Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min svarta lilla Zlatan är borta! :cry: Min lilla kisse som får vara med om det mesta har nu sprungit bort.. Hon är innekatt och har...
Svar
12
· Visningar
1 166
Senast: aneeette
·
T
Katthälsa Min katt fick ungar för 2 veckor sedan. Planerat, men de kom lite tidigt. Vi har fått stödmata de minsta. Kattmamman har varit flåsig...
Svar
14
· Visningar
4 971
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Mitt i morgonritualen med kel och nosstångningar knallar min ena kastrat in i en transportbur som står brevid sängen och kissar i den...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Haukur
·
M
Katthälsa Jag har en udnerbar siames hane som heter Arthur, och han är bara totalt underbar coh trygg etc. men vi var på semester en vecka en...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: -moa-
·
Katthälsa Min helvita kattunge på 18v har blivit svart :(. Min sambo har börjat renoverat kaminen vi har i vardagsrummet och då blir det enormt...
Svar
10
· Visningar
7 930
Senast: Limelight
·
Katthälsa Våran ena kisse var ute på koppelpromenad i våran trädgård. Där lekte han och fångade insekter som vanligt. 30 minuter efter att vi...
Svar
4
· Visningar
1 084
Senast: R8n
·
Katthälsa Hittade en skadad katt på uppfarten. Vid första anblicken såg den död ut, skitig och med ett dussin flugor sittande på den. Vid en...
Svar
11
· Visningar
1 252
Senast: Sasse
·
Övr. Katt En underbar liten orangestrimmig varelse har letat sig in via vår öppna terassdörr och verkar inte vilja gå härifrån. Kan inte vara mer...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Vagis
·
E
Övr. Katt Hej, Vi har en perserhona på 4år. Ända sen vi köpte henne ( 12 veckor gammal ) så har hon alltid varit skygg. Det går bra så länge...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Emmiz
·
Katthälsa Den 14 september skulle hon fyllt 19 år. Hon är den som levt längst tid tillsammans med mig. Hon har både FORL och giftstruma och det...
Svar
8
· Visningar
1 394
T
Katthälsa När ska kattungar avmaskas och med vad? Mamman är ute varje dag.
Svar
1
· Visningar
884
Senast: Harvester
·
C
Övr. Katt Hittade i veckan min ena katt Domino liggandes i fåtöljen med en mkt märklig sovställning, halva katten låg utanför och det såg inte... 6 7 8
Svar
154
· Visningar
21 209
Senast: soffa
·
E
Katthälsa Hej! Min katt är 5 år gammal och räknas nästan som innekatt då han endast går ut och "gör sina behov". Har aldrig självmant lämnat...
Svar
1
· Visningar
887
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Katt Suck...våra små kattungar har använt sig av området bakom vår tv-bänk med 120sladdar på golvet som kattlåda. Sladdarna hade ändå behövt...
Svar
8
· Visningar
8 821
Senast: HannaZ
·
Övr. Katt Vi kommer snart få hem en till katt till huset, och jag sitter och funderar på hur man löser de mest praktiska sakerna. Sökte en del på...
Svar
1
· Visningar
1 695
Senast: Wessali
·
Övr. Katt Han dog i torsdags, bara helt utan förvarning. Hostade upp en hårboll, några timmar senare var han död. Veterinären gjorde bara en ytlig...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt ... våran ena katt sen 18 år tillbaka fick avlivas idag. Hon blev dålig snabbt, på en vecka. Vi fick henne när jag var 6 år...
Svar
2
· Visningar
748
·
Övr. Katt Eller en Abbie som myser i solen?
Svar
3
· Visningar
2 139
·
Övr. Katt Jag flyttade hemifrån för ett par månader sen och efter att vi haft katt i bra många år känns det såklart väldans tomt utan ett litet... 2
Svar
25
· Visningar
1 781
Senast: Vica
·
E
Övr. Katt Min kära Salem är en 7-årig van utekatt, jag och han är som gjutna! :love: Han får gå ut och in som han vill, men håller helst hans...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: Tispe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka