Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt ... kattungarna! Ska ta två från mamma o pappas katthona. Har haft katter förrut, men då har jag bott i hus, nu bor vi i en lägenhet...
Svar
1
· Visningar
641
Senast: EVA
·
O
Övr. Katt Efter att ha läst lite inlägg här på buke så beslutade jag mig för att försöka få in min kattmadame lite burkmat. Hon har hitintills...
Svar
6
· Visningar
3 680
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har hittat den perfekta webläsaren för alla kattälskare. Vill inte du surfa med en webläsare som ser ut så här: Webläsaren...
Svar
3
· Visningar
660
Senast: Tupolev
·
Övr. Katt Nu är ena honan parad, andra ska paras på nästa löp. Hoppas det blir en liten prinsessesbebis till oss. :) Det är sista kullarna efter...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Kom nyss hem från vet. och Morre har fått id-märkning (chip). Jag blev så fundersam över en sak efteråt. När man ser diverse...
Svar
4
· Visningar
877
M
Övr. Katt Har detta hänt er??? Jag köpte för en månad sedan en nio månaders katthona av ett par, de hade inte fått stamtavlan till katten av...
Svar
16
· Visningar
2 947
·
Övr. Katt Hur gör ni som har katter i olika åldrar? Jag har en katt som är 3 år och en som är tretton veckor, nu har jag vuxenmat och kattungemat...
Svar
3
· Visningar
9 705
·
C
Övr. Katt Vi håller just i denna stund på att få tillökning i familjen. Just nu vilar mamman med en liten flicka vid sin sida. Första fröken som...
Svar
14
· Visningar
1 113
Senast: Ragatan
·
Övr. Katt min katt har den senaste veckan haft svarta små klumpar under ögonen, ungefär som det kan bli på människor vars smink klumpar ihop sej...
Svar
1
· Visningar
1 122
Övr. Katt Jisses, dom är bara för underbara mina småtroll men visst kan dom vara terrorister, spec abbessinern som har rally och tokryck för det...
Svar
2
· Visningar
960
Övr. Katt har det plötsligt börjat gå lite knackigt. Katterna har börjat strejka inför blötfodret. Matvraket äter inte alls som jag inte handmatar... 2
Svar
33
· Visningar
2 369
Senast: mandalaki
·
U
Övr. Katt Hur mycket kattsand gör ni av med per vecka? Jag har 3 vuxna katter och en liten unge och gör av med ca 5 kg i veckan. De är...
Svar
5
· Visningar
726
·
Övr. Katt Eh, inte så överdrivet populärt hos min mamma!! Speciellt en av kattungarna har fått för sig att alla stora krukor mamma har på golvet...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Gnapp
·
E
Övr. Katt Det skulle jag i sådana fall vilja veta! :)
Svar
15
· Visningar
5 791
·
U
Övr. Katt Hej, När börjar era kattungar äta vanligt torrfoder? Min lille kille är 7 veckor nu och det enda han äter är leverpastej och korv...
Svar
6
· Visningar
1 140
Senast: elis12
·
Övr. Katt Hur länge växer en katt, dvs när kan man anse den som fysiskt fullvuxen?
Svar
5
· Visningar
60 632
·
Svar
0
· Visningar
207
Senast: jennan
·
Övr. Katt Min kisse är inte märkt- fy på mig!! Har äntligen fått arslet ur vagnen och bokat tid hos vet på onsdag. Det är den årliga...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Kilauea
·
I
Övr. Katt :banana: jag har haft problem med katten jag adopterade, som några karnsje kommer ihåg skrev jag om tuggandet på sladdar,kissandet...
Svar
4
· Visningar
736
Senast: Icebabe_1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka