Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt Ja jag tittade på en skogis/huskatss blandning igår. Here she is: Nä jag kunde inte motstå henne och fick hem henne direkt...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: Jozephin
·
Övr. Katt Kan man av fägen på mamman och kattungarna veta vem som är pappan? Mamman i detta fallet är "röd" (vet inte vad det heter, rödtabby?)... 2
Svar
23
· Visningar
1 327
Senast: MissFideli
·
K
Övr. Katt I våras skaffa jag min första katt. En liten rädd å otrygg katt från katthemmet. Han har haft en svår bakgrund. (Förstår inte hur man...
Svar
4
· Visningar
674
Q
Övr. Katt Hej! Min katt som varit borta i nästan 5 veckor kom hem igår igen :) Han såg inte mager ut över huvud taget så jag misstänker att...
Svar
3
· Visningar
2 261
Senast: Zaria
·
J
Övr. Katt Jag är ingen expert på det här med kattuppfödning. Men, jag har börjat leta efter en ny katt eftersom lille Sixten, min tilltänkta...
Svar
17
· Visningar
1 511
Senast: Jozephin
·
Övr. Katt Nu är hon hemma hos oss! (eller har varit sedan i måndags) Hon fann sig till rätta direkt efter en lång resa från Göteborg och...
Svar
19
· Visningar
1 938
·
J
Övr. Katt Där jag bor så finns det ett katthem precis runt hörnet, och nu på den senaste tiden så har man sett fler och fler utekatter (tror ej...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: JustME83
·
D
Övr. Katt Mina katter måste vara antingen stora Star trek beundrare eller så är dom utomjordingar. Dom har en konstig förmåga att bara pötsligt...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: JustME83
·
I
Övr. Katt Spanade in en så underbart fin katt sist vi var på utställning men mitt i alla upphetsning så glömde jag kika vad det var för ras! Den... 2
Svar
28
· Visningar
14 283
·
Övr. Katt Hej tänkte vi kunde lägga in lite roliga bilder på våra katter här, när dom gör något spec.. mina katter sover mest på bilder men i...
Svar
12
· Visningar
955
Senast: jea78
·
F
Övr. Katt I tisdags hämtade vi hem dom från Katthemmet. De var väldigt skygga i början men senare samma kväll hoppade killen upp i soffan och...
Svar
4
· Visningar
729
Senast: fandango
·
J
Övr. Katt Hejsan! Vi tänkte bygga ett eget klösträd men vi har en fråga. När man skall göra de där stammarna, de som de klöser på, vad använder...
Svar
5
· Visningar
12 231
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Katt Tänkte på det när jag rengjorde kattlådan i morse. Det luktade "sött" på nåt vis. Kan det ha att göra med att katthonan löper?
Svar
1
· Visningar
698
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Jag har en liten katttjej på 14 veckor, hon är rumsren, snäll och go och allt är jättebra, det jag undrar över nu är ibland kan hon stå...
Svar
8
· Visningar
838
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Har ett gäng kycklingfiler i frysen. Undrar om katterna kanske skulle kunna äta upp dem? I så fall skall de tillagas? Hur? Skall man...
Svar
2
· Visningar
694
·
Övr. Katt Imorse när jag och min man gick upp så gick han på toa först och jag stod utanför dörren (som var öppen) och in kommer vår lilla...
Svar
19
· Visningar
1 374
Senast: Maddie
·
Övr. Katt Hemma från en hektisk dag, med två trötta katter och en väldigt lycklig matte! Dimma (S*Morellos Another Blue) fick sitt Ex1 och...
Svar
4
· Visningar
669
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Idag tog Maja sitt tredje CAC, och kan därmed titulera sig Champion. Hon var anmäld imorgon också, men tyvärr hinner vi inte åka dit...
Svar
11
· Visningar
998
·
S
Övr. Katt Någon som vet någonting om detta?? Brukar medicinering funka? Lider de av att ha epilepsi, är det bäst att avliva om det är en...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: StarNate
·
J
Övr. Katt Min katt på 10 år nu har börjat få massor då menar jag med massor av gegga (svart) under ögat och så rinner ögonen ovanligt mycket...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: shattis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka