Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag och min lilla kisse Maja vill hälsa Glad Påsk till alla roliga katter och människor här inne! :bump: Vad har alla...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Reykur
·
Katthälsa Min ena kisse fyller 14 år i augusti. Jag tror åldern håller på göra sin rätt. Pga hund och barn som gärna käkar kattmat har jag maten...
Svar
6
· Visningar
2 124
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt Har haft en honan som har varit dräktig flera gånger tidigare sen inskaffa vi en hane, (honan är ca 1.5 år och hanen 8~ mån). Sedan vi...
Svar
8
· Visningar
1 145
Senast: Vagis
·
Övr. Katt Låg och slappade i soffan efter att ha packat ihop typ hela köket, flytten närmar sig med stormsteg! Abbie låg uppe på ryggstödskuddarna...
Svar
7
· Visningar
1 159
Senast: KungTulle
·
Katthälsa Såg nu att Abbie haltar. Har känt igenom hennes knän och hon ömmar inte och jag får böja knäna och räta ut dom utan att hon säger nått...
Svar
4
· Visningar
2 742
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Kan ni inte posta bilder på era vackra katter här? Hade varit roligt att se! Berätta gärna om hur just era katter är i sättet och om... 2
Svar
36
· Visningar
5 053
Senast: Cheeserica
·
S
Katthälsa Vi har en 3-årig kastrerad hankatt som fick urinsten för någon månad sedan och var då tvungen att opereras och ligga kvar på...
Svar
1
· Visningar
1 169
Senast: TantEster
·
L
Övr. Katt Hej! Skulle vara kul om ni la ut lite bilder på era katter! Hur lägger man upp bilder här, vad är URL för bilden?
Svar
16
· Visningar
1 118
Senast: Nemo1
·
D
Katthälsa Nu har jag ältat detta med alla i min krets som över huvud taget vet något om katter, och jag måste bara göra det lite till :crazy...
Svar
10
· Visningar
24 454
Senast: lil-sis
·
F
Övr. Katt Vad har ni för erfarenheter av dem? :love: 2
Svar
38
· Visningar
3 519
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Min smällfeta kattmamma har bantat sedan i slutet av januari. Det eminenta tipset jag fick här i kattforumet var att sluta med torrfoder...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: Jessica1987
·
F
Övr. Katt hejsan allihopa! jag skulle behöva lite hjälp! Nu har min katt varit "gravid" i 63 dar och hon ligger aldrig på magen, det rör sig...
Svar
1
· Visningar
1 311
Senast: Sol
·
T
Övr. Katt På torsdag är det då äntligen dags att hämta hem våran lilla skogis-tjej! Men fantasin har stått helt still så vi har fortfarande...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: Rhodugune
·
Katthälsa Kastrerade både katterna (mammas o min vill säga) när de var 6 månader, sökte en massa på internet och fick upp att de kan kastreras...
Svar
9
· Visningar
1 141
Senast: Mynta2
·
M
Övr. Katt Alltså inte ägg, elelr slemm uta liksom kattungar med huvud och ben? Vilken vecka?
Svar
2
· Visningar
1 038
Senast: Nussikan
·
Övr. Katt En kompis till mig har en katt som är väldigt tovig i pälsen. Han söger att den blev så efter att han hade badat den. Det är riktigt... 2
Svar
22
· Visningar
25 187
Senast: Winni
·
M
Katthälsa Borstar ni tänderna på era katter? Varför väljer ni detta? Hur trivs era katter med det? Om dom inte gillar det, hur går ni...
Svar
17
· Visningar
1 453
Senast: Reykur
·
Katthälsa Egentligen borde det finnas en kategori med "ägarhälsa" :angel: Både jag och killen håller på att bli förtvivlade! Vår lilla kattdam...
Svar
16
· Visningar
1 424
Senast: moix
·
Katthälsa Hur ofta/många gånger per dag brukar katter kissa på ett ungefär? Jag börjar fundera på om det är något fel på min katt för det känns...
Svar
9
· Visningar
31 730
Senast: MonteRose
·
T
Katthälsa Har 2 katter på 7 månader, båda kastrerade. Problemet är och har varit de senaste månaderna att den ena av dom inte kraffsar över när...
Svar
2
· Visningar
1 194
Senast: Tingelings
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka