Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt En katt, vit långhårig angorakatt, är som en stor fästingbomb med öronskabb. Vad ska man göra!? Har prövat Frontline och fästinghalsband...
Svar
6
· Visningar
827
Senast: eldione
·
Övr. Katt Vi har just tingat en svart kattunge som än så länge förståss har blå ögon. Mamman (sköldpadda) har gröna ögon, och det vore kul om...
Svar
5
· Visningar
5 599
Senast: Alexandra_W
·
T
Övr. Katt Just nu springer en svanslös, biten, hemlös kisse ute alldeles ensam. Han hör till en koloni med katter söder om Sthlm och har varit ute...
Svar
6
· Visningar
945
Senast: gejsa
·
Övr. Katt Det är hårt att vara katt. :crazy: Jag ger nu en liten rapport om hur läget är, då våra två kissar fått följa med och numer bor i...
Svar
2
· Visningar
1 042
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Jag har oxå en solskenshistoria om en katthemskatt jag vill berätta..... Jag är en sån där som gärna kärar ner mig i "omöjliga"...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: Heulwen
·
  • Låst
Övr. Katt Lilla katungen som vi var intresserade av hos akutgruppen var inte bokad! Kan man ha sådan tur två gånger?? På lördag ska vi och hälsa...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: mandalaki
·
N
Övr. Katt att katterna har många och roliga sovställningar vet vi. :D min birma har börjat sova sittandes. hon sover verkligen, inte bara blundar...
Svar
5
· Visningar
737
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Hur lång tid brukar det ta innan en kattunge börjar bli rumsren?
Svar
3
· Visningar
831
Senast: FairLady
·
Övr. Katt Nu är jag så nervös ! Kan inte sova, står och stryker en duk. Om ganska precis 6,5 h ska jag möta ägaren till "min" lillkille utanför...
Svar
18
· Visningar
995
Senast: HD
·
Övr. Katt Vi har två hankatter. De kastrerades för ca 9 månader sen. Den ena är ett år gammal och den andra två år. Den tvååriga katten försöker...
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Maris_
·
D
Övr. Katt I området där jag bor har en liten svart-vit, jätte söt, hankatt strövat omkring i några månader. Lappar har satts upp för att hitta...
Svar
12
· Visningar
865
Senast: KungTulle
·
S
Övr. Katt ..Om våran katt! Vi har en liten katthona på 4 år. Vi fick henne som 1 åring av ett par som inte ville ha henne kvar. En katt helt...
Svar
5
· Visningar
602
Senast: tirre
·
Övr. Katt Jag hjälper till på ett katthem lite då och då. En kväll när jag hade visning kommer en tjej med familj och tittar runt efter en ny...
Svar
7
· Visningar
686
Senast: elbereth
·
Övr. Katt Jag och sambon var och tittade på en kattunge igår som vi bestämt oss för att köpa. Vi kommer att få hem den om en vecka, och undrar...
Svar
10
· Visningar
773
Senast: Mammadutt
·
G
Övr. Katt Har ju en skogishona på 1½ år som skulle bli min avelshona. Jag har gått och planerat för hennes kull sen dagen hon föddes, valt ut...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: Sol
·
A
Övr. Katt Jag tror jag vet vilket svar jag kommer få men vill ändå ta Er till hjälp. När man hämtar hem en katt, måste det första stället vara...
Svar
7
· Visningar
1 290
Senast: FairLady
·
Övr. Katt Min nya katt (siameshane) har vart hos min far under helgen, han kom nyss hem igen och jag ser nu tydligt hans blinkhinnor och han är...
Svar
7
· Visningar
2 341
Senast: Marie_C
·
M
Övr. Katt Vad kan man göra för att hindra grannens katter från att uträtta sina behov i våra rabatter? Finns det något man kan lägga ut, kanske...
Svar
12
· Visningar
2 012
Senast: _malle__
·
R
Övr. Katt Jag fattar inte hur de kan behandla henne så här det är ju sjukt!!!!!! har nu jagat en *hemlös* katt för att få tag på den så att den...
Svar
9
· Visningar
930
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Jag tänkte jag skulle ta och höra med er kattmänniskor hur ni har gjort/skulle göra med en aggressiv katt. Jag har två katter, bror och...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp