Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Tänkte lägga in några bilder på kissen :D Fladdermus? en som inte gillar o bli fotad :angel:
Svar
8
· Visningar
861
Senast: Nikita4evR
·
Övr. Katt http://www.coolstuff.se/p468/LitterKwitter.htmlwww.coolstuff.se/p468/LitterKwitter låter rätt smart måste jag medge :)
Svar
11
· Visningar
1 747
Senast: Tessah
·
Övr. Katt Finns det några speciella tecken man ska kolla efter de sista dagarna i dräktigheten? Som på ston släpper bäckenbanden och de får...
Svar
3
· Visningar
1 860
Senast: Sol
·
Övr. Katt Usch, jag vet inte vad vi ska göra. Det har flyttat hem en kisse till oss. Vi bor på landet och har redan fyra kissar som är det bästa...
Svar
6
· Visningar
1 118
Senast: Gibby
·
Övr. Katt Det verkar som om min förr så matglada katt inte kan äta idag. Han försöker men det går inte. Springer runt och jamar som han brukar då...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Prosit
·
Övr. Katt asså... katten är halvt osocial... om den ligger i soffan å jag sätter mig där å kollar tv så drar den... sen går den å stryker sig mot...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: Messy
·
Övr. Katt Ni som har gård och katter- bor era katter inne i boningshuset eller i stallet? Vi köpte två katter för hålla nere råttmängden, men dom...
Svar
9
· Visningar
984
Senast: aiquen
·
Övr. Katt Jag har tänkt lite, då det troligt blir till att jag och sambo skall titta på hus till hösten. Eftersom jag är en kattmänniska, måste...
Svar
2
· Visningar
3 960
Senast: M-Meduza
·
N
Övr. Katt Den lille missen har blivit stoooor!!! :love: Nirak
Svar
5
· Visningar
840
Senast: Tviggy1081
·
U
Övr. Katt hej. Jag har ett litet problem som jag tänkte att jag skulle fråga om här. Jag har en katt som är ca 1 år, jag bor på en skola men...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Harvester
·
Övr. Katt Idag har vi haft en riktig underbar slödag här hemma, jag och kissen. Helt ledig dag och husse åkte ut på motorcykeltur och lämnade oss... 2
Svar
38
· Visningar
2 476
Senast: Montéryttare
·
D
Övr. Katt Har ni några roliga kattkorsningar? :p Lägg in bilder :D Själv har jag en abessinie/norsk skogskatt :)
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Congeria
·
N
Övr. Katt Funkar detta? Jag får snart hem en ny, dyr soffa :p Fungerar Fyspray att spraya på möbler för att undvika klo-vässning?? Nirak
Svar
12
· Visningar
7 148
Senast: Becca
·
Övr. Katt ...katt, finns det ngt bolag som gör det? Jag har numera två katter. En bor kvar på min födelseort hos min mamma, givetvis...
Svar
6
· Visningar
1 328
Senast: kopparberg
·
I
Övr. Katt Hej på er! Jag undrar över en sak ang. kattmaten i burk. Det ser inte gott ut och luktar riktigt illa. Någonstans så tror jag inte att... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 335
Senast: Irish cob
·
K
Övr. Katt Aldrig visat bilder på min förvildade katt Malte. Han är en väldigt speciell katt(även kallad grävling). så vad tycker ni om...
Svar
6
· Visningar
1 293
Senast: karatefisken
·
J
Övr. Katt Ni som köpt klösmöbler på ebay, hur i sjutton gjorde ni? :confused: Jag försöker buda på en sak som går ut om 41 minuter men det går...
Svar
7
· Visningar
865
Senast: pemma
·
S
Övr. Katt MIn lilla katt som är 8 år har slutat velat gå ut. Hon har varit en riktig utekatt tidigare men dom senaste 3 åren så vill hon bara...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Fredrika77
·
Övr. Katt Varför vill mina katter alltid slicka i näsan? är de så gott?:D Eller är de nå speciellt som de betyder på kattspråk? Typ snyt dej...
Svar
7
· Visningar
3 141
Senast: pimy
·
Övr. Katt Mina två 13-veckorsbäbisar har rinniga ögon. Upptäckte detta idag. Har även hört att de nyser ibland. Vad kan detta vara? De är...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: aemaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka