Kommer någon ihåg Måns?

Sv: Kommer någon ihåg Måns?

synd att han inte kan få stanna permanent hos er då det låter som han valt sin matte o husse... :(

Ja, det känns lite som om han har valt oss/mig åtminstone (min sambo "muckar" lite för mycket med honom tycker han. ) :D
Varje kväll brukar Måns och jag springa runt i lägenheten och jaga varandra och varje morgon brukar han spinna så hela han skakar. :love:
 
Sv: Kommer någon ihåg Måns?

Ja men alltså, han kan flytta in till mig, permanent!

Jag letar efter en katt och han verkar genomgo :)
 
Sv: Kommer någon ihåg Måns?

Vi kan ju se efter, vi talar om det mer sen. :) Det vore ju perfekt om du flyttar sedan så han kan gå ut också även om han är rätt nöjd med en balkong.
 
Sv: Kommer någon ihåg Måns?

Var in och kollade på kks hemsida på katter som behöver ett hem, och hitta denna katt:
http://www.kks.nu/katter/angelique/mans.html

Det är ju nästan en tvilling med Måns! Trodde att det va han först med sen såg jag fläcken på nosen så det kan ju inte vara samma.

Men dom va lika tyckte iaf jag och namnen va ju lite roligt också.
 
Sv: Kommer någon ihåg Måns?

Vad häftigt! Många likheter finns ju, dock tycker jag den här har mycket mer markerat nosparti.
 
Sv: Kommer någon ihåg Måns?

Ja det tyckte jag med men trodde nästan det va han först innan jag rotade fram den här tråden och så olikheterna på bla nosen och fläcken, men annars va det ju ganska likt, spec med namnet.
 
Sv: Kommer någon ihåg Måns?

Måns har blivit bokad nu.
Han kommer få komma till ett hem med balkong (mycket viktigt då han älskar att sitta där!) och där jag t o m var välkommen att hälsa på ibland.
Dock känns det rätt vemodigt då han verkligen har blivit mycket mer gosig mot mig. Kommer sakna honom så mycket.. :( :love:
 
Sv: Kommer någon ihåg Måns?

Förstår att det är vemodigt! Men hoppas att Måns får ett hem där han kommer trivas riktigt bra och får stanna hela sitt liv! :)
 
Sv: Kommer någon ihåg Måns?

Hoppas det jag med, han ska inte behöva flytta mer nu.
Gullegrisen är sällskaplig just nu :love: :

m%c3%a5nsdator2.jpg
 
Sv: Kommer någon ihåg Måns?

Han ser ut som en sån going! :love: Jag förstår så väl att du kommer att sakna honom!
Ge honom en gos på magen från mig! :)
 
Sv: Kommer någon ihåg Måns?

Nämen vad kul! :)

Hoppas han kommer trivas och slipper flytta runt mer.
 
Sv: Kommer någon ihåg Måns?

Om en timme är han på väg till sitt nya hem. :cry: :)
Blandade känslor. :D
 
Sv: Kommer någon ihåg Måns?

Nu är han borta, han som aldrig brukar ha något emot att sitta i en transportbur kämpade för fullt för att komma ut. Han visste. :cry:
Sista bilderna på oss:

m%c3%a5nsandme.jpg


m%c3%a5nsandme1.jpg



Och en bild på honom från igår kväll där han är jättebusig (ond):

kn%c3%a4ppkatt.jpg
 
Sv: Kommer någon ihåg Måns?

Lille Måns!
Hoppas att nya hemmet blir riktigt bra!
Ge dig själv en stor klapp på axeln för att du tog hand om honom och gjorde det här möjligt! :)
 
Sv: Kommer någon ihåg Måns?

Hoppas han ska trivas i sitt nya hem nu!

Men jag kan inte se bilderna :(
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag behöver skriva av mig känner jag. Har under några dagars tid haft en gnagande oroskänsla över att flytta och inte kunna ta med mina...
Svar
8
· Visningar
1 360
Senast: fiao
·
Övr. Katt Turbo som kom till oss som 7-veckors kattunge på en vikt av 400 gr. http://i26.photobucket.com/albums/c144/Fernstrom77/DSCI0005.jpg...
Svar
5
· Visningar
939
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Nu är vi nära slutet... Eftersom Lucas inte blivit bra efter alla operationer så bestämde vi en ny tid hos veterinären. Mamma åkte...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: plymen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp