Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Så, fram med era fina sommarbilder på era katter så vi kan värma oss lite inför jul! :) Mina katter på lyxkattpensionatet "Chez...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Min omplaceringskatt har väldigt dålig andedräkt sen han kom hit och den har inte blivit mycket bättre, verkar inte alls bra, det kanske...
Svar
5
· Visningar
2 330
Senast: _husmusen_
·
Q
Övr. Katt Ja.. vi tror att vår honkatt har gjort det och nu vägrar hon äta..hon är inte alls som hon brukar vara. Magen känns hård på henne och...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Min hankatt har börjat kissa inne, på alla andra ställen än på lådan... Han är tre år och kastrerad, var rumsren tidigare. Han kissar...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: snuffan
·
M
Övr. Katt Allt började med att jag, min pojkvän och nägra kompisar kom på att vi skulle ut och paddla kanot i våras. Min killes katt som var...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Calenfiriel
·
P
Övr. Katt Har ingen katt för tillfället men vi håller på och bygger hus på landet (annan bebyggelse och väg i närheten) och kan flytta in under... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
16 332
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Nu har han blitt två månader till alltså 4 mån gammal just nu.
Svar
3
· Visningar
652
Senast: Heulwen
·
N
Övr. Katt jag är katt och hundmänniska! men eftersom att vi är inne på katt nu, så skulle det vara kul om folk kunde lägga in bilder på sina... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
10 330
Senast: Pegija1
·
S
Övr. Katt Om ni ger katten kött, ger ni rått eller tillagat? Har köpt råa kycklinglår som jag tänkte ge katten. Men han är ju inbiten mjau och...
Svar
6
· Visningar
1 017
Senast: Reykur
·
S
Övr. Katt Katter är ju renliga djur som är noga med sin hygien, men emellanåt luktar det apa i baken på den ena katten. Nu har han stunkit i en...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: Anaemia
·
Övr. Katt När e det dax att kastrera? Olika för hon och han katter? Tacksam för svar!:bow:
Svar
5
· Visningar
841
Senast: Magica
·
T
Övr. Katt Vi har sedan Tisdag denna veckan börjat ge våra katter p - piller. Min fråga är hur långt tid det tar innan dom verkar? Våran ena... 2
Svar
27
· Visningar
16 708
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Varför kan folk inte ta ansvar för sina djur? Där jag jobbar blev två katter avlämnade av en i personalen. De har nu varit där i över...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: ecila
·
Övr. Katt vi fick ta bort våran kisse nu efter en tids sjukdom...han blev typ 3 år :cry: han var så himla speciell...charmade alla till max o...
Svar
18
· Visningar
1 236
Senast: GotAsecret
·
Övr. Katt För er som ville se.. :cool: Kråmar på golvet för att matte precis kommit hem från jobbet...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: Yrja
·
J
Övr. Katt Fick ta bort min älskade Ville den 20 september 00.14... :cry: Han vart bara 5 månader gammal men den underbaraste katt man kunde...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: Japanesen
·
Övr. Katt Jag har förtsått det här med jul nu, och har i dag försökt hjälpa människorna så gott jag kan! De har de inte lätt dessa förvirrade...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: Calenfiriel
·
Y
Övr. Katt För ett tag sedan såg jag i en tidning en kattsäng som var som en "himmelsäng" i stål men en krona på toppen. Nu lyckas jag inte hitta...
Svar
1
· Visningar
1 253
Senast: Isabelle_M
·
Övr. Katt Jo jo, så här ser hedersbetäckaren ut efter 1 vecka med fru... :angel:
Svar
19
· Visningar
1 180
Senast: palle
·
Övr. Katt Kattsäkrar ni granen på något sätt hemma hos er? Jag har fäst en krok i taket och sedan järntrådat fast toppen av granen i...
Svar
15
· Visningar
1 093
Senast: Joura
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka