Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Vi har funderat på vem sjutton de är som har ätit upp alla sockerbitar som vi har i sockerskålen. Först trodde vi de var hundarna som...
Svar
5
· Visningar
884
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag har planer på att byta foder till mina båda honkatter, därigenom så vill jag ha förslag på vad som kan passa Det är två...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Zody
·
Övr. Katt En av mina katter (det är en utekatt) kom in med en svullen tass idag. Han är öm, halt och har ont men jag kan inte se nåt sår eller nån...
Svar
12
· Visningar
27 567
Senast: Elektron
·
Övr. Katt Fröken har lagt sig till med en ovana tror jag, eller så kliar det helt enkelt i munnen. Hon biter på precis allt, ska smaka och sen...
Svar
3
· Visningar
2 661
Senast: Zody
·
E
Övr. Katt Hej! Jag har, som en del vet, tagit hem stallkatten. :) Allt har fungerat jättebra! Dessvärre har jag endast haft en kattlåda...
Svar
4
· Visningar
2 138
Senast: Julle
·
Y
Övr. Katt Ska snart flytta och vet inte hur jag ska göra med min ena kattpojk. Han har rivit rätt så bra på vissa tapeter, och dit jag ska flytta...
Svar
7
· Visningar
910
Senast: Yoggi
·
M
Övr. Katt Jag hittar då tydligen bara sån här :devil: -skap!!!! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,694846,00.html
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Saybia
·
Övr. Katt ... kan ni hjälpa mig? Min lilla katta på 2½ år är borta och har så varit i över ett dygn nu. Hon har aldrig förut varit borta över...
Svar
3
· Visningar
775
Senast: jea78
·
Övr. Katt satt och klappade katten som ligger i min säng. Han slickar på min hand och lixom gnor sitt huvud mot mitt huvud. Sen korvar han öve...
Svar
7
· Visningar
1 290
Senast: Centaur
·
Övr. Katt vi har en utekatt som dragits med detta rätt länge nu och det blir aldrig helt bra trots behandling med frontline och stonghold i flera...
Svar
6
· Visningar
2 609
Övr. Katt Rättegången mot kvinnan som dränkte sin katt, för att det var för dyrt att åka till veterinären och avliva den, hölls i fredags i...
Svar
8
· Visningar
1 106
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Hade en lite diskussion med min syster häromdagen, och tänkte att ni kanske kunde reda ut det hela. Jag köpte min katt när hon enligt...
2 3
Svar
49
· Visningar
25 865
Senast: Mount Never Rest
·
Övr. Katt Jag har precis hittat hit till kattforumet!! :banana: Tidigare har jag haft uppfödning på perser och har ställt ut osv, men nu är...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: JennyF
·
Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
2 044
Senast: corona
·
Y
Övr. Katt Vad jag förstått det verkar raskattpriserna vara väldigt varierande beroende på vilken sorts ras det är, och härmed undrar jag lite över...
Svar
16
· Visningar
11 686
Senast: DeZemBer
·
R
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: Rallebralle
·
B
Övr. Katt HJälp Är det någon av er som vet ifall det finns något katthalsband som löser ut ifall katten fastnar? Min ena lilla katt har i...
Svar
13
· Visningar
1 852
Senast: burken
·
J
Övr. Katt http://www.snabbstart.com/film/roliga-katter-mycket-roliga.aspx Kommer inte ångra att ni tittat på det här... Ett gott skratt...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: musen21
·
Övr. Katt :banana: :banana: jag har äntligen lyckats övertala min sambo om att skaffa katt, å om 4 dar så anländer min PIPEN :love: :love...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Tog mig i kragen och fotade de små ljuvliga varelserna :love:. De är knappt en månad gamla och fruktansvärt sociala. Så fort man kommer...
2
Svar
23
· Visningar
1 720

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp