Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hallå... Var och tittade på kattungar idag... sååååå söttta..... Fasnade för en svart vit liten långhårig historia... en kille.. men...
Svar
5
· Visningar
2 613
Senast: Smulis
·
Övr. Katt jag kan inte ens sitta vid datorn o skriva hon går på tangentbordet o gosar med skärmen o min näsa,spelar ingen roll hur mnga ggr ja...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: AraSlei
·
Övr. Katt Kom ut i stallet i dag och upptäckte att en av hästarna har varit lös och vält ner en massa höbalar. Överst på några balar låg en låda...
Svar
5
· Visningar
980
Övr. Katt Upptäckte igår att Morre har mask, igen! :crazy: Hur tusan ska man lägga upp avmaskandet egentligen? Jag avmaskade för inte alls...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Har ganska nyligen tagit hand om två hemlösa katter, och jag är fullständigt fascinerad över hur mycket det går i de små magarna...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Trissa
·
Övr. Katt Jag har två kattungar från samma hem men från olika kullar. Den ena är nu 15 veckor och den andra 16 v. När vi hämtade dem var de 10 och...
Svar
3
· Visningar
709
Q
Övr. Katt När man skaffar katt måste man ju ha lite utrustning, men VAD för utrustning?
Svar
1
· Visningar
636
Övr. Katt Såååå sööööt :love: och han kommer överens med dom andra två katterna som tur är=) Han är bara 7 veckor(född 30 juni) men han äter... 2
Svar
25
· Visningar
2 090
Senast: Tassetass
·
N
Övr. Katt Ökade för ca 1år sedan på "familjen" med ytterligare en katt. Numera är det 3st kissar som huserar runt här hemma. Problemet är att...
Svar
3
· Visningar
3 345
·
  • Låst
Övr. Katt Ni vet, Eivor Rasehorn som fotograferar katter. Har hon någon hemsida och var kan man få tag på en adress eller mailadress till henne ??
Svar
3
· Visningar
4 176
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Slutfundering: Kan denna katt sova normalt? Nä...
Svar
7
· Visningar
927
·
Övr. Katt Är den inte söt så säg! :love: Domino får en kompis om 7-8 veckor! Den är nu bara 4 veckor och vi vet ännu inte om det är en hane...
Svar
10
· Visningar
750
Senast: domino
·
M
Övr. Katt Vad ska man tänka på före man skaffar katt? t.ex. hur länge kan två inomhuskatter/eller kattungar vara ensamma på dagen?
Svar
4
· Visningar
653
Senast: MyLittlePony
·
Övr. Katt Vet att det fortfarande är många som inte kastrerar sina katter som håller till både utomhus och inomhus. Min stora fråga är VARFÖR...
Svar
17
· Visningar
2 584
Senast: eldione
·
Övr. Katt Har en hankatt som är född i slutet av maj. Jag vill att han kastreras så fort det bara går. När är det dags? /Taccotad
Svar
9
· Visningar
1 166
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Eftersom min äldsta älskling "Pukko" (kärleksfullt smeknamn) inte skulle trivas med att bo i en lägenhet har jag tagit ett tungt beslut...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: Scorpan
·
Övr. Katt Var på väg hem från bussen och såg i ögonvrån en liyten kattunge ligga breve vägen..såg direkt att hon va vanvårdad så jag tänkte att... 2
Svar
38
· Visningar
1 896
M
Övr. Katt Min katthona som är 5 månader gammal förstör min sömn. Hon kryper under täcket, bits i fötterna. Biter mig i händerna, på armarna. Drar...
Svar
7
· Visningar
858
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Jag ska byta ut all sand i lådorna, men var göra av den gamla? Jag har gjort iordning 2 påsar med 3 påsar utanpå varandra som...
Svar
3
· Visningar
793
P
Övr. Katt Jag hoppas att någon kan ge mig några tips på hur jag skall få mina kattungar rumsrena. Jag har tidigare haft två kullar med...
Svar
2
· Visningar
1 869

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Vad kan man äta till frukost?
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka