p.g.a att ägaren... 2
Svar
21
· Visningar
3 190
Senast: Sol
·
Övr. Katt Kolla in den här "sötnosen": Men hon kan vara väldigt söt också: Mammas lilla älskling! :love:
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: Tassetass
·
S
Katthälsa Hej min pojkvän har en jättefin katt, men Tusse (katten) haltar på olika tassar:confused:. Det började på höger baktass halltandet, sen...
Svar
10
· Visningar
2 282
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vi har två två-åriga katter, två honor som kommer från samma kull, och alltså hängt ihop sen de var små kattungar. Nu är vi lite...
Svar
3
· Visningar
1 930
Senast: Lindon
·
F
Övr. Katt Hej :) Det är så att jag har 2 katter, 1 hane (6år), 1 hona (5år) bägge två är kastrerade och innekatter. Jag har iaf tillfört...
Svar
7
· Visningar
1 458
Senast: Minerva
·
Katthälsa Sittandes på vägkanten hittade vi idag en liten kattunge. Jag uppskattar att den är mellan 5-7 veckor. Rätt så fin i hull, väldig kelig...
Svar
2
· Visningar
1 185
Senast: Vira
·
Katthälsa Igår kväll/natt upptäckte jag att min älskade 13-åriga cornish rex inte kunde stödja på ena framtassen, trodde att hon hade...
Svar
8
· Visningar
12 023
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Hur stor sannolikhet är det att katten som inte visat några tecken på könsmognad springer i väg två dygn före kastrationen? Nu är jag...
Svar
8
· Visningar
1 576
Senast: Popcorn
·
Katthälsa För två månader sedan så avlivades min älskade gammelkatt. Han har hela sitt liv hållit gården fri från strövarkatter och han blev 16,5...
Svar
14
· Visningar
1 833
Senast: Puttis
·
Katthälsa Min ena katt har inte lyckats behålla maten de två senaste dagarna. Hon dricker vatten och det verkar stanna, men inte alltid. För...
Svar
7
· Visningar
1 672
Senast: Sol
·
B
Katthälsa Igår fick jag hem en kattkille på tre år. Jag har känt honom sen han va unge men han har aldrig tidigare varit hemma hos mig. Han är...
Svar
11
· Visningar
1 154
Senast: tigerflicka
·
T
Katthälsa Japp, vi behöver kattvakt en natt (och 2 dagar) för vår kattunge. Han har nu bott hos oss i 3 veckor och rör sig gärna ute om vi också...
Svar
8
· Visningar
2 857
Senast: Tarzan
·
G
Övr. Katt Är det bara jag som har Manx här hemma? :) Jag letade igenom sidorna här och hittade ingenting om manx katter så jag fick en ide´om...
Svar
6
· Visningar
1 164
Senast: MsLuna
·
F
Övr. Katt Våran stora katt har nu varit borta i 3 dygn, och hon är kastrerad och brukar inte vara borta mer än över dagen. vi skaffade en liten...
Svar
7
· Visningar
1 013
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag bor hemma hos min mamma nu medan jag väntar på att få tillbaka min lägenhet (om 2v). Jag bor i gästhuset på tomten. Ikväll är...
Svar
2
· Visningar
1 460
Senast: Araminta
·
Övr. Katt Står nu i en knepig sits, då jag blivit erbjuden - eller bönad till - att ta mig an en liten katthona som övergivits. Hon är...
Svar
6
· Visningar
1 249
Senast: Nixehen
·
Övr. Katt Mina småttingar har nu blivit 10 veckor och allt har funkat jättebra. Mamman såg dock lite småhängig ut igårkväll, hann inte kolla upp...
Svar
12
· Visningar
1 329
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka