Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Det var en av de stora grejerna jag snappade upp nar jag satt och laste om katter (dygnet runt :o ) innan jag skaffade Isak. Skrev...
Svar
6
· Visningar
932
Senast: ang
·
Övr. Katt De är 4 veckor gamla nu.. Går det att se vad det är för kön när de är så små? Tycker de ser lika dana ut alla tre... :crazy: :o
Svar
4
· Visningar
1 940
Senast: domino
·
S
Övr. Katt Mina två små killar ska kastreras någon gång i vinter. Jag vet att man kan ta öronmärkningen samtidigt men kan man även vaccinera...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: Sentenced
·
Övr. Katt Tänkte visa vilket ställe som Hobbe får bo på när vi är på resa. Superhäftigt ställe där han verkligen trivs. han ville inte därifrån...
Svar
6
· Visningar
808
Senast: Barret
·
Övr. Katt Hur mycket ska de tvätta sig själva egentligen? Har nämligen en tant på 10 år och jag insåg idag att hon knappt tvättar sig själv alls...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: pigleton
·
Övr. Katt Vi har en katt som är knappt ett halvår gammal. Jag har alltid trott att katter är ganska kräsna av sig, men det verkar inte stämma...
Svar
15
· Visningar
1 952
Övr. Katt I torsdags blev jag livrädd...Jag trodde att min katt var död...Hon låg som vanligt i fönstret bakom soffan och sov.Jag la mig i soffan...
Svar
5
· Visningar
893
·
Övr. Katt Jag bor på landet . Har många djur. 6 katter - 1 idag. Vår bästa katt, en katt som var en bäbis. Skulle ligga på rygg , bli kliad på...
Svar
4
· Visningar
685
·
P
Övr. Katt Skulle gärna vilja ha hjälp med namnförslag till vårt senaste tillskott, en randig kisse med vita tassar. Jag funderar på att ta ett...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: Plingplong
·
Övr. Katt ..för er som inte vet att Sammi har varit iväg på parning med med den här killen, S*Daylight Blue's Joshua: Hon åkte i tisdags...
Svar
3
· Visningar
676
Övr. Katt Hur stor är chansen att nån vill ha en katt som har börjat kissa inne? Troligtvis protesterar hon mot nåt och har gjorrt det ett bra...
Svar
7
· Visningar
759
S
Övr. Katt Min lillasysters katt har fått kattungar, och är så orolig för den minsta av de fyra syskonen, den har nämligen sex "tår" och sju...
Svar
5
· Visningar
2 618
L
Övr. Katt En av katterna har mask. Det kröp under hans svans :crazy: Lite äckligt måste kräsna matte säga, speciellt då man vet att hans...
Svar
12
· Visningar
1 156
Övr. Katt Vill minnas att jag tittat på en sådan sida för läänge sedan.. Någon som vet någon sådan? Får nämligen hem en liten krabat om 7-8 veckor...
Svar
2
· Visningar
725
·
Övr. Katt Fy F*N vad jag blir arg, ledsen, förbannad och illamående när jag läser sånt här. :devil...
Svar
2
· Visningar
919
S
Övr. Katt Är så orolig över min katt, hon har varit borta sen i onsdags och hon brukar inte vara borta så länge :cry: Har varit ute och letat...
Svar
14
· Visningar
1 055
Senast: Saraaa
·
M
Övr. Katt mina barn har bott kvar hos exet i snart tre veckor nu... jag saknar dem så mycket! nu har jag äntligen hittat ett hem till dem!! de...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: majy
·
M
Övr. Katt Kattströet som jag köpt och som funkat så bra har de slutat att ta hem. Så nu undrar jag vilket kattströ som jag ska sattsa på. Vilket...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: Cuaifeach
·
C
Övr. Katt Har lite funderingar på att köpa en elementsäng till kissen i vinter när det blir kallare både inne och ute. Men kan man ha...
Svar
7
· Visningar
3 148
Senast: Cuaifeach
·
V
Övr. Katt Här är lite bilder på mina pojkar. Kommentera eller fråga om ni vill ;) Emil, huskatt på 15 år som håller ställningarna i huset...
Svar
8
· Visningar
1 223

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka