Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Vad ska man hålla koll på när det gäller fästingsjukdomar hos katt? Vilka symptom? Min ena är helt sanslös när det gäller att ha...
Svar
9
· Visningar
2 872
Senast: mul
·
D
Övr. Katt jag har en 6 månader gammal devon rex-hona som jag gärna vill para så småningom. men jag vet ingenting alls om kattavel... finns det...
Svar
9
· Visningar
5 852
Senast: MsLuna
·
Katthälsa förutom att katten hasar/åker kana.... (som jag antar de även kan göra om de har lös avföring) finns de andra "symtomer":crazy: tex...
Svar
3
· Visningar
5 639
Katthälsa Jag omhändertog för några veckor sedan en kattunge på uppskattningsvis 5-6veckor (allt skedde i samråd med vår veterinär). Kattungen har... 2
Svar
26
· Visningar
8 326
Senast: DrPepper
·
Övr. Katt Visste inte riktigt om den ska ligga på katt eller inte. Men jag lägger den här. Vad är rimlig hittelön för en katt? Vår kattunge...
Svar
13
· Visningar
4 440
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Katt Jag hämtar hem en 12 veckor gammal kattunge i morgon och har ett par funderingar angående foder till honom. Min andre katt gav jag...
Svar
19
· Visningar
5 646
Senast: aiquen
·
M
Övr. Katt fick en smärre shock när ja läste veckotidingen!! :cry: http://www.lerumstidning.com/visa_mernyheter.asp?id=10130# hur f*n kan man... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 450
Senast: kopparberg
·
Katthälsa har en katt som jag tror har UVI, hon har kissat pölar men oftast på fel ställen. Hon har gått på lådan ibland. Jag var i kontakt med 2...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: MonteRose
·
E
Katthälsa Ja, imorgon kapas kulorna på ena killen. Han kommer ha mycket att göra imorgon stackaren. Han fick inte äta på hela dagen (har det med...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: Rumpnissen
·
T
Övr. Katt Jag har länge funderat på att skaffa hund, men det är så att jag fick en ung hankatt för knappt ett år sedan. Katten är ca 1,5 år och...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Generalen
·
Övr. Katt I juni födde en halvvild kattmamma tre små sötingar i en stor vedsamling utanför vårt stall. När vi beräknade de till ca 10v fångade vi...
Svar
13
· Visningar
1 203
Övr. Katt Min lilla katt gillar verkligen att sova på elektriska prylar såsom modemet, laddaren till datorn och favoriten är att ha mobiltelefonen...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: enjoyable
·
Katthälsa Har tre katter här hemma.. Det började först att för några månader sedan hörde jag ena katten hosta lite. Lät som astmatisk hosta, slog...
Svar
13
· Visningar
5 651
Senast: MsLuna
·
Y
Katthälsa Jag är lite förvirrad kära vänner. Jag har en kisse på lite över ett år som är kastrerad. På sistone har han börjat med ett enligt mig...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Yess
·
H
Katthälsa Va hos vet. igår för att vacc. två av katterna. Nissan har varit ute mycket denna sommaren så jag har inte kunnat smörja hennes vita...
Svar
14
· Visningar
2 334
Senast: WildWilma
·
Övr. Katt Är lite orolig för mina kattungar... De är två veckor gamla och mamman lämnar dem ensamma väldigt långa stunder nu, igår gick hon ut... 2
Svar
29
· Visningar
4 501
Senast: bengeten
·
Z
Katthälsa Min gamla hankatt här hemma började för ett tag sedan tappa päls på magen plus att han har gått ner en hel del i vikt. Pälsen har börjat...
Svar
3
· Visningar
886
Katthälsa Tittar på Rapport och där visade de ett inslag från eländet efter tyfonen i Taiwan. Vilken förskräclig tragedi för alla drabbade men var... 2
Svar
21
· Visningar
2 223
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Som jag skrev i annan tråd har jag i många år gett Sportsmans Pride, som nu utgått ur sortimentet pga EU-regler. DIstributören erbjuder...
Svar
11
· Visningar
1 446
Övr. Katt Har ni någon smärtgräns när det gäller kattmaten eller får den kosta hur mycket som helst? Anledningen till min fråga är att jag har... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
17 624
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka