Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

H
Övr. Katt Har en ca 1,5 årig, kastrerad hankatt som jag omhändertog förra hösten. Då jag bor så att han tvingas vara innekatt börjar jag nu märka...
Svar
6
· Visningar
2 074
Senast: lil-sis
·
Övr. Katt Vi bestämde oss för att göra ett eget klösträd. Jag fick gratis papprör på en mattaffär och köpte en stuv som skulle gå bra att klösa på...
Svar
4
· Visningar
10 609
Senast: Sar
·
Övr. Katt Vill skaffa ett klösträd åt min katthona. Dels för klösandets skull såklart men också för att ge henne en plats att ligga på där hon...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Jag fick en smärre chock idag när jag kom hem från jobbet och hittar detta på verandan.:eek: Och här har vi den... 2
Svar
21
· Visningar
4 675
Senast: Pazuzu
·
E
Övr. Katt Låter ni torrfodret ligga framme så katterna har fri tillgång till det? Blir fundersam över det då det kanske står att en kisse ska ha... 2
Svar
37
· Visningar
11 108
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Igår åkte jag till min kompis, där även min Spurs första kissebäbis bor. Det var tredje gången jag träffade henne sen hon flyttade från...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Hej. Har idag införskaffat en låda med tak och en lucka fram till min lilla kisse. Han är lite drygt 15 v nu. Anledningen är att han...
Svar
10
· Visningar
4 224
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Tipps om allergivänlig kattras önskas.
Svar
8
· Visningar
8 249
Senast: Sassy
·
Katthälsa Har då beslutat att min katt ska få somna in för gott.. Men då det faktiskt är mitt första husdjur, som vi har haft måånga år, vet jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 318
Senast: Heulwen
·
U
Övr. Katt Jag var inne på nätet och letar efter en perser hona då jag blivit helt kär i denna ras. Vi köpte en liten perserkille för några veckór...
Svar
13
· Visningar
1 234
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi får hem vår lilla ragdollkille på söndag så jag måste fixa en bra försäkring nu. Jag behöver inte ha något livvärde men vill... 2
Svar
24
· Visningar
2 268
Senast: ullstrumpa
·
Övr. Katt Mamma katt har förolyckats och vi har fått hem vår lilla kattjej Arwen betydligt tidigare än vad som var tänkt. Hon är bara 9,5 vecka...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: Inte_Ung
·
Katthälsa Jag har en femårig katt som kräks ibland och som tunnat ur, är annars i utmärkt skick, pigg, lekfull, blank och fin i pälsen och helt...
Svar
8
· Visningar
6 785
Senast: anhe
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har 2 små gula stallkatter som är 3-4 år. Syskon och har alltid vart med varandra, födda på gården ur samma kull. De...
Svar
10
· Visningar
1 799
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Denna lilla bedårande dam ska flytta hem till oss när hon har åldern inne. Hon har en färg som jag aldrig har sett tidigare, liksom... 2
Svar
24
· Visningar
2 715
Senast: BrownieDeLight
·
Övr. Katt Och då inte av mig, så bilderna är jättefina! Ateljebilder ska tas, dessa är "bara" hemmabilder. Yoga 2
Svar
21
· Visningar
2 072
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag kommer (eventuellt) att få hem en katt om några veckor. Då det är min första katt, så vill jag gärna ha råd och tips hur jag ska gå...
Svar
8
· Visningar
2 248
Senast: Sasse
·
Katthälsa Han (kastrat född -97) har varit snörvlig och nysig någon vecka. Det togs blodprover, allt OK han röntgade lungorna, allt OK - men han...
Svar
16
· Visningar
1 469
Senast: OhNoez
·
Katthälsa Hur snabbt märker man på en katt om den blivit biten av en huggorm? :crazy: Tyko kom in med en nyss, ser inga bitmärken på honom men...
Svar
6
· Visningar
1 786
Övr. Katt Nu är det så att jag ska börja i en ny skola, och jag ska flytta ungefär 70 mil hemifrån. Katten stannar hemma. Nu är frågan; tror ni...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: OhNoez
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka