Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ååååh jag har sån kattunge abstinens, och skulle köpa mig en lite kattunge bums om det inte vore för att vi fått ta bort två katter pga...
Svar
10
· Visningar
2 844
Senast: Sassy
·
Katthälsa Eller snarare skydda stygnen. Hon har fått en tröjärm med hål i stället. Tratten användes som ett femte ben. Det är ett litet ärr och...
Svar
3
· Visningar
8 535
Senast: FadeAway
·
Katthälsa När bör man börja fundera på om man ska begränsa kattens tillgång till mat eller ej? Är det bara om man märker att katten börjar lägga...
Svar
3
· Visningar
906
L
Katthälsa Hej! Har en innekatt. Burma som inte håller värmen så bra när vi är ute och går (i koppel). Har tittat lite på nätet men inte hittat...
Svar
7
· Visningar
2 665
Senast: Mischmasch
·
Övr. Katt Igår em när jag kom hem från jobbet kom bara ena kissen hem. Jag ropade på den andra, men hon dök aldrig upp. Blev lite konfunderad, men...
Svar
11
· Visningar
1 702
Senast: cirkus
·
Övr. Katt .... Tom Ruffs aka Spiken Han är för söt vår lilla grå, tappert hoppar han på tre ben med en lidande blick när han ser oss. När han...
Svar
8
· Visningar
1 291
Senast: cewe
·
Övr. Katt katter...? Vet att det är hopplöst egentligen eftersom det finns 4-5 katter som springer och skiter i min trädgård. Mitt eget barn kan...
Svar
13
· Visningar
1 609
T
Övr. Katt Är ju bara tvungen att posta den här:D:o Höhöh http://www.youtube.com/watch?v=Va-zf7vBKSI Helt galet söt^^ wohooo!
Svar
14
· Visningar
2 196
Senast: clusia
·
Övr. Katt Min ena hona var på parning hos en hane tidigare i höstas men parningen fick avbrytas eftersom hanen vid tillfället blev jättesjuk... 2
Svar
25
· Visningar
3 240
Senast: skuggi
·
Katthälsa Sökte lite snabbt bland trådarna, men hittade inget liknande... Kastrerade min hankatt på 10 månader i fredags och fick då rådet att... 2
Svar
29
· Visningar
4 501
Senast: Micks
·
N
Övr. Katt hej jag har en honkatt på 1 år.. hon är steriliserad och bondkatt. hon har två katt kompisar. men hennes (vårat) problem är att hon går...
Svar
10
· Visningar
1 262
Senast: nisha86
·
S
Övr. Katt Jag har två treåriga katter varav den ene nu har börjat ge sig på min nya fina fåtölj med klorna... Jag är därför på jakt efter ett...
Svar
6
· Visningar
1 524
Senast: Smulis
·
C
Övr. Katt Våra kattungar är väldigt olika. Två av dem är rätt så korthåriga och de andra är väldigt lurviga. Var till veterinären häromdag och då...
Svar
8
· Visningar
11 503
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Vi har precis börjat flytta in i vårt hus och vill gärna skaffa katt, gärna 2. Vi bor på landet, inga stora vägar osv. Men...
Svar
7
· Visningar
1 090
Senast: Lycanthrope
·
Övr. Katt ....ska jag snart åka och hämta hem.:D För en vecka sedan var jag o min pv på att trädgårds center och handlade och såg en lite... 2
Svar
21
· Visningar
2 262
Senast: Megs
·
I
Övr. Katt Vi har två kattpojkar som är bröder, 9 år gamla. Den ene har ett hjärtfel som upptäcktes för några år sedan. Då uppmanades vi att...
Svar
7
· Visningar
4 200
Senast: GotAsecret
·
Katthälsa Alltså vaccinerar man katten varannat år eller hur ser det ut där? Mvh
Svar
8
· Visningar
1 437
Senast: annibanni
·
Övr. Katt Min vackra Molly har ju omplacerats till ett nytt hem då hon inte trivdes varken som gårdskatt eller ihop med andra katter, var rädd för...
Svar
4
· Visningar
2 121
Senast: Megs
·
Övr. Katt Den äldsta stallkatten har bestämt sig för att flytta in i vårat hus. Hon började komma hit för ungefär en månad sedan. Jag skjutsade...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: jemeni
·
K
Övr. Katt Har nu bestämt mig för att köpa katt, jag bor på en hästgård i ett 60kvm hus. Tanken varför är för sällskap och hålla råttorna i huset... 2
Svar
24
· Visningar
2 896
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka