Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Min pojkvänns pappa har 2 katter på landet och nu undrar jag om dom behöver avmaskas- dom har alltid mask säger pappan så det är ingen...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Hur länge brukar era honkatter löpa ? Min har nu löpt totalt 4 veckor. Inte 4 veckor i sträck, utan 1 veckas löp, 1 veckas lugn, 1...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: MissFideli
·
I
Övr. Katt Är det någon som vet vad inträdet kostar på kattutställningen som är vid fjärilshuset i solna denna helg ?
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Cheeserica
·
L
Övr. Katt Har paus i flyttstöket och tänkte passa på att skriva lite om tant katt som är mycket flitig och hjälper matte att packa :D Hon är...
Svar
7
· Visningar
802
Senast: lisa
·
Övr. Katt Finns det någon defektlista för katter? En granne (bondgård) har en vit hankatt som ibland ger vita ungar med olikfärgade ögon, tyvärr...
Svar
10
· Visningar
1 562
Senast: Sol
·
Övr. Katt där ska finnas ngn ras som är en blandning av katt och leopard. har prickar och stora blå ögon. man får tydligen bara ta in dom i...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: Sassy
·
J
Övr. Katt Min perser är kastrerad, idemärkt i örat och inte rastypisk. Men han är jätte trevlig i bra kondis och så. Kan jag ställa ut honom i...
Svar
12
· Visningar
1 118
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag har ett problem, min älskade lilla Cactus har fått för sig att det är jätte roligt att flyta om kring på vatten skålen så det blir...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Måste berätta om när min katt skulle få kattungar (eg. kattkompisar som sällskap). Första bekantskapen gick väl sådär, men när de väl...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: Heulwen
·
P
Övr. Katt Imorgon är det 2 veckor sedan min älskade lille katt trillade ut genom fönstret och försvann :( Han är en okastrerad innekatt och han...
Svar
11
· Visningar
1 442
Senast: Heulwen
·
L
Övr. Katt Hämtade min lille Gandalf för 2,5 vecka sedan och skulle nu vaccinera men det ville inte veterinären. Hon sade han hade kraftigt... 2
Svar
33
· Visningar
3 169
Senast: KungTulle
·
S
Övr. Katt Tänker på typ Royal Canin, Iams etc som betraktas som lite "bättre", alltså torrfoder. Jag är lite nyfiken på det. Hur mycket kostar... 2
Svar
36
· Visningar
1 999
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Hur får man katten att sluta ligga under sängen? Det är nämligen så att kontakterna till terrariet sitter där och när katten klämmer sig...
Svar
10
· Visningar
6 892
Senast: lisa
·
Övr. Katt Att det finns en risk att kattungar blir orm mat? I alla år jag sålt mina kattungar har jag tackat nej till spekulanter som "inte känts...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: mimus
·
Övr. Katt Som blivande kattägare undrar jag lite vad katten egentligen behöver, mat, vatten och en kattlåda är ju självklart - men mer då? Här...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Jozephin
·
Övr. Katt Vart kan man hitta? Jag måste köpa nya när vi flyttar, eftersom jag skrivit in telenr och kommer byta;) Har nu jätte bra babyblå och...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: BuenoBull
·
C
Övr. Katt Min katthona går på p-piller. Har inte haft em så himla länge, och p-pillrena "följde med på köpet", så nu har jag börjat fundera...
Svar
3
· Visningar
729
Senast: Sassy
·
B
Övr. Katt Har några att välja mellan :crazy: Ev kanske det blir fler kattungar med :love: Vad tycker ni? Ursäkta stl. vet inte hur... 2
Svar
25
· Visningar
1 526
Senast: Blondi3958
·
J
Övr. Katt Hej! Vi har börjat fundera lite smått på att köpa en till katt. Vi har en huskatt sen tidigare men jag har blivit lite intresserad av...
Svar
9
· Visningar
1 277
Övr. Katt Blir det för mycket? Är en rätt stor etta (ca 60 kvm), men det är ju ändå bara en etta. Finns tyvärr ingen balkong heller. Jag bor här... 2
Svar
29
· Visningar
3 196
Senast: katt mynta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår