Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

K
Övr. Katt Kan någon ge mig en färg- och teckningskurs? Helst med bilder, så man ser direkt. Jag kan hästfärger, men katter är jag verkligen...
Svar
15
· Visningar
1 403
Senast: loveponies
·
Övr. Katt ...för 2,5 år sedan när jag osäker och nybörjare på området kom med mina ständiga frågor om hur jag skulle ta hand om mina två...
Svar
7
· Visningar
828
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Är det någon som har ett tips på hur jag ska göra för att slippa kattsand i hela lägenheten? Nu har jag ett "katthus" och det fungerar...
Svar
11
· Visningar
3 443
Senast: Mynta2
·
Q
Övr. Katt Någon som skulle vilja berätta lite om Norsk Skogkatt :banana: Det verkar vara en jätte - mysig/vacker katt enligt mig :love...
Svar
13
· Visningar
1 592
Senast: Queen
·
Övr. Katt Är det samma sak som bondkatt? Òch är bondkatt samma sak som huskatt? :confused:
Svar
7
· Visningar
1 527
·
T
Övr. Katt en liten fråga va gör man när grannen tar katten läs här http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=1-AV_ID=340951,00.html :confused...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: Tviggy1081
·
K
Övr. Katt Nu har det blivit höst - och då har man blivit med katt igen! Känner ni också av det här, ni som har utekatter? Grynen som varit ute...
Svar
5
· Visningar
788
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Det regnar här och har gjort i några timmar nu. Fia är ute och har hittills kommit hem med minst 2 möss. Den ena räddade jag (dumma...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Nu ska jag gå från utekatt till innekatt å bonnkatt till raskatt... behöver lite tips! Har flyttat ifrån föräldrarna på "landet" å...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Är det någon här som har en katt med diabetes? Min kompis har precis fått reda på att hennes katt har det. Och nu måste hon ta ett...
Svar
7
· Visningar
1 357
Senast: Grana
·
Övr. Katt Vad tycker ni om katt på balkongen?? Hemskt? Ok? Jättebra?? Själv tycker inte jag att det skulle va kul o sitta på en balong o...
Svar
12
· Visningar
1 759
Senast: Seabaz
·
Y
Övr. Katt Kissens baktassar är rätt torra och fnasiga, dom brukar annars vara lena som princesstårtor. Han slickar dom rätt mycket också, vilket...
Svar
1
· Visningar
1 584
Senast: MissFideli
·
A
Övr. Katt Eller kan vissa katter låta annorlunda? Vet man direkt när ens katt löper eller finns det chans att missa det? Min busa fyller 6...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Ammi_L
·
T
Övr. Katt Day 1: Rang bell. Cat f-ed off. Day 2: Rang bell. Cat went and answered the door. Day 3: Rang bell. Cat said he'd eaten earlier...
Svar
4
· Visningar
742
Senast: dragonlady
·
L
Övr. Katt Jag har förlagt mina missars vaccinationsintyg, jag vet att jag har lagt dom så jag skall veta vart jag har dom. Men icke... :confused...
Svar
4
· Visningar
734
Senast: anna_panna
·
B
Övr. Katt Hur stort ungefär anser ni att man måste bo för att kunna ha en innekatt? Utan att den blir uttråkad? Att bara ha ett rum att springa i...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: Pannis
·
O
Övr. Katt Jag är ny här på katt forumet, men hoppas att jag är lika välkommen för det. ;) Nu till mitt problem; Jag har tre katter. Två hanar...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: TooFatToFly
·
Övr. Katt Finns golden på skogisar? Dels finns det med som godkänd färg på Skogkattslingan och dels hittade jag en svartsmoke eller om hon var fs... 2
Svar
21
· Visningar
1 668
·
L
Övr. Katt Min bror ska få en liten gullig kattunge snart och det är alla jätteglada för. Men...det där med att vänja katter med marsvin och...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Liljan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Vad kan man äta till frukost?
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur