Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ska beställa en del saker från djurapoteket. * Vilket är lättast att hantera om man råkar klippa i pulpan på klon: Klip Stop som är...
Svar
8
· Visningar
1 119
Senast: NinaNina
·
Övr. Katt Vi har två kattbröder, den ena väger ca 4,8 kg och den andra väger nästan 7 kg. Dom har fri tillgång till torrfoder. Hur ska man få den...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Sol
·
Övr. Katt På fredag flyttar det in en kattbebis hos oss :love: Sambon ringde i morse "Jäkla dig, det är ditt fel att jag har tackat ja till en...
Svar
8
· Visningar
888
Senast: Sablar22
·
Övr. Katt Vi har aldrig haft några problem med att få kattungarna rumsrena, nu har vi två hemma men den ena vägrar bli helt rumsren :devil...
Svar
1
· Visningar
604
Senast: eldione
·
R
Övr. Katt Med femton katter ( 13 abyssar, en cornish och en spynx) i bagaget begav vi oss till Norge och Mjöskatten´s utställning . Det var ju...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Rallebralle
·
P
Övr. Katt Min hankatt föddes 11 september , är alltså 9 månader gammal. Men inte en tendens till synliga kulor, när kommer de? Är lite orolig för...
Svar
5
· Visningar
19 188
Senast: pialotta
·
J
Övr. Katt Vi har kollat lite på katter och besökt en kunnig tant på Djurskyddsföreningen här i Göteborg. Nu har vi bestämmt oss för antingen en...
Svar
13
· Visningar
14 767
Senast: loveponies
·
Övr. Katt \"Betäcka\" katt?? Det heter det säkert inte.... vad säger man egentligen? Para? Ja hursomhelst skulle jag vilja veta vad det brukar...
Svar
8
· Visningar
1 616
Senast: simpan
·
B
Övr. Katt Måste visa er dom här söta bilderna av våra avels katter (alla persneska(vet ej hur stavas på svenska)) och derass kattungar. :love: :)...
Svar
16
· Visningar
1 050
Senast: Black_Angel
·
I
Övr. Katt Jag jobbar på ett kommunaltbostadsbolag och en lägenhet har blivit övergiven av en hyresgäst. Och tre katter är lämnade vind för våg...
Svar
2
· Visningar
2 352
Senast: Iza
·
M
Övr. Katt Var och hälsade på min blivande katt idag, hon flyttar hem till mig den 3 aug! Nu vill jag ha lite tips på vad gullungen kan heta? Hon...
Svar
9
· Visningar
974
Senast: mizzcat
·
D
Övr. Katt Min katt vill inte att jag ska sova. Han gör allt för att jag ska vara vaken. Om han är inne så klättrar han under sängen, biten mig i...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: lisa
·
Övr. Katt Jag ska ringa till akutgruppen idag och höra om deras ungar och förhoppningsvis kunna tinga en liten krabat! Dom tar tillbaka ungen om...
2
Svar
23
· Visningar
1 891
Övr. Katt Häromdagen kom Gremlin in o var blockhalt (här behövdes definitivt inga böjprov eller longeringsövningar för att konstatera hälta *s*)...
Svar
3
· Visningar
5 905
Senast: ako
·
Övr. Katt Det är så att min syster har en birmahona som ska få ungar vilken dag som helst nu. Tidigare fick kissen flytningar och hon ringde vet...
Svar
11
· Visningar
1 827
Senast: tiisa
·
Å
Övr. Katt här kommer lite bilder på min katt och hennes bror, och halvsyster. Min katt är den ljusgråa, Brorsan är mörkare och halsyster sitter...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Tittade igenom min katts klor idag och såg att en var kluven. Alltså en del av klon var delad från resten av klon, dock inte hela vägen...
Svar
1
· Visningar
3 503
Senast: nermal
·
H
Övr. Katt Igårkväll hämtades en 12 veckor gammal liten halvskogis, som enligt planerna skulle agera sällskap åt familjens 14 årig hankastrat som...
Svar
6
· Visningar
909
Senast: hjalle
·
L
Övr. Katt Ena missen har underliga ljud för sig, det låter som en kombination av "kväljning/kräkning/nysning". I övrigt är han pigg och fin och...
Svar
4
· Visningar
4 522
Senast: taccotad
·
Övr. Katt Vet att de e fel forum men jag vill ha svar nu. Slutar kattens ögaon att lysa/reflektera när katten är död? "Mötte" nämligen en...
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: Möller
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp