Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har en snart ett år gammal Birma som går å krafsar i golvet lite nu och då. Precis som om han hade varit på lådan och uträttat nått...
Svar
5
· Visningar
6 221
Senast: Corax
·
Övr. Katt Vår lilla söta katthona på snart 3 år håller på att driva oss till vansinne. Hon klöser nämligen sönder tapeterna. Hon har alltid hållt...
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: LitenIsa
·
Övr. Katt Nu har jag äntligen bestämt mig för att ta den här lilla gullungen... Hon är trefärgad, halvt långhårig, kommer bli liten :love...
Svar
11
· Visningar
839
R
Övr. Katt Han har nu bott hos oss i 3 veckor :banana: Och har blivit cirka 10 veckor. Han började smått äta kattungsmat (blötmat) Men vägrade...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Först mamma Yoga som hamnat upp-o-ner. Hon har just gosat med en myntamus och blev lite trött av det :smirk: Sen dotter Abbie...
Svar
9
· Visningar
864
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Gör nu en liten chansning å lägger denna tråd här och hoppas på de bästa. Grannens katt har nu vart och lagt några härliga repor på min...
Svar
6
· Visningar
1 685
Senast: fuji
·
I
Övr. Katt Vilken kattmat är bäst av dom som säljes i djurbutiker ?
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Har sökt och hittat en del om detta redan, men skulle vara tacksam för förtydligande, för att försäkra mig om att jag fattat rätt`...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: mackan
·
Övr. Katt Jag letar kattungar och har ev. hittat en kull som passar mina önskemål. Men jag har en fundering. Kattungarna förlorade sin mamma när...
Svar
8
· Visningar
870
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Nån som har koll på ungefär hur många deciliter 55-75 gram av RC Kitten är?
Svar
8
· Visningar
717
Senast: Cheeserica
·
M
Övr. Katt Det är egentligen inte något stort problem men jag undrar varför hon gör det. Man kan sitta i soffan och gosa med henne och helt...
Svar
7
· Visningar
1 364
Senast: morris
·
S
Övr. Katt våran katt blev för ca 1 vecka sedan överkörd. Dom som körde på honom stannade och berättade för oss. Jg var vid detta tillfälle inte...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: shattis
·
Övr. Katt Vad annat kan man göra än le när man hittar ett par sådana här istallet en dag! :p
Svar
5
· Visningar
769
Senast: MoonFlight
·
Övr. Katt Min katt har fått en jobbig ovana. Han puttar på vattenskålen över halva köket tills i princip allt vatten hamnat på golvet och jag blir...
Svar
7
· Visningar
8 072
Senast: nellie96
·
I
Övr. Katt Funkar det med katt och akvarium ? Så inte katterna vill hoppa i och jaga fiskarna ?
Svar
6
· Visningar
865
Senast: cewe
·
Övr. Katt Ni med katter måste ju vara vana vid sådana här problem. Pojken har just fått tillbaka sin 3åriga main coon hane efter att han varit hos...
Svar
2
· Visningar
1 209
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Junior har för första gången fått DAMBESÖK... :D Först brydde han sej inte ett dugg om henne utan tyckte att hennes transportbur...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: palle
·
S
Övr. Katt Har idag tagit hand om tre stycken hemlösa kattungar. Mamman har antagligen blivit påkörd. Det var min sambos pojk och hans kompisar som...
Svar
13
· Visningar
1 181
Senast: summerwind1
·
L
Övr. Katt En liten fråga...människans förkylningsvirus...kan de smitta katt :confused: ? Är helnojjig nu..har blivit förkyld och lillen (Gandalf...
Svar
11
· Visningar
4 739
Senast: staaria_
·
V
Övr. Katt Ha aldrig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Halsband på katten ute! Att ha ett stumt halsband kan orsaka strypning, ett töjbart kan...
Svar
18
· Visningar
1 203
Senast: Fnurra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka