Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt vilket medel är bäst att använda för att bli av med öronskabb? Vi har en kattunge som är 8 veckor som har fått en början till öronskabb...
Svar
5
· Visningar
1 727
Senast: taccotad
·
I
Övr. Katt vart köper man det billigaste nätet att sätta upp på balkongen?i västerås? eller finns det andra lösningar? jag vill verkligen ha ut dom...
Svar
14
· Visningar
2 859
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Idag när jag gick upp så låg Abbie och Yoga och tvättade på varandra. Samtidigt !! Alltså inte så att dom byttes av utan Abbie tvättade...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Någon som har bra tips på hur jag ska få kattungen att äta sitt torrforder och inte den andra kattens och hur jag ska få den andra...
Svar
2
· Visningar
816
G
Övr. Katt Min mammas ena katt är försvunnen sedan fem dagar tillbaka. Mina föräldrar har letat överallt i hus, bodar, stall, utekoffertar, diken...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: Filuran
·
Övr. Katt Min katt är borta... Puts väck :(... Har varit borta nu i 7 dagar. Jag vet att folk inte säger att det är länge och det är hans första...
Svar
4
· Visningar
718
Senast: _moa_
·
V
Övr. Katt Min Nils, snart tio månader blev kastrerad för lite över en månad sedan. Nu efter det är han jobbigare än nånsin, det är ett evigt...
Svar
7
· Visningar
820
Senast: Kat
·
C
Övr. Katt Har en innekatt som snart e ett år gammal. Hon har alltid varit jätteduktig att gå i lådan men nu har hon kissat i en fåtölj 2 ggr...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: Raeman
·
Övr. Katt I morse hände det som man glömt bort kan hända när man har kattungar.... 3½ veckor gamla tjejen visade sej ha ett gravt hjärtfel och...
Svar
8
· Visningar
849
Senast: palle
·
M
Övr. Katt Här har man köpt sig en snygg hane från utlandet och bereder sig på att få vänta tills han är ca 8 månader tills man kan hämta hem honom...
Svar
2
· Visningar
633
Senast: Kat
·
Övr. Katt Hon löper. Och snuttar. Och löper. Och snuttar. Drygt 7,5 månad, så löpet är ju väntat förstås. Med tanke på förhandsvisningen hon hade...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: Raeman
·
Övr. Katt fastän hon fortfarande diar? Ungarn är precis idag 2 mån. Det verkar som om hon ska till att brunsta igen då hankatterna börjar visa...
Svar
5
· Visningar
1 022
E
Övr. Katt Jag hittade en av mina katter nere på vägen i morse, stendöd och med dagg i pälsen. :cry: Bilisten hade inte ens stannat för att he...
Svar
9
· Visningar
1 453
Senast: emindy
·
Övr. Katt ur toaletten och ur tunnor som finns ute.. inte fräschaste vattnet kanske.. han har fri tillgång till fräscht vatten både ute och inne...
Svar
6
· Visningar
1 351
Senast: burken
·
Övr. Katt tjoho. Nu är mina två troll snart 6 och snart 5 månader gamla. Vad tror ni skall jag börja ge dem piller när dom kommer i första löpen...
Svar
13
· Visningar
2 393
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt Ni som har det, hur funkar det? Är risken för strilning stor om han har en egen fertil hona? Är risken mindre om han inte tar emot honor...
Svar
5
· Visningar
1 125
Senast: palle
·
S
Övr. Katt Idag var jag med de båda hittekattungarna hos veterinären. De verkade båda två friska och krya om än lite magra fortfarande. Veterinären...
Svar
1
· Visningar
4 473
Senast: Malkavia
·
Övr. Katt Jag har kommit på att min hona kommer (om allt går enligt planerna) föda sin nästa kull ganska samtidigt som det är dags för hennes...
Svar
8
· Visningar
2 324
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Kissen har varit i slagsmål och fått en varböld på kinden, ett hål över ögat och ett under hakan. Jag har tryckt ut massor av var och...
Svar
2
· Visningar
1 695
Senast: vippan
·
Övr. Katt ...sådana trådar är så roliga :D Satt och sparade ned alla mina 768 kattbilder på datorn idag och hittade en massa kul :) VULKAN, 8... 2
Svar
22
· Visningar
1 588
Senast: loveponies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31