Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag börjar tro att min lilla Pepsi är en förklädd vovvsing. Han viftar på svansen, när han är glad eller busig. T o m i sömnen ibland :D...
Svar
9
· Visningar
1 197
Senast: Magica
·
F
Övr. Katt Jag har två cornishar. Den ena är en liten korv! Slänger i sig allt han kommer över och sväller upp som en ballong. Den andra är också...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har flyttat till en gård där det sedan ett antl år finns en stallkatt. Har tagit in henne ett antal gånger men hon verkar inte...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Hej! Den 12 april köpte vi våran kattunge som nu fått namnet Jasmine, hon har inte fått en så bra start, såldes när hon var 9 veckor...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: pimy
·
Övr. Katt Hur brukar honor reagera när de precis fått en kull och har en annan hona i huset? Tindra fick sin första kull igår. Våran andra hona...
Svar
9
· Visningar
1 096
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Rustie har ett underligt beteende. Han gömmer prylar han gillar, i avloppsbrunnen. Prylar han gillar, är alltså sånna saker han...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: Reykur
·
T
Övr. Katt Ja nu har jag haft katterna i runt en månad och lite funderingar har växt fram :) För det första, det här med barf :crazy: Just nu...
Svar
4
· Visningar
862
·
Övr. Katt Min ena katt har jättedålig kvalitet på sina klor, de spricker upp när jag klipper dem (och även annars). Nån som har en aning om vad...
Svar
2
· Visningar
2 009
Senast: saila
·
Övr. Katt någon som ska dit? Jag ska ställa en av mina katter och det blir första gången för oss båda... Så jag är väldigt(!) nervös. vad ska de... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 159
Senast: Zizzy
·
Övr. Katt Vad säger ni om programmet? Nu är jag inte kattkunnig på det sättet (även om jag haft två katter hemma i 16 år nu) och kanske är... 10 11 12
Svar
238
· Visningar
17 001
Senast: lovely
·
Övr. Katt ok, jag är säkert tramsig nu eller nåt men min lilla älskade hon katt e borta!!! Hon försvann ut för tre dygn sedan. Japp, hon e både...
Svar
12
· Visningar
1 125
Senast: Magica
·
T
Övr. Katt En katt har nu fått flytta in hos oss från ett katthem i väntan på att bli adopterad. En jätte go och trevlig katt MEN han skriker...
Svar
9
· Visningar
1 220
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Jag håller på att sätta ihop en rasbeskrivning där man tydligt kan se skillnaden mellan koraten och de raser som folk kan förväxla dem...
Svar
6
· Visningar
899
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag kan inte ha öppet för vädring längre, för det är en katt som tycker att det är helt ok att spatsera in här hos mig. Kanske inte så...
Svar
12
· Visningar
949
Övr. Katt Ja, förutom R8an här då. ;) R8an skrev en tråd om honom i maj tror jag. Måns var en katt som ägdes av en missbrukare som hotade att... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 681
Senast: Sastra
·
C
Övr. Katt Jag läste på SVERAKs hemmsida att det är tillåtet att korsa perser med exotic. Det stog "avkommorna kommer att erhålla huvudstamtavla"...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: canon_eos
·
Övr. Katt Oscar fick en rent urusel bedömning "Något saknas, något gör att han inte ser ut som en devon. Mer som en vanlig katt som någon glömt...
Svar
6
· Visningar
708
Senast: Sassy
·
C
Övr. Katt Undrar om det är möjligt för mig som ägare till katten (medlem i SVERAK ansluten kattklubb), att be en väninna som ska ställa ut på...
Svar
5
· Visningar
625
·
Övr. Katt min ena kisse har en förkärlek av :eek: skor :rofl: nästan varje natt så släpar han ner skor från skohyllan å leker med de :devil...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: tindra
·
Övr. Katt Ni som har vuxna ragdollhonor, vilken storlek har ni på halsband om ni har det? Nån som kan mäta? Hittade så hemskt söta halsband...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka