Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Ridning Red en häst som jag egentligen skulle ha på foder för ca 2 veckor sedan. Ett halvblod på 11 år, valack, svart. Helt underbar att rida...
Svar
17
· Visningar
2 089
M
Ridning Jag funderade på om någon här vet vad för nyans färg det är på den i den 'rost bruna' färgen? Det ser ju ut att vara mörkare än...
Svar
3
· Visningar
1 739
Senast: _Nena_
·
U
Ridning Ni som har/haft egen häst. Hur vet man helt enkelt om det är den rätta? Min häst känner jag mig helt osäker på,kan inte trava hela...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 370
Senast: Totola
·
Ridning Nu har jag en fråga som är tvärt imot dom flestas (stela framåttunga) :angel::rofl: Mitt problem är att hästen är sååå mjuk och...
Svar
7
· Visningar
1 323
Senast: brenk
·
  • Låst
Ridning Vet inte om detta ligger fel, moderat flytta då :) På grund av depression och annat tråkigt i mitt liv har jag gått upp lite i vikt...
Svar
7
· Visningar
2 372
Senast: IngelaH
·
Ridning Det är såhär att min häst springer in i galoppen och även efter avsaktning så springer han i ökad trav. Självklart har jag försökt...
Svar
4
· Visningar
1 675
Senast: rombing
·
Ridning Om man ska skritta 1,6 mil i skoterspår typ... Hur lång tid kan det ta? För en liten häst av ponnytyp med inte alltför vägvinnande skritt?
Svar
9
· Visningar
1 572
Ridning Hej. jag har en Shires vintertäck med halvhals modellen tror jag heter nått i stil med 93 VHC. Vad kostar ett sånt nytt? ska sälja mitt...
Svar
8
· Visningar
1 253
E
Ridning Hej! Min foderhäst är mycket snäll och lite väl seg ibland... Men problemet är att just på vintern när snön har landat på marken, så...
Svar
11
· Visningar
1 335
I
Ridning Jag har skrivit någon tråd tidigare om min häst som jag haft sedan slutet av augusti. I början testade hon mig och var lite istadig...
Svar
9
· Visningar
2 082
Ridning Först och främst ber jag moderator flytta tråden om den ligger fel Nu till själva grejen... Jag upptäckte nyligen att pälsen strax...
Svar
7
· Visningar
1 203
Senast: bejkonfis
·
Ridning Min lille kille som jag har haft sen sept har nu helt plötsligt blivit rädd för allt vid ute ritt. Han är van vid att ridas själv ute...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: mandaa
·
E
Ridning Hej! Jag behöver ett svar på vad man ska använda för paddar under ridbandage. Har ingen koll på ridbandage så behöver hjälp med det! :)
Svar
3
· Visningar
805
Senast: maria94
·
Ridning Om ni möter ett par lösa hästar / de rymmer när ni är ute och rider?? Funderat lite på detta då grannens hästar ser ut att vilja...
Svar
12
· Visningar
1 305
Senast: bigganl
·
Ridning Jag har jobbat min häst mycket i öppna och sluta, i skritt. Mest i arbete vid hand men även uppsutten. Vi jobbar längsmed staket. Han...
Svar
15
· Visningar
1 473
Senast: Helan
·
W
Ridning Jag har nyligen blivit medryttare på en 7 årig ardenner. Hon har aldrig varit speciellt hårt tränad men hon vet ändå vad det handlar om...
Svar
12
· Visningar
1 748
Senast: TinyWiny
·
Ridning har en foderhäst och haft henne lite mer än ett år och hennes svaga sida är dressyr, hon kan men hon vill inte. hennes ägare har haft...
Svar
8
· Visningar
1 319
Senast: maoulina
·
Ridning Jag tycker inte alls det var babbligt utan intressant att läsa dina reflektioner. Håller med dig om det mesta, men en sak som jag...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
29 635
Senast: flashlight
·
Ridning http://www.youtube.com/watch?v=4UwqyMCr_7c Resulatet av en mycket noggrann sågning? :crazy:
Svar
14
· Visningar
2 418
Senast: Pancakes
·
Ridning Ja kan vi inte dra ihop en träff igen nu i augusti? Det är rätt fullt upp här fram till 17:e augusti och sedan ska vi på utställning den...
12 13 14
Svar
264
· Visningar
16 502
Senast: Totola
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst med eksem
  • Födda 2022
  • Böjprovsreaktion vid hovböld?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp