Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Min katt har jag ägt i 1 år. :love: :love: Till och från har han haft irritation runt ögonen och mot öronen, inte jättemycker men...
Svar
9
· Visningar
1 149
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har varit hem till mina föräldrar över jul och hälsat på. Var upp i mitt gamla stall och kikade lite och hittade ett litet underverk. En... 2
Svar
23
· Visningar
1 649
Senast: Haukur
·
P
Övr. Katt Alla katter som inte är registrerade och har en ägare borde skjutas tycker jag. Nu blir jag väl halshuggen men de ställer ju bara till...
Svar
15
· Visningar
1 122
Senast: lady_vip
·
Övr. Katt Min katt är blockhalt på höger fram. Vi vet inte vad som har hänt, men för tre dagar sedan så kom hon in på kvällen och var skadad. Hon...
Svar
3
· Visningar
1 373
·
C
Svar
11
· Visningar
1 158
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Jag och min sambo märkte i dag att min 7 månaders kattunge (perser utan stam) ena "huggtand" har växt innåt å ställe för normalt rakt...
Svar
6
· Visningar
880
Senast: canon_eos
·
Övr. Katt Pipen som bäbis Proppen som bäbis pipen sussar sött Pipen är nu ca 1år å 3mån Proppen är ca 9 mån...
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Cita
·
Övr. Katt Har läst en del här om ögon som rinner och katter som nyser, men nu undrar jag om nån har erfarenhet av katter med rinnade näsa? Min...
Svar
2
· Visningar
8 808
·
Övr. Katt Om man parar en bluesmoke hane med en creme-och vit hona,vilka färger kan man få på kissungarna då??
Svar
4
· Visningar
718
·
Övr. Katt Jag tror min katt har öronskabb! :eek: Att han har haft en del 'vax' i öronen har jag ju märkt, dock har jag inte tänkt att det kan vara...
Svar
5
· Visningar
765
Senast: aiquen
·
Övr. Katt Jag har aldrig haft katt i lägenhet, men skall nu flytta till en etta med två katter och en hund. Båda katterna har haft möjlighet...
Svar
13
· Visningar
1 484
B
Övr. Katt Hej på er Jag har tagit hand om en lite hittekatt som dök upp i min trädgård i höstas. Har bara en liten fundering angående hennes...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Houdinie
·
C
Övr. Katt Elsa försöker äta upp fruktkorgen Har inga bilder på själva innehållet i julklappen, men det var bollar iallafall (eftersom ingen...
Svar
15
· Visningar
1 218
Senast: Kat
·
E
Övr. Katt Å herreguuuud jag blir tokig på min siames!!! Hon är ett år och "pratar" hela tiden, dessutom tror jag det är en enmans katt. Min son... 2
Svar
20
· Visningar
4 367
K
Övr. Katt Jag har en 5,5 år gammal kastrerad hankatt. Han och jag flyttade in hos mina föräldrar när han var två, och som vanligt, som med alla... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 513
Senast: GotAsecret
·
Övr. Katt Vi har en hankatt på två år och min moster har en6årig hane. Vi vill sammanföra dessa men hur gör vi det på enklast sätt? Den yngsta...
Svar
3
· Visningar
711
Senast: Molekyl
·
Övr. Katt Min ena innekatt har natten till igår lyckats ta sig ut genom att få upp en glipa i vår nätdörr till balkongen och nu är hon försvunnen... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 166
K
Övr. Katt jag och min familj bor på landet men mamma och pappa tänker förmodligen skilja sig till sommaren. Men till problemet: Vi har 3 hankatter...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Calenfiriel
·
J
Övr. Katt Hur många har en katten gustav hemma? Dax för nomineringar tkr jag.. här kommer mitt bidrag... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 470
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Har införskaffat en systemkamera (min och sambon julklapp till oss själva!), och idag kom äntligen objektivet hem också, så nu har jag...
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: Mini_molle10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka