Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag håller på att sätta ihop en rasbeskrivning där man tydligt kan se skillnaden mellan koraten och de raser som folk kan förväxla dem...
Svar
6
· Visningar
899
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag kan inte ha öppet för vädring längre, för det är en katt som tycker att det är helt ok att spatsera in här hos mig. Kanske inte så...
Svar
12
· Visningar
948
Övr. Katt Ja, förutom R8an här då. ;) R8an skrev en tråd om honom i maj tror jag. Måns var en katt som ägdes av en missbrukare som hotade att... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 679
Senast: Sastra
·
C
Övr. Katt Jag läste på SVERAKs hemmsida att det är tillåtet att korsa perser med exotic. Det stog "avkommorna kommer att erhålla huvudstamtavla"...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: canon_eos
·
Övr. Katt Oscar fick en rent urusel bedömning "Något saknas, något gör att han inte ser ut som en devon. Mer som en vanlig katt som någon glömt...
Svar
6
· Visningar
708
Senast: Sassy
·
C
Övr. Katt Undrar om det är möjligt för mig som ägare till katten (medlem i SVERAK ansluten kattklubb), att be en väninna som ska ställa ut på...
Svar
5
· Visningar
625
Senast: Sol
·
Övr. Katt min ena kisse har en förkärlek av :eek: skor :rofl: nästan varje natt så släpar han ner skor från skohyllan å leker med de :devil...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: tindra
·
Övr. Katt Ni som har vuxna ragdollhonor, vilken storlek har ni på halsband om ni har det? Nån som kan mäta? Hittade så hemskt söta halsband...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: aiquen
·
Övr. Katt Knäppte denna bild på Isola för en liten stund sen. :D Att de kan rulla ihop sig sådär! :D Visa era katter som har stil! :cool: 2 3
Svar
50
· Visningar
3 417
Senast: sebolina
·
Övr. Katt Här kommer nu mina utlovade bilder. Bebisarna är nu 17 veckor gamla och fulla i bus :love: Äh, det fungerar inte att lägga ut...
Svar
4
· Visningar
700
Senast: Pettsson
·
Övr. Katt Nu vill jag se bilder på era vita katter så jag startar en bildtråd med min viting: :love: 2
Svar
25
· Visningar
4 548
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt Vi hade eventuellt tänkt att ställa ut vår katt, och eftersom vi är fullkomliga noviser i ämnet så skulle jag gärna vilja ha lite tips...
Svar
5
· Visningar
689
Senast: Cheeserica
·
S
Övr. Katt En kompis misstänker att en av hennes kattungar har brutit svansen, jag kan ingenting om katter och frågar därför åt henne: Vad ska...
Svar
1
· Visningar
1 067
Senast: Reykur
·
W
Övr. Katt Hejsan! Vill bara kolla vilka som har konstiga kissar. ^^ Själv har jag två bedårande abessinier <3 (får gå ute också, of course!)...
Svar
11
· Visningar
1 362
Senast: morris
·
Övr. Katt http://s66.photobucket.com/albums/h242/regnljus/?action=view&current=Katterna.flv En film/bildspel jag satte ihop med mina killar som...
Svar
5
· Visningar
726
Senast: domino
·
Övr. Katt Hon har nämligen blivit kastrerad idag (äntligen! Har försökt i ett halvår men av olika anledningar har vi/vår vet. inte kunnat). Fem...
Svar
2
· Visningar
720
N
Övr. Katt Jag tror att Eskil vill skiljas! Han har på nåt sätt varit så anti på sista tiden. Hade nyligen besök och då var han liksom asocial. Han... 2
Svar
28
· Visningar
2 849
Senast: Balance
·
Övr. Katt hur noga e ni me att katterna ska va inne på natten å hur länge dom får va ute / vill va ute å hur ofta å dom mat? Jag själv ha fyra...
Svar
19
· Visningar
1 521
K
Övr. Katt Vi har precis skaffat katt och idag var det andra gången vi släppte ut honom, igår var han bara borta i typ en kvart och sen kom han... 2
Svar
32
· Visningar
2 944
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hej! Jag har köpt en katt ifrån ett katthem för 2 v. sedan. Hon tros vara mellan 3-5 år. Skorpan togs om hand efter att ha setts...
Svar
6
· Visningar
3 216
Senast: Katur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Att lämna i smyg
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur