Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vår katthona har gått på P-piller sen i somras då den senaste kullen var små. För några veckor sedan upptäckte vi att hon var tjock och...
Svar
16
· Visningar
2 527
Senast: Cornelia
·
Katthälsa Imorse släppte jag som vanligt ut ena kissen direkt på morgonen. Det var -9 grader, men herregud, de har ju päls tänkte jag! ;) Jag...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: alice
·
Övr. Katt Vad kostar en katt att hålla i månaden? Alltså vad kostar foder och kattsand och andra sådana förbrukningsvaror? Finns det några... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 463
Senast: Breakdown
·
Övr. Katt Jag blir snart galen på detta, och har smått funderat på hur länge jag ska stå ut. Någon av katterna biter sönder mina saker , jag har...
Svar
11
· Visningar
6 912
Senast: pellemojj
·
Katthälsa Jag räddade en kattunge från stallet när den var ca 3 veckor gammal. Den övergavs av sin mamma så jag har fött upp den med flaska...
Svar
5
· Visningar
3 415
Senast: SandraM
·
E
Övr. Katt Ja, som titeln säger har jag fått mig en funderare, efter att haft kattungar till och från sedan 17-18 år tillbaka har man fått... 2
Svar
24
· Visningar
2 496
Senast: MalinB
·
Övr. Katt Har tre kattungar som nu är 14 veckor och skall tilll nya hem. Det är trevliga bondkatter som är uppfödda i uppvärmd sadelkammaren med...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: Heulwen
·
Katthälsa En vän till mig har en katt som har så mycket klumpar att jag snart väntar på det kommer göra ont på stackaren. Hon har ringt...
Svar
5
· Visningar
9 756
Senast: cress
·
M
Övr. Katt Vår älskade lilla katthona försvann för 4 dagar sedan och hon saknas oss!:cry: Vi har varit ute och ropat,ropat och åter ropat men... 2
Svar
24
· Visningar
2 201
Senast: Solei69
·
Övr. Katt Ja som rubriken lyder (: Vad kan ni rekomendera ? Får ju som sagt hem mina två kisseungar idag o har nu köpt ett "billighetsfoder"...
Svar
5
· Visningar
1 424
Senast: Minerva
·
Övr. Katt I en artikel i DN idag visade de ett forskningsresultat om att våra katter har kommit på hur de ska få upp oss mattar och hussar ur... 2
Svar
23
· Visningar
2 004
Övr. Katt Jag funderar på att skaffa en raskatt. Troligtvis en Ragdoll. Jag har redan två kattdamer (9 + 10 år) som går in och ut som de vill... 2
Svar
21
· Visningar
2 238
Senast: skuggi
·
K
Katthälsa Läste lite i andra inlägg men hittar inget som stämmer bra in på min katt. Har en honkatt på cirka 2 år (inte riktigt säker då hon är...
Svar
5
· Visningar
1 134
Senast: Mitten
·
Övr. Katt Vad gör man åt en katt vars favoritsysselsättning är dels att ständigt och jämt öppna ytterdörren, om man råkar glömma dra om vredet...
Svar
5
· Visningar
1 122
Senast: honung
·
N
Katthälsa Förlåt för långt och rörigt inlägg - hoppas någon ändå kan förstå och ge någon typ av svar. För några veckor sedan lade jag märke...
Svar
12
· Visningar
9 052
Senast: NataliTM
·
Övr. Katt finns det någon gräns på hur långt gången katten kan vara för att man ska kunna se via ul om honan är dräktig?
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: copernica
·
Övr. Katt ...halvvuxna katter har slutat använda sina lådor utan sätter sig lite där det passar. :devil: De var jätteduktiga när de var mindre...
Svar
8
· Visningar
867
Senast: bengeten
·
C
Katthälsa Min katt är en 11 årig blandras mellan perser eller exotic och bondkatt. Han har kort och tät päls. På bakre delen av ryggen, från...
Svar
10
· Visningar
14 582
Senast: ChristinA
·
Övr. Katt Sia! Det bästa som finns i livet är att bli klappad på heeela kroppen... ...leka med VÄRLDENS ROLIGASTE boll! ... döda...
Svar
8
· Visningar
1 070
Senast: Jenka
·
Övr. Katt Andra gången nu på kort tid som min lilla 6månaders kattpojke är på drift. Förra gången hittade vi med hjälp av polisen och vänliga...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: ridtravare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka