Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hur får man ner en katt som klättrat upp i en tall och tror att den inte kommer ner? 2
Svar
20
· Visningar
9 777
Senast: Houdinie
·
Q
Övr. Katt En av våra katter (min favorit dessutom, men snart är han fd favorit!) är så j-a elak och dum mot de andra katterna. Han slåss och...
Svar
5
· Visningar
1 889
Senast: Queens Proctor
·
Övr. Katt Som rubriken lyder! Min kisse smyger just nu omkring och tjatar om att jag ska hitta på något skojjigt. Men hon har bott på gatan och... 2
Svar
23
· Visningar
5 560
Övr. Katt Vad tiden går fort!! Här bara någon timme gammal tillsammans med sin syster 17 dgr gammal Ibland hamnar hela livet upp och...
Svar
9
· Visningar
942
Senast: Smallgot
·
C
Övr. Katt Hej! Jag och min mamma hade tänkt oss att börja avla manxkatter. Vi har en hona som är stumpy. Men vad vi vet är hon inte helt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
10 938
Övr. Katt Kisse kom hem igår efter att, som vanligt, varit ute hela dagen (ca 14 timmar). Han gick till maten, tittade, nosade och sedan gick för...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Vica
·
G
Övr. Katt Min katta blev kastrerad för säkert en månad sen nu, när jag hämtade henne sa dom att jag borde boka tid för vaccination. Men när vi tog...
Svar
4
· Visningar
1 151
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Varje dag hör jag människor som påstår sin/sina katter vara väldigt kräsna. Både här, andra forum och i det verkliga livet. Hur... 2
Svar
30
· Visningar
2 768
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har nog aldrig ens hört talas om artros på katt. Såklart de kan få det som alla andra djur med skelett, men aldrig haft coh aldrig... 2
Svar
20
· Visningar
8 121
Senast: Jessica1987
·
Övr. Katt Undrar över era åsikter/erfarenheter! Jag har flyttat till en liten etta på andra våningen. Jag har också en medelstor hund -...
Svar
17
· Visningar
3 097
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Har precis skaffat mina två första kattungar, eller, de är kring 4månader, så de är inte bebisar längra. Det har gått en vecka nu sedan... 2
Svar
26
· Visningar
18 607
Senast: Lottch
·
P
Övr. Katt Snart får jag hem min kisse och sitter här och funderar lite över foder. Jag har tänkt ge både torrfoder och blötfoder. I blötfoderväg... 2
Svar
20
· Visningar
2 382
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hämtade hem en bedårande don sphynx-hona i helgen, och har nu problem med att hon helt enkelt inte äter. Ska tilläggas att det är en...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: kryptisk
·
Övr. Katt Adjö min älskade lilla Stig! Stig har bott hos oss sedan har var liten bebis. Han har alltid varit väldigt speciell och vi älskade...
Svar
9
· Visningar
1 210
Senast: Zarro
·
Övr. Katt Alltså hur gamla ska de vara? Våra är nu drygt nio veckor, är det för tidigt?
Svar
2
· Visningar
999
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Varje gång jag läser en sådan här tråd har jag alltid varit glad över att mina katter är såpass unga. Men idag visade det sig att även...
Svar
5
· Visningar
1 194
Senast: mallotten
·
Övr. Katt Ska teckna försäkring för mammas o min katt nu. Kanske lite sent ute menmen.. Iaf, vilket försäkringsbolag är bra, men samtidigt...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: Sirisiri
·
C
Övr. Katt Jag har en katt som är 4 år gammal. I maj fick hon kattungar (5st) av dessa är 4 sålda och en behöll vi själva, en hane som nu är...
Svar
7
· Visningar
1 265
Senast: Gunnar-Josefina
·
P
Övr. Katt Vi har alltid vetat att våra katter (5 stycken) har mask, eftersom dom jagar mycket ute. Vi försöker avmaska så gott det går, men ibland...
Svar
1
· Visningar
865
Övr. Katt Nu är de så att min systers katt har blivit konstig. Vi tror hon e dräktig då hon har helt plötsligt blivit tjock (väldigt nätt katt... 2
Svar
29
· Visningar
2 457
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka